Jordan a možná změna druhého pilota

ar1, 20. listopadu 2002, 18:47 Google+

A opět je tu zpráva o možných pilotech pro zbývající volné monoposty. Nedávno se psalo o tom, že brazilský jezdec Massa, který byl propuštěn z týmu Sauber bude v sezoně 2003 testovat pro tým Ferrari. Dle zprávy na grandprix.com však je tato možnost pro Massu tou poslední, neboť i nadále usiluje o závodní sedačku, možností však je velmi málo, pokud nepočítáme Arrows, je tu již jen tým Minardi a možná druhý pilot týmu Jordan, kde má však platnou smlouvu Sato.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Sponzor Benson a Hedges hodlají svůj příspěvek do rozpočtu týmu zvýšit, ale jejich podmínkou je Eddie Irvine. Eddie Jordanovi je však jasné, že finanční situace týmu není taková, aby mohl platit dva poměrně drahé piloty, kterými Fisichella a Irvine dnes jsou, a tak by peníze od sponzora byly přes tým jen prolity do kapsy Irvina.
Jordan však usilovně hledá velkého sponzora, bez kterého je jeho budoucnost kritická. Došlo k jednání se společností Red Bull, jenž však uvažuje v případě odchodu od Sauberu o koupi celého týmu, což je pro Eddie Jordana zatím nepřijatelné.
Je tu však šance, že by se za některým z volných pilotů objevil silný sponzor, který by byl schopen rozpočet žlutého týmu urovnat a pokud by byl i dobrý, jistě by Jordan s vyplacením Sata nečekal. V toto, dle sdělení doufá Massa a také Enrique Bernoldi, favorit posledních let právě firmy Red Bull, která tomuto jezdci v sezoně 2002 koupila sedačku v týmu Arrows.
Jak je vidět, škatule škatule hejbejte se není jen oblíbenou hrou v našich mateřských školkách, je jen otázkou, jak musí tato jednání působit na psychiku jmenovaných pilotů a především Takumo Sata…
Vytisknout

Diskuze: Jordan a možná změna druhého pilota

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fiat by rád Lucu di Montezemola na post prezidenta - anotační foto

Fiat by rád Lucu di Montezemola na post prezidenta

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud