Minardi v Indianapolis rok za rokem

Daniel Šupa, 17. června 2004, 09:38 Google+

Malý italský tým neprožívá vůbec snadné období a v Indianapolis se mu navíc nikdy nedařilo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Minardi

Minardi | foto: Minardi F1 Team

Sdílejte článek

GP USA se bude letos konat na moderním okruhu již popáté za sebou. Vůz týmu z Faenzy se sice objevil v jednom okamžiku za dramatických okolností na 3. místě, ale jinak se dá říci, že díky tradičně nejslabším a nejstarším motorům ve startovním poli a nejdelšímu úseku pod plným plynem, je bilance stáje právě na tomto okruhu z dlouhodobého hlediska nejslabší.

V roce 2000 startovali jak Gene, tak Mazzacane z poslední řady roštu. Mazzacane byl oním třetím jezdcem v závodě, ale s poruchou předčasně odstoupil. Gene skončil na místě dvanáctém.

O rok později sice nadějný Alonso zajel 17. čas v kvalifikaci a porazil Villeneuva s BAR, Bernoldiho s Arrowsem a Engeho ve voze Prost, ale spolu s Yoongem oba pro technické problémy závod nedokončili.

V roce 2002 Mark Webber pokořil v kvalifikaci jen svého kolegu Yoonga a Miku Sala s Toyotou, ale znovu do cíle nedorazil ani jeden jediný vůz.

Při loňské GP USA oba jezdci cílový praporek spatřili a byl to dosud nejlepší výsledek týmu v Indianapolis. Verstappen skončil 10. a 11. byl jeho kolega Kiesa.

Letos zatím opanují oba piloti Bruni a Baumgartner poslední startovní pozice startovního roštu, nedá se tedy očekávat, že by byla změna standardu stáje v případě Indy příliš pravděpodobná...


Foto: Minardi F1 Team

Vytisknout

Diskuze: Minardi v Indianapolis rok za rokem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso - Trulli

Trulli a Alonso si brousí zuby na Indianapolis

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud