Luke
09:16 30.03.2015 78.157.134.XXXMercedes jel na 3 zastávky. Ferrari na 2. S tím rozdílem, že u mercedesu to nebyly plnohodnotné plánované zastávky, ale absolutní šlendriánství zahodit 5 kol staré nové gumy. Došlo to až tak daleko, že na poslední stint už neměli pro jezdce ani nové gumy (Ham musel vzít tvrdou a Ros ojetou měkkou)
Zastávka navíc +25s
Díky tomu se dostali do provozu a Vettel měl čistý vzduch. Než se probili tak dalších + 10s ztráty
K tomu si můžeme připočítat, že Vettel odjel 2/3 závodu na měkčích gumách, které jsou dle Pirelli o 1s na kolo rychlejší. Mercedesy naopak odjeli 3/4 závodu na tvrdých... Teoreticky by takto měli nabrat další ztrátu cca. +20s
Ve finále tedy:
25+10+20= 55s ztráty. Mercedes však dojel do 10s za Ferrari. Jinými slovy Mercedes i přesto všechny předpoklady dokázal stahovat Vettela skoro 1s na kolo...
Mercedesu Malajsie nikdy moc nešla. Loni rovněž tragédie. Rosberg tak tak skončil druhý před Vettelem. Když se do toho přidá absolutní šlendriánství co se týká strategie tak to dopadlo jak to dopadlo. Nebudu vůbec překvapen když v Číně vyhraje Mercedes opět rozdílem třídy. Jelikož zázraky se nestávají a stáhnout 1,5 s za 14 dní (Prakticky za 10) je jen zbožné přání fanoušků...
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)