DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?

Nico si před dvěma týdny v Melbourne přál, aby Ferrari bylo Mercedesu trochu blíže. Jenže v Malajsii je porazilo. Jsou už rudé vozy na úrovni stříbrných?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 31.03.2015 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 15 lidí) 30.03.2015 09:33
Já si také myslím, že to šílenství co se po… »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 30.03.2015 09:43
No a na co jim ta zastávka zadarmo podle tebe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lojza

109.81.245.XXX
Zajímavé, že Mercedes prohlašuje, že by na Ferrari stejně neměli. Ale pokud to i přes veškerá fakta nechceš pořád vidět a tvrdit si stále totéž, tak prosím. Já s tím problém nemám 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Nebudu tu dávat odkazy jinam. Ale určitě si to četl a článek se zřejmě později objeví i tady. Samotný Allison potvrdil, že pokud by Mercedesy nezajeli pod SC do boxů tak by oba "zřejmě" neporazili. Vyčíslil tam i ztrátu kterou tím Mercedes nabral. Pokud to nechceš slyšet, tak v pohodě.

03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

78.157.160.XXX
Žádný absolutní propadák ve strategii to nebyl - Ferrari nic takového nepotvrdilo. Svůj první příspěvek a snůšku nesmyslů raději už nepřipomínej. A není to o Malajsii - zdá se, že vedro Mercedesu ve srovnání s Ferrari nesedí.
Včera by to zkrátka Mercedes na dvě zastávky kvůli horší degradaci včera nezvládl, stejně by museli na tři. A když jedeš na tři, tak se vždy dostaneš do provozu. Ferrari díky šetrnosti k pneumatikám by vyhrálo tak či tak.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

86.49.147.XXX
A jsme u toho. Uz v 1 příspěvku jsem napsal, ze Mercedesu prostě Malajsie nesedí. Ale i přesto by vyhráli nebýt absolutní propadáku ve strategii. Ostatně toto potvrdilo i samotné Ferrari

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.234.XXX
V mojom prispevku nebolo nič o vypovednej hodnote posledneho kola - ak to tak vyznelo tak ma kludne oprav

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.234.XXX
A nieje to jedno čo robil?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Easy

178.209.137.XXX
To mela byt reakce na prispevek 11:43 :-)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Easy

178.209.137.XXX
Posledni kolo bych nebral za smerodatne... Myslim, ze Vettel zacal jeste pred projetim cilovou carou delat oslavne mysky. Bohuzel neznam presne casy z tech poslednich kol.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
to je pouze zbožné přání, s realitou nemá nic společného. Pokud by totiž byli schopni na těch pneu absolvovat o 10 kol více, tak nikdy nejedou do boxů! Oni nejsou pitomci, jak ty předpokládáš

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Sunkael

78.45.153.XXX
Nenazval bych se zrovna fanouškem Vettela, ale musím říct, že Vettel je mnohem lepší pilot než Rosberg. Rosberg je v F1 o sezónu dýl než Vettel a ten je od své druhé sezóny bodově před Rosbergem. Myslím, že RedBull nevyhrával za Vettela tak, jako jezdí Mercedes za Rosberga. Nico měl minulý rok největší příblížení se titulu a nezískal ho. Takovou šanci podle mě už nikdy mít nebude. Navíc Rosberg je po duševní stránce slabej člověk a to mu taky nepomáhá.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Ach jo, kdyby aspoň občas byl v těhle diskuzích použit mozek. Pokud vím, tak jak ferrari tak mercedes prohlásili, že ferrari bylo rychlejší a mercedes na 3 pity jel od začátku. Pokud si to srovnáme, tak kdyby nebyl SC, tak mercedes vydržel na trati o cca 3-4 kola déle, ale propadl by se opět do provozu a navíc by přišel o 25s za průjezd boxy. Ferrari jelo na 2 pity taky hned od začátku a vydělal na tom pouze vettel v tom, že se dostal na čistou trať a dokázal si poměrně rychle vybudovat nějaký náskok.
Takže scestné názory některých zde přítomných o chybné strategii mercedesu a štěstí ferrari jsou poměrně mimo. Pokud by mercedes udělal chybu ve strategii, tak to asi i přizná a nebudou čekat až jim to poradí nějakej chytrák

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

109.81.245.XXX
Podobná snůška pochybných argumentů jako výše u Luka. Žádné gumy nevyhodili, odjeli na nich pro gumy nejnáročnější úvod závodu. A nové nebyly ani náhodou - museli použít ty z Q2, což ale není žádná novinka v pravidlech, pokud F1 někdo trochu sleduje. Žádná "v podstatě 2 zastávková strategie" atd.

