Dokonce start do britské Grand Prix, který díky Massovi a Bottasovi přinutil dosud téměř neporazitelné Mercedesy vyvinout maximální úsili, nebude podle šéfa Williamsu Roba Smedleyho normou.
Rozhodovat budou docela jiná kritéria: "Nemyslím si, že zákaz bude mít nějaký velký efekt. Největší rozdíl samozřejmě nastane, pokud někdo start neuvěřitelně pokazí. Jinak si nemyslím, že by došlo k nějaké velké diferenci. Sníží se asi výkon, protože spojka nebude perfektně nastavená, ale jinak to velkou změnu nepřinese."
Také Romain Grosjean si nedělá ohledně startovních změn velké iluze. Podle jeho vyjádření by muselo dojít k zásadním změnám spojky a točivého momentu. Rovněž se domnívá, že úpravy nejsou natolik razantní, jen přinutí piloty pracovat v širším módu, takže také neočekává výrazně jiné situace na startovním roštu. "Pokud bychom se vrátili k ryze manuální spojce, často by docházelo k poruchám. Pokud bych startoval stejným způsobem jako v GP2, tak pokaždé oddělám spojku a převodovku hned na startu."
Francouz má své pochybnosti i ohledně omezení radiové komunikace. Grosjean podotkl, že o jejím zákazu už se mluvilo už loni, ale nakonec k němu nedošlo. "Pořád existují zprávy týkající se bezpečnosti, které musíme dostat, třeba potíže s brzdami, když jsou příliš přehřáté. Zkrátka si nemyslím, že se náš život nějak změní a nemyslím, že změny poslouží větší dramatičnosti," prohlásil Grosjean.
Jiného názoru je Lewis Hamilton, který svůj názor vyjádřil na sklonku minulého týdne (čtěte zde). Čím více se o změnách debatuje, názory pilotů se tříbí, ale zatím nebyla možnost návrhy vyzkoušet v praxi. Kdo ví, třeba potom budeme svědky i velkých proměn v přístupu samotných mužů na trati.