Brit ve službách BAR Honda přiznává, že ho úspěchy a rychlá kola ve volných trénincích motivují a odměňují. „Kromě Barcelony a Silverstone byly pro mne všechny tratě nové, takže je nejprve musím poznat a s tím mi pomáhá hlavně Jenson. Tvrdí, že čím budu rychlejší já, tím lepší volbu pneumatik pak může tým udělat.“
V Monaku byl v pátek druhý nejrychlejší a pouze Michael Schumacher projel městský okruh rychleji. „Monte Carlo bylo skvělé, ale ještě lepší to bylo na Nürburgringu,“ hodnotí své letošní úspěchy jezdec. „Nikdy jsem tu trať neviděl a mé první měřené kolo bylo jen o desetinu pomalejší, než Jensonovo letmé kolo. Taky jsem páteční testy vyhrál. Byl to skutečně fantastický den a zatím asi můj nejlepší výkon.“
Davidson si také pochvaluje spoluprácí se závodními jezdci Buttonem a Satem. „Jsou moc fajn a mohu se zeptat na cokoliv. Ví, že se snažím zajistit si angažmá závodního pilota a radami mi v tom pomáhají. Nemusí to dělat, ale dělají.“
Jeho loňský start s Minardi a nepříliš oslnivý výkon mu dnes možná brání v prosazení se za volant závodního monopostu, ale jezdec toto odmítá s tím, že všichni ví, jak je Mark Webber rychlý. „V závodě jsem měl rychlejší kolo než Mark a v kvalifikaci jsem byl jen 5 desetin za ním. Dle mého to bylo s nedostatkem znalostí o voze a dráze úspěchem.“
Ze slov Davidsona je slyšet spokojenost, ale jezdec asi nemůže počítat s tím, že by ho šéf týmu David Richards angažoval ke startu v závodům. V průběhu roku totiž Richards přiznal, že jeho výkony jsou velice dobré, ale pro závodního jezdce v jeho týmu zatím nehovoří. Navíc je tu potíž s národností. Button i Davidson jsou Brity, což není pro tým až tak zajímavé, jako jezdec jiné národnosti, nejlépe Američan a nebo třeba právě Japonec...
Foto: BAR Honda