DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?

Nico si před dvěma týdny v Melbourne přál, aby Ferrari bylo Mercedesu trochu blíže. Jenže v Malajsii je porazilo. Jsou už rudé vozy na úrovni stříbrných?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 31.03.2015 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 15 lidí) 30.03.2015 09:33
Já si také myslím, že to šílenství co se po… »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 30.03.2015 09:43
No a na co jim ta zastávka zadarmo podle tebe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lojza

109.81.245.XXX
Zajímavé, že Mercedes prohlašuje, že by na Ferrari stejně neměli. Ale pokud to i přes veškerá fakta nechceš pořád vidět a tvrdit si stále totéž, tak prosím. Já s tím problém nemám 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Nebudu tu dávat odkazy jinam. Ale určitě si to četl a článek se zřejmě později objeví i tady. Samotný Allison potvrdil, že pokud by Mercedesy nezajeli pod SC do boxů tak by oba "zřejmě" neporazili. Vyčíslil tam i ztrátu kterou tím Mercedes nabral. Pokud to nechceš slyšet, tak v pohodě.

03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

78.157.160.XXX
Žádný absolutní propadák ve strategii to nebyl - Ferrari nic takového nepotvrdilo. Svůj první příspěvek a snůšku nesmyslů raději už nepřipomínej. A není to o Malajsii - zdá se, že vedro Mercedesu ve srovnání s Ferrari nesedí.
Včera by to zkrátka Mercedes na dvě zastávky kvůli horší degradaci včera nezvládl, stejně by museli na tři. A když jedeš na tři, tak se vždy dostaneš do provozu. Ferrari díky šetrnosti k pneumatikám by vyhrálo tak či tak.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

86.49.147.XXX
A jsme u toho. Uz v 1 příspěvku jsem napsal, ze Mercedesu prostě Malajsie nesedí. Ale i přesto by vyhráli nebýt absolutní propadáku ve strategii. Ostatně toto potvrdilo i samotné Ferrari

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.234.XXX
V mojom prispevku nebolo nič o vypovednej hodnote posledneho kola - ak to tak vyznelo tak ma kludne oprav

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.234.XXX
A nieje to jedno čo robil?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Easy

178.209.137.XXX
To mela byt reakce na prispevek 11:43 :-)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Easy

178.209.137.XXX
Posledni kolo bych nebral za smerodatne... Myslim, ze Vettel zacal jeste pred projetim cilovou carou delat oslavne mysky. Bohuzel neznam presne casy z tech poslednich kol.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
to je pouze zbožné přání, s realitou nemá nic společného. Pokud by totiž byli schopni na těch pneu absolvovat o 10 kol více, tak nikdy nejedou do boxů! Oni nejsou pitomci, jak ty předpokládáš

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Sunkael

78.45.153.XXX
Nenazval bych se zrovna fanouškem Vettela, ale musím říct, že Vettel je mnohem lepší pilot než Rosberg. Rosberg je v F1 o sezónu dýl než Vettel a ten je od své druhé sezóny bodově před Rosbergem. Myslím, že RedBull nevyhrával za Vettela tak, jako jezdí Mercedes za Rosberga. Nico měl minulý rok největší příblížení se titulu a nezískal ho. Takovou šanci podle mě už nikdy mít nebude. Navíc Rosberg je po duševní stránce slabej člověk a to mu taky nepomáhá.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Ach jo, kdyby aspoň občas byl v těhle diskuzích použit mozek. Pokud vím, tak jak ferrari tak mercedes prohlásili, že ferrari bylo rychlejší a mercedes na 3 pity jel od začátku. Pokud si to srovnáme, tak kdyby nebyl SC, tak mercedes vydržel na trati o cca 3-4 kola déle, ale propadl by se opět do provozu a navíc by přišel o 25s za průjezd boxy. Ferrari jelo na 2 pity taky hned od začátku a vydělal na tom pouze vettel v tom, že se dostal na čistou trať a dokázal si poměrně rychle vybudovat nějaký náskok.
Takže scestné názory některých zde přítomných o chybné strategii mercedesu a štěstí ferrari jsou poměrně mimo. Pokud by mercedes udělal chybu ve strategii, tak to asi i přizná a nebudou čekat až jim to poradí nějakej chytrák

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

109.81.245.XXX
Podobná snůška pochybných argumentů jako výše u Luka. Žádné gumy nevyhodili, odjeli na nich pro gumy nejnáročnější úvod závodu. A nové nebyly ani náhodou - museli použít ty z Q2, což ale není žádná novinka v pravidlech, pokud F1 někdo trochu sleduje. Žádná "v podstatě 2 zastávková strategie" atd.

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

109.81.245.XXX
Nepochybuji o tom, že Mercedes bude v Číně opět před Ferrari. Čína ale ukáže jen to, jak na tom bude kdo s výkonností v Číně. Rozhodně o rychlosti v Malajsii nic neukáže. Jde o jiný okruh a teploty budou nižší.

+ 14 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

109.81.245.XXX
Tak když se snažíš přiznat chybu, tak alespoň nepřekrucuj. Nikdo netvrdil, že Vettel na startu neměl stejně ojeté gumy a že by Mercedesy nedokázaly zajíždět stejně dlouhé stinty nebo že by nemohly vydržet déle. Problém byl jen v tom, že jsi tvrdil, že Mercedesy začínaly na čerstvých gumách a že nejely tří zastávkovou strategii.

Diskuse evidentně k něčemu vede, posouváš se ke správnému závěru. I v takové Belgii, kterou jsi vytáhl ty, před 4 roky stavěli ve 3. a 4. kole - a to nevyjížděl safety car: jen hezky to dokazuje to, co říkám - první kola jsou pro gumy zabijáci.

Problém je už teď už jen v tom, že ignoruješ, že pilot, který jede na více zastávek, má mezi nimi rychlejší tempo. Hezky to jde vidět na tom stintu na měkkých pneumatikách, který měl Hamilton mnohem kratší uprostřed závodu a díky němu stáhl 15 sekund.

+ 12 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Čína ukáže jak to opravdu je...03

+ 3 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Jo máš pravdu gumy byli z Q2. zapoměl jsem na změnu pravidla, že se na startu používají gumy z Q2 a už né až Q3. Tím jak tam hned začalo pršet tak mi to vypadlo. Nemám problém uznat omyl.

Vettel měl taky o 100Kg těžší auto a stejně ojeté gumy. A jak jsem psal výše Rosberg zajížděl srovnatelně dlouhé stinty s Vettlem.

Pokud tvrdíš, že ujet 4 kola na rychlejší pneu a vyměnit za pomalejší a dostat se do provozu byla výhoda a byla to zároveň i regulérní 3 zastávková strategie. Tak tahle diskuze opravdu nikam nepovede. I ve Spa za stejných podmínek se staví až kolem 10 kola... Tady mohli s klidem do 14 vydržet díky SC. To, že Vettle byl schopen zajet stint o cca. 2 kola delší jsem uznal hned na začátku.
03

+ 5 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Easy

46.135.14.XXX
Myslim,ze vzhledem k situaci po poslednich pitstopech, kdy meli VET i HAM stejnou smes a priblizne stejneho stari se ukazala rychlost Ferrari. Samozrejme tomu prispely i podminky o kterych VET mluvi.

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

...

193.165.74.XXX
To byli použité pneu...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

109.81.245.XXX
Nic nepřekrucuji: start a první tři kola odjeli naplno - to je úsek, kdy mají o 100 kg těžší vůz a pneu dostávají zabrat.

Gumy nebyly úplně nové - byly použité. Musí nasadit ty, na kterých se kvalifikovali. Přehled byl i tady [odkaz na stránku] Pokud neustále tvrdíš tutéž hloupost navzdory faktům (pravidla, články), tak nepřekrucuješ, ale lžeš.

Nikdo netvrdí, že by na těch měkkých ze začátku nevydrželi více - jistě ano. Ale rozhodně šlo o regulérní 3 zastávkovou strategii!

+ 11 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Teď to trochu překrucuješ. Opravdu počítáš 4 kola po startu za regulérní stint. Jelikož pak už byl na trati SC a museli pomalým tempem do boxů. To gumám nic neudělá.

Gumy byli úplně nové, ne použité z kvalifikace. Jelikož kvalifikace byla na mokru a tím odpadá povinnost použít pneumatiky se kterými zajeli nejlepší čas.

K délce stintů: Pak můžu ukázat na Rosberga který ujel na tvrdé sadě 22kol 2 nejdelší stint. Následně na použité měkké další 15. Což je smutné když dle Tebe jeli regulérní 3 zástavkovou strategii...

+ 7 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama