Vedle Vettela seděl Daniel Ricciardo, jenž jej loni u Red Bullu porazil. Sebastian poté přestoupil k Ferrari, které letos dosáhlo v oblasti pohonné jednotky velkého pokroku. Jeho bývalý australský týmový kolega závodí s podstatně méně výkonným Renaultem, příští rok by se za zády mohl mít stejný motor, jako vítěz letošní Velké ceny Singapuru - Ferrari totiž s dodávkami pro týmy Dietera Mateschitze souhlasí.
Vettel: Rozhodnutí není na mě, ptejte se jiných
Vettelovi se to moc nezamlouvá: "No, není to v mých rukou. Jakožto závodní pilot chcete závodit a nestarat se o tyto věci. Já mu [druhému Ricciardovi] opravdu nemůžu poskytnout motor."
"Já ta rozhodnutí nedělám. Na to je třeba se zeptat jiných lidí... a zřejmě mi šampaňské stouplo do hlavy více, než jsem myslel, takže pro mě asi bude v této chvíli lepší držet hubu," dodává vítězný pilot Ferrari.
Red Bull původně usiloval o pohonné jednotky Mercedes, vedení německé automobilky tento nápad ale zavrhlo. Nelíbil se ani Lewisovi Hamiltonovi, který měl obavy z toho, že by tím z Red Bullu udělali příliš silný tým, který by mohl ukončit jejich vítěznou šňůru.
Čas běží, piloti si starosti nedělají - zatím
Rakouský tým ale smlouvu s Ferrari stále ještě nepodepsalo a Christian Horner v Singapuru upozorňoval i na druhou možnost: že z F1 oba své týmy stáhnout. Vozy pro sezónu 2016 jsou přitom již v pokročilé fázi vývoje, nedělá to pilotům starosti?
"Teď se nestarám. Myslím, že máme stále čas. Ještě není prosinec. Pokud bychom v této pozici byli v prosinci, pak bych si dělal trochu obavy. Možná mě čeká rok, kdy budu placen za nic," komentuje situaci Red Bullu Ricciardo.