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

109.81.245.XXX
Nepochybuji o tom, že Mercedes bude v Číně opět před Ferrari. Čína ale ukáže jen to, jak na tom bude kdo s výkonností v Číně. Rozhodně o rychlosti v Malajsii nic neukáže. Jde o jiný okruh a teploty budou nižší.

+ 14 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

109.81.245.XXX
Tak když se snažíš přiznat chybu, tak alespoň nepřekrucuj. Nikdo netvrdil, že Vettel na startu neměl stejně ojeté gumy a že by Mercedesy nedokázaly zajíždět stejně dlouhé stinty nebo že by nemohly vydržet déle. Problém byl jen v tom, že jsi tvrdil, že Mercedesy začínaly na čerstvých gumách a že nejely tří zastávkovou strategii.

Diskuse evidentně k něčemu vede, posouváš se ke správnému závěru. I v takové Belgii, kterou jsi vytáhl ty, před 4 roky stavěli ve 3. a 4. kole - a to nevyjížděl safety car: jen hezky to dokazuje to, co říkám - první kola jsou pro gumy zabijáci.

Problém je už teď už jen v tom, že ignoruješ, že pilot, který jede na více zastávek, má mezi nimi rychlejší tempo. Hezky to jde vidět na tom stintu na měkkých pneumatikách, který měl Hamilton mnohem kratší uprostřed závodu a díky němu stáhl 15 sekund.

+ 12 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Čína ukáže jak to opravdu je...03

+ 3 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Jo máš pravdu gumy byli z Q2. zapoměl jsem na změnu pravidla, že se na startu používají gumy z Q2 a už né až Q3. Tím jak tam hned začalo pršet tak mi to vypadlo. Nemám problém uznat omyl.

Vettel měl taky o 100Kg těžší auto a stejně ojeté gumy. A jak jsem psal výše Rosberg zajížděl srovnatelně dlouhé stinty s Vettlem.

Pokud tvrdíš, že ujet 4 kola na rychlejší pneu a vyměnit za pomalejší a dostat se do provozu byla výhoda a byla to zároveň i regulérní 3 zastávková strategie. Tak tahle diskuze opravdu nikam nepovede. I ve Spa za stejných podmínek se staví až kolem 10 kola... Tady mohli s klidem do 14 vydržet díky SC. To, že Vettle byl schopen zajet stint o cca. 2 kola delší jsem uznal hned na začátku.
03

+ 5 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Easy

46.135.14.XXX
Myslim,ze vzhledem k situaci po poslednich pitstopech, kdy meli VET i HAM stejnou smes a priblizne stejneho stari se ukazala rychlost Ferrari. Samozrejme tomu prispely i podminky o kterych VET mluvi.

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

...

193.165.74.XXX
To byli použité pneu...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojza

109.81.245.XXX
Nic nepřekrucuji: start a první tři kola odjeli naplno - to je úsek, kdy mají o 100 kg těžší vůz a pneu dostávají zabrat.

Gumy nebyly úplně nové - byly použité. Musí nasadit ty, na kterých se kvalifikovali. Přehled byl i tady [odkaz na stránku] Pokud neustále tvrdíš tutéž hloupost navzdory faktům (pravidla, články), tak nepřekrucuješ, ale lžeš.

Nikdo netvrdí, že by na těch měkkých ze začátku nevydrželi více - jistě ano. Ale rozhodně šlo o regulérní 3 zastávkovou strategii!

+ 11 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Luke

78.157.134.XXX
Teď to trochu překrucuješ. Opravdu počítáš 4 kola po startu za regulérní stint. Jelikož pak už byl na trati SC a museli pomalým tempem do boxů. To gumám nic neudělá.

Gumy byli úplně nové, ne použité z kvalifikace. Jelikož kvalifikace byla na mokru a tím odpadá povinnost použít pneumatiky se kterými zajeli nejlepší čas.

K délce stintů: Pak můžu ukázat na Rosberga který ujel na tvrdé sadě 22kol 2 nejdelší stint. Následně na použité měkké další 15. Což je smutné když dle Tebe jeli regulérní 3 zástavkovou strategii...

+ 7 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu