S Red Bullem hledajícím konkurenceschopný motor poté, co v červenci vypověděl smlouvu s Renaultem, odmítli spolupracovat Ferrari i Mercedes. Spolupráci s Hondou, jejíž produkt označil Dietrich Mateschitz označil za ještě horší než Renault, zatrhl Ron Dennis. Nyní tedy rakouskému týmu nezbývá, než se dohodnout opět s francouzským výrobcem motorů.
Pokud by ale jeho jednání selhala, byla by Honda připravená mu pomoci? "Myslím, že už je příliš pozdě. I kdybychom teď dostali nabídku, je příliš pozdě. Vždy jsme se soustředili na McLaren - Hondu jako na tovární tým a na tom se nic nemění," odpovídá Araj.
Japonská automobilka se letos trápila, pohonné jednotce za zády McLarenu scházela spolehlivost i výkon. Její sportovní ředitel ale ví, ve kterých oblastech se Honda musí zlepšit.
"Stále jsme daleko za špičkovými týmy či za středem pole, chceme však potvrdit velký pokrok, který jsme během roku udělali. Tým už ví, v čem spočívají silné a slabé stránky. Zlepšíme proto slabiny a ostatní týmy dostihneme. Možná pak budeme silnější a konkurenceschopnější. Koncept již sdílíme, diskutovali jsme o něm něm a potvrdili jej," dodává Araj.