DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: "Bez Alonsa by Ferrari bylo v pytli." Čeká Maranello katastrofa?
Niki Lauda považuje Fernanda Alonsa za tahouna trápícího se Ferrari. Bez něj by na tom podle něj byla slavná italská stáj mnohem hůře. Opustí letos Maranello?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda: "Bez Alonsa by Ferrari bylo v pytli." Čeká Maranello katastrofa?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000400
(Hlasovalo 12 lidí)
29.09.2014 17:43
. Uz pred 7 lety, kdyz zavodili spolu, byli… »
» uzivatel000400
(Hlasovalo 10 lidí)
29.09.2014 21:14
Vykonnost ve slabsim aute je pro me prave ten… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000400
21:04 29.09.2014 93.185.8.XXX
Bianchi, to vskutku ano, ale vychovali si ho, tak by mel (za ne) jezdit. Jeste me za letosek napadl Bottas, uvidime, jak pozraje, synek. Ricciarda do okruhu mladych stik pro Ferrari nepocitam, jeho budoucnost je zda se minimalne na par let predestinovana. Bianchi 2ma body kazdopadne udelal dojem
Honza
20:21 29.09.2014 213.220.204.XXX
Hulkenberg: i když letošní sezóna pro něj není tak zářivá, tak také bych ho rád viděl v top týmu. Možná se na něm podepsalo loňské jednání Ferrari, smlouvy hotové, zbýval podpis a pak přišla smska.
Bianchi: snad bude příští rok jezdit v Sauberu. Je hezké, že celkem pravidelně pojíždí piloty v rovnocenných autech, ale kdo tam jezdí? Kromě Kobyho samí platící jezdci. Musí jít o level výš.
Bianchi: snad bude příští rok jezdit v Sauberu. Je hezké, že celkem pravidelně pojíždí piloty v rovnocenných autech, ale kdo tam jezdí? Kromě Kobyho samí platící jezdci. Musí jít o level výš.
anonym
20:17 29.09.2014 89.177.126.XXX
ano i ne - obojí se dá napsat na tvůj příspěvek.
Ano - nikdo nedokáže vyhrávat pravidelně s horším autem
NE - bez Fernanda by Ferko na tom opravdu nebylo dobře - a právě tvůj argument s ostatními vyjímečnými piloty kteří odešli otočím proti tvému tvrzení - u Ferrari se vystřídala řada jezdců - a pokud nebyli špičkoví - propad stáje z Maranela byl přímo ostudný. Jak tato stáj měla vozy v průměru - jezdci kteří byli také v průměru se většinou díky tlaku propadali na chvost startovního pole a ostuda byla nekonečná. A to i jezdci, kteří nebyli považovaní za úplně pomalé - viz Arnoux, Tambay, Johanson, Berger atd. atd. ... Občas sice v jednom závodu zabojovali a zazářili, ale jako celek byli žalostní. Ani Mansell s Ferkem nic moc nedokázal. Vůbec se nedivím, že Alonso bojuje a je považován za hvězdu - i když s rudými titul nemá, dokázal podobně jako Prost to auto alespoň strčit do záběru kamer a do boje o titul - a právě ve srovnání s týmovým kolegou to vynikne. Kde by bylo Ferrari v posledních čtyřech sezónách, kdyby v něm seděli dva Kimíci? Nebo dva Massové?
Ano - nikdo nedokáže vyhrávat pravidelně s horším autem
NE - bez Fernanda by Ferko na tom opravdu nebylo dobře - a právě tvůj argument s ostatními vyjímečnými piloty kteří odešli otočím proti tvému tvrzení - u Ferrari se vystřídala řada jezdců - a pokud nebyli špičkoví - propad stáje z Maranela byl přímo ostudný. Jak tato stáj měla vozy v průměru - jezdci kteří byli také v průměru se většinou díky tlaku propadali na chvost startovního pole a ostuda byla nekonečná. A to i jezdci, kteří nebyli považovaní za úplně pomalé - viz Arnoux, Tambay, Johanson, Berger atd. atd. ... Občas sice v jednom závodu zabojovali a zazářili, ale jako celek byli žalostní. Ani Mansell s Ferkem nic moc nedokázal. Vůbec se nedivím, že Alonso bojuje a je považován za hvězdu - i když s rudými titul nemá, dokázal podobně jako Prost to auto alespoň strčit do záběru kamer a do boje o titul - a právě ve srovnání s týmovým kolegou to vynikne. Kde by bylo Ferrari v posledních čtyřech sezónách, kdyby v něm seděli dva Kimíci? Nebo dva Massové?
odin
19:10 29.09.2014 77.240.96.XXX
Alonso Dovolím si polemiku s Laudou, nebo s místními "odborníky"? Tak předně, bez Alonsa Ferrari v pytli nebude. Stejně jako nebylo v pytli bez Ascariho, Fangia, Hawthorna, P.Hilla, Surteese, Laudy, Schecktera, Prosta, Schumachera, Kimiho. Tedy pilotů, kteří pro ně získali tituly, nebo k nim šli jako mistři světa. (Možná jsem i na někoho zapoměl). Ale titul se v drtivé většině získává pouze ve špičkovém voze. A tady je kámen úrazu. Ferrari Alonsovi po celé jeho působení v jejich stáji špičkové auto neposkytlo.
Alonso je "rozdílový" pilot. Tedy pilot, který dokáže i s průměrným autem vyhrát závod, nebo pravidelně vozit velké množství bodů. Ale porážet auta o třídu lepší, nedokáže nikdo. Své schopnosti v horších autech nepotvrdil ani Schumacher, ani Hamilton a o Vettelovi snad ani nemusím psát. A to zdejší veřejnost ráda právě tyto tři borce uvádí jako hlavní Alonsovy soupeře v boji o toho nejlepšího současného jezdce. Minimálně dva z nich byli poraženi svými kolegy v autech, která neměla šanci na titul a tudíž TR ve prospěch zmíněných, nebyla tak důležitá, čili nebyla využívaná v maximální míře. A ten třetí k tomu nemá daleko. Alonsovi se nic takového nestává (minimálně v posledních letech). Že zoufale touží získat třetí titul a zařadit se mezi legendy, mu nelze vyčítat. On mezi legendy patří, ať se to mnohým zde líbí, nebo ne.
Hamilton, ač byl u McLarenu upřednostňován, ale auto schopné boje o titul mu postaveno nebylo, také udělal radikální řez. A zdá se, že udělal správně. Přestože spousta jeho fanoušků v té době jeho volbu odsuzovala, nebo minimálně nechápala.
Léta utíkají a je třeba vidět dál, než na konec probíhající sezóny. Na druhou stranu Allison by měl být zárukou velmi dobrého šasi, tak ještě zbývá "obejít zámraz motorů". Což bude asi větší oříšek. Každopádně Alonsovi bych třetí titul přál, stejně jako jej přeji Hamíkovi za jeho odvahu vzít svoji kariéru do vlastních rukou a změnit příslušnost. Nebo Rosbergovi, protože by to byl jeho první...
Alonso je "rozdílový" pilot. Tedy pilot, který dokáže i s průměrným autem vyhrát závod, nebo pravidelně vozit velké množství bodů. Ale porážet auta o třídu lepší, nedokáže nikdo. Své schopnosti v horších autech nepotvrdil ani Schumacher, ani Hamilton a o Vettelovi snad ani nemusím psát. A to zdejší veřejnost ráda právě tyto tři borce uvádí jako hlavní Alonsovy soupeře v boji o toho nejlepšího současného jezdce. Minimálně dva z nich byli poraženi svými kolegy v autech, která neměla šanci na titul a tudíž TR ve prospěch zmíněných, nebyla tak důležitá, čili nebyla využívaná v maximální míře. A ten třetí k tomu nemá daleko. Alonsovi se nic takového nestává (minimálně v posledních letech). Že zoufale touží získat třetí titul a zařadit se mezi legendy, mu nelze vyčítat. On mezi legendy patří, ať se to mnohým zde líbí, nebo ne.
Hamilton, ač byl u McLarenu upřednostňován, ale auto schopné boje o titul mu postaveno nebylo, také udělal radikální řez. A zdá se, že udělal správně. Přestože spousta jeho fanoušků v té době jeho volbu odsuzovala, nebo minimálně nechápala.
Léta utíkají a je třeba vidět dál, než na konec probíhající sezóny. Na druhou stranu Allison by měl být zárukou velmi dobrého šasi, tak ještě zbývá "obejít zámraz motorů". Což bude asi větší oříšek. Každopádně Alonsovi bych třetí titul přál, stejně jako jej přeji Hamíkovi za jeho odvahu vzít svoji kariéru do vlastních rukou a změnit příslušnost. Nebo Rosbergovi, protože by to byl jeho první...
uzivatel000400
17:43 29.09.2014 93.185.8.XXX
. Uz pred 7 lety, kdyz zavodili spolu, byli Alonso a Hamilton nejlepsi jezdci v poli a kupodivu se na tom furt nic nemeni. Logicky jdou tedy oba na dracku, a kdyz jeden z nich je spokojeny u Medvedu...
Alonso dokazal nevytahnout nevytahnutelne i z Renaultu v dobe, kdy byl tezce pleckoidnim autem, a ted to same v omezenem meritku cini uz 5 let u Ferrari. Ze uvazuje kudy kam, je zcela racionalni, nikdo nechce byt novodobym Stirlingem Mossem. To uz se mu sice doslova nevyplni, je nicmene o neco lepsim a hotovejsim jezdcem, nez Vettel se 4 tituly, a ponekud jinde nez Button, nebo Raikkonen, kteri mu s 1 titulem dychaji na zada (a to si myslim, ze si Kimi za cele sve pusobeni ve F1 ten 1 titul urcite zaslouzi, takze zadny disprespect).
Spravne rozhodnuti je tedy prinejmensim stejne relevantni, jako jezdecky skill, takova je holt F1.
Na druhou stranu Ferrari se bez Aldy urcite nevysype. Jako racionalni nove jezdecke duo se mi s prihlednutim k budoucnosti jevi tandem Hulkenberg - Bianchi (vubec nechapu, ze Hulka furt nekdo poradnej jeste neklofl).
Alonso dokazal nevytahnout nevytahