Dle Bloombergu výrobce cigaret prodloužil své dlouholeté sponzorské spojení s týmem Scuderia Ferrari. Nová smlouva by měla zaručovat tučný přisun peněz do Maranella na další tři roky. Philip Morris je tak stále jediná tabáková značka, která se prezentuje v F1. Není se čemu divit, vždyť tabáková reklama byla ve Formuli 1 oficiálně zakázaná v roce 2011.
Společnost, která tým podporuje už od 70. let 20. století, se stále objevuje alespoň na webových stránkách týmu. Aktuální kontrakt, který byl prodloužen naposledy v roce 2011 by jinak vypršel ke konci roku 2015.
Dle informací magazínu Sports Pro by měla smlouva s Philip Morris přinést Ferrari asi 160 milionů USD (skoro 4 mld CZK). Je dobré si také připomenout, že aktuální šéf Scudrie, Maurizio Arrivabene, se k týmu připojil ke konci loňského roku, když přišel právě z Philip Morrisu, kde byl vedoucím pracovníkem starajícím se o marketing značky a na postu šéfa týmu nahradil Marca Mattiacciho.
Dle mnohých některé části monopostů Ferrari stále nápadně připomínají reklamu na Marlboro
(foto: Scuderia Ferrari)