DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?
Nico si před dvěma týdny v Melbourne přál, aby Ferrari bylo Mercedesu trochu blíže. Jenže v Malajsii je porazilo. Jsou už rudé vozy na úrovni stříbrných?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Luke
09:05 31.03.2015 78.157.134.XXX
Nebudu tu dávat odkazy jinam. Ale určitě si to četl a článek se zřejmě později objeví i tady. Samotný Allison potvrdil, že pokud by Mercedesy nezajeli pod SC do boxů tak by oba "zřejmě" neporazili. Vyčíslil tam i ztrátu kterou tím Mercedes nabral. Pokud to nechceš slyšet, tak v pohodě.
Lojza
21:52 30.03.2015 78.157.160.XXX
Žádný absolutní propadák ve strategii to nebyl - Ferrari nic takového nepotvrdilo. Svůj první příspěvek a snůšku nesmyslů raději už nepřipomínej. A není to o Malajsii - zdá se, že vedro Mercedesu ve srovnání s Ferrari nesedí.
Včera by to zkrátka Mercedes na dvě zastávky kvůli horší degradaci včera nezvládl, stejně by museli na tři. A když jedeš na tři, tak se vždy dostaneš do provozu. Ferrari díky šetrnosti k pneumatikám by vyhrálo tak či tak.
Včera by to zkrátka Mercedes na dvě zastávky kvůli horší degradaci včera nezvládl, stejně by museli na tři. A když jedeš na tři, tak se vždy dostaneš do provozu. Ferrari díky šetrnosti k pneumatikám by vyhrálo tak či tak.
Sunkael
14:22 30.03.2015 78.45.153.XXX
Nenazval bych se zrovna fanouškem Vettela, ale musím říct, že Vettel je mnohem lepší pilot než Rosberg. Rosberg je v F1 o sezónu dýl než Vettel a ten je od své druhé sezóny bodově před Rosbergem. Myslím, že RedBull nevyhrával za Vettela tak, jako jezdí Mercedes za Rosberga. Nico měl minulý rok největší příblížení se titulu a nezískal ho. Takovou šanci podle mě už nikdy mít nebude. Navíc Rosberg je po duševní stránce slabej člověk a to mu taky nepomáhá.
1
14:14 30.03.2015 178.255.168.XXX
Ach jo, kdyby aspoň občas byl v těhle diskuzích použit mozek. Pokud vím, tak jak ferrari tak mercedes prohlásili, že ferrari bylo rychlejší a mercedes na 3 pity jel od začátku. Pokud si to srovnáme, tak kdyby nebyl SC, tak mercedes vydržel na trati o cca 3-4 kola déle, ale propadl by se opět do provozu a navíc by přišel o 25s za průjezd boxy. Ferrari jelo na 2 pity taky hned od začátku a vydělal na tom pouze vettel v tom, že se dostal na čistou trať a dokázal si poměrně rychle vybudovat nějaký náskok.
Takže scestné názory některých zde přítomných o chybné strategii mercedesu a štěstí ferrari jsou poměrně mimo. Pokud by mercedes udělal chybu ve strategii, tak to asi i přizná a nebudou čekat až jim to poradí nějakej chytrák
Takže scestné názory některých zde přítomných o chybné strategii mercedesu a štěstí ferrari jsou poměrně mimo. Pokud by mercedes udělal chybu ve strategii, tak to asi i přizná a nebudou čekat až jim to poradí nějakej chytrák
Karel
12:02 30.03.2015 109.81.245.XXX
Podobná snůška pochybných argumentů jako výše u Luka. Žádné gumy nevyhodili, odjeli na nich pro gumy nejnáročnější úvod závodu. A nové nebyly ani náhodou - museli použít ty z Q2, což ale není žádná novinka v pravidlech, pokud F1 někdo trochu sleduje. Žádná "v podstatě 2 zastávková strategie" atd.
Lojza
11:55 30.03.2015 109.81.245.XXX
Tak když se snažíš přiznat chybu, tak alespoň nepřekrucuj. Nikdo netvrdil, že Vettel na startu neměl stejně ojeté gumy a že by Mercedesy nedokázaly zajíždět stejně dlouhé stinty nebo že by nemohly vydržet déle. Problém byl jen v tom, že jsi tvrdil, že Mercedesy začínaly na čerstvých gumách a že nejely tří zastávkovou strategii.
Diskuse evidentně k něčemu vede, posouváš se ke správnému závěru. I v takové Belgii, kterou jsi vytáhl ty, před 4 roky stavěli ve 3. a 4. kole - a to nevyjížděl safety car: jen hezky to dokazuje to, co říkám - první kola jsou pro gumy zabijáci.
Problém je už teď už jen v tom, že ignoruješ, že pilot, který jede na více zastávek, má mezi nimi rychlejší tempo. Hezky to jde vidět na tom stintu na měkkých pneumatikách, který měl Hamilton mnohem kratší uprostřed závodu a díky němu stáhl 15 sekund.
Diskuse evidentně k něčemu vede, posouváš se ke správnému závěru. I v takové Belgii, kterou jsi vytáhl ty, před 4 roky stavěli ve 3. a 4. kole - a to nevyjížděl safety car: jen hezky to dokazuje to, co říkám - první kola jsou pro gumy zabijáci.
Problém je už teď už jen v tom, že ignoruješ, že pilot, který jede na více zastávek, má mezi nimi rychlejší tempo. Hezky to jde vidět na tom stintu na měkkých pneumatikách, který měl Hamilton mnohem kratší uprostřed závodu a díky němu stáhl 15 sekund.
Luke
11:31 30.03.2015 78.157.134.XXX
Jo máš pravdu gumy byli z Q2. zapoměl jsem na změnu pravidla, že se na startu používají gumy z Q2 a už né až Q3. Tím jak tam hned začalo pršet tak mi to vypadlo. Nemám problém uznat omyl.
Vettel měl taky o 100Kg těžší auto a stejně ojeté gumy. A jak jsem psal výše Rosberg zajížděl srovnatelně dlouhé stinty s Vettlem.
Pokud tvrdíš, že ujet 4 kola na rychlejší pneu a vyměnit za pomalejší a dostat se do provozu byla výhoda a byla to zároveň i regulérní 3 zastávková strategie. Tak tahle diskuze opravdu nikam nepovede. I ve Spa za stejných podmínek se staví až kolem 10 kola... Tady mohli s klidem do 14 vydržet díky SC. To, že Vettle byl schopen zajet stint o cca. 2 kola delší jsem uznal hned na začátku.
Vettel měl taky o 100Kg těžší auto a stejně ojeté gumy. A jak jsem psal výše Rosberg zajížděl srovnatelně dlouhé stinty s Vettlem.
Pokud tvrdíš, že ujet 4 kola na rychlejší pneu a vyměnit za pomalejší a dostat se do provozu byla výhoda a byla to zároveň i regulérní 3 zastávková strategie. Tak tahle diskuze opravdu nikam nepovede. I ve Spa za stejných podmínek se staví až kolem 10 kola... Tady mohli s klidem do 14 vydržet díky SC. To, že Vettle byl schopen zajet stint o cca. 2 kola delší jsem uznal hned na začátku.
Lojza
10:40 30.03.2015 109.81.245.XXX
Nic nepřekrucuji: start a první tři kola odjeli naplno - to je úsek, kdy mají o 100 kg těžší vůz a pneu dostávají zabrat.
Gumy nebyly úplně nové - byly použité. Musí nasadit ty, na kterých se kvalifikovali. Přehled byl i tady [odkaz na stránku] Pokud neustále tvrdíš tutéž hloupost navzdory faktům (pravidla, články), tak nepřekrucuješ, ale lžeš.
Nikdo netvrdí, že by na těch měkkých ze začátku nevydrželi více - jistě ano. Ale rozhodně šlo o regulérní 3 zastávkovou strategii!
Gumy nebyly úplně nové - byly použité. Musí nasadit ty, na kterých se kvalifikovali. Přehled byl i tady [odkaz na stránku] Pokud neustále tvrdíš tutéž hloupost navzdory faktům (pravidla, články), tak nepřekrucuješ, ale lžeš.
Nikdo netvrdí, že by na těch měkkých ze začátku nevydrželi více - jistě ano. Ale rozhodně šlo o regulérní 3 zastávkovou strategii!
Luke
10:31 30.03.2015 78.157.134.XXX
Teď to trochu překrucuješ. Opravdu počítáš 4 kola po startu za regulérní stint. Jelikož pak už byl na trati SC a museli pomalým tempem do boxů. To gumám nic neudělá.
Gumy byli úplně nové, ne použité z kvalifikace. Jelikož kvalifikace byla na mokru a tím odpadá povinnost použít pneumatiky se kterými zajeli nejlepší čas.
K délce stintů: Pak můžu ukázat na Rosberga který ujel na tvrdé sadě 22kol 2 nejdelší stint. Následně na použité měkké další 15. Což je smutné když dle Tebe jeli regulérní 3 zástavkovou strategii...
Gumy byli úplně nové, ne použité z kvalifikace. Jelikož kvalifikace byla na mokru a tím odpadá povinnost použít pneumatiky se kterými zajeli nejlepší čas.
K délce stintů: Pak můžu ukázat na Rosberga který ujel na tvrdé sadě 22kol 2 nejdelší stint. Následně na použité měkké další 15. Což je smutné když dle Tebe jeli regulérní 3 zástavkovou strategii...
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek