Nejdříve se spekulovalo o tom, že za poruchu mohl motor Renault, jenž trpěl vibracemi, které by poškodily převodovku. Teď ale vyšetřování příčiny problému dospělo do konce a tato příčina byla vyvrácena.
"Po pozávodním vyšetřování jsme zjistili, že se Kvjatova převodovka přehřála, a proto nebylo možno zařadit rychlost. To celé se stalo kvůli poklesu tlaku oleje," řekl Paul Monahgan.
"V továrně jsme zajistili, aby se to již neopakovalo. Máme nejlepší tým, abychom zopakovali úspěch z minulého roku. Takže tvrdě pracujeme, abychom se před Malajsií zlepšili," zakončil Monaghan.
Tým se kromě spolehlivosti také zaměří i na zlepšení ovládání motoru, s čímž měl v Melbourne zásadní problém. Bude to ale stačit, aby mohl tým bojovat se Sauberem?
Získá Kvjat v Malajsii své první body pro Red Bull? (foto: Pirelli)