Nasr by si v F1 přál tvrdší pneumatiky. Jaké brzdy preferuje?

Petr Hlawiczka, 22. října 2015, 06:20 Google+

Felipe Nasr si v Rusku, kde téměř všichni vsadili jen na jednu zastávku, užíval trvanlivosti pneumatik Pirelli. Pocítil, jaké by to bylo, kdyby se ve Formuli 1 závodilo na tvrdších směsích. Vyjadřuje se také k otázce brzd různých výrobců. Proč naposledy závodil s Carbone Industrie a ne s Brembem?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Felipe Nasr v Soči

Felipe Nasr v Soči | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Od roku 2017 budou pneumatiky vpředu i vzadu širší, což povede k vyšší přilnavosti a rychlejším časům na kolo. A Brazilec po posledním zážitku v Soči, kde se závodilo na super-měkké a měkké směsi, volá také po jejich vyšší trvanlivosti.

"Rusko se od ostatních tratí lišilo. Bylo to intenzivní. Tlačili jste na to od prvního kola do konce. Pneumatiky se vůbec nešetřily. Proto jste viděli případy opotřebení celého auta - brzdy, motor. Piloti zkrátka jezdili na limitu. Užíval jsem si to. Byla to dobrá zábava," popisuje Nasr.

"Proto bych byl pro větší přilnavost a rychlejší tempo během závodu, abychom na to mohli tlačit. Pokud v závodu dochází k degradaci, pak to vyžaduje trochu více inteligence, ale pokud by se na to dalo více tlačit, pak by já šel rád tímto směrem. Samozřejmě, že myšlenka hlídání si pneumatik je dobrá, je to příjemné to mít," pokračuje pilot Sauberu.

img-responsive

Nasr probržďuje za Maldonadem | foto: Lotus F1 Team

Brzdy: Carbon Industrie nebo Brembo?
Tento víkend v USA se bude jezdit na měkkých a středně-tvrdých pneumatikách, během závodu se pak dočkáme dvouzastávkových strategií. Větší pozornost budou týmy muset věnovat brzdám. Nasr osobně preferuje Brembo, Carbon Industrie (CI) je ale spolehlivější.

"Závodil jsem s CI v Rusku, protože pokaždé, když vyjedeme na trať, kde při brzdění vzniká vysoká energie jako v Soči, tak jsme se poznali, že si musíme vybrat je. Brembo funguje, pokud máme správné chlazení. Jenže s balíkem, který máme na voze, nemůžeme jezdit s vyšším chlazením, proto jsme se rozhodli pro CI," vysvětluje Nasr.

Vytisknout

Diskuze: Nasr by si v F1 přál tvrdší pneumatiky. Jaké brzdy preferuje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Letecký pohled na okruh Circuit of the Americas

Představení Austinu: Mix toho nejlepšího ze známých okruhů, rychlosti přes 335…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud