Od absolutní deprese může australského jezdce zachránit jen fakt, že poslední motor zatemnil logo Red Bullu až na cílové rovince, takže si pro útěchu mohl z Bahrajnu odvézt alespoň osm bodů. První motor ztratil již při úvodním závodním víkendu v Austrálii, kdy mu selhal motor při pátečním tréninku. Druhý nevydržel závodní víkend v Číně.
To, že závodní garáž Daniela Ricciarda bude muset opět rozebírat vnitřnosti vozu, potvrdil po závodě šéf týmu Christian Horner: „Vypukly všechny ohňostroje a motor se k nim očividně chtěl přidat.“
„Zkolaboval 200 metrů před cílem, ale díkybohu jsme měli dostatek hybnosti, abychom překročili čáru. Myslím, že z motoru v budoucnu uděláme konferenční stolek – pro Daniela je to zatím třetí ze čtyř. V Barceloně odstartuje se čtvrtým.“
Ricciardo se může alespoň těšit aktualizovanému pravidlu z Malajsie, které pro tuto sezónu navýšilo počet povolených výměn motorů z původních čtyř na pět. „Jednohlasně jsme se všemi týmy o této změně v Malajsii souhlasili,“ přitakává Horner.
Ricciardo má díky tomu k dispozici ještě dva nové motory. Pokud ale bude se svou spotřebou pohonných jednotek i nadále pokračovat, konce sezóny se bez penalizací stejně nedočká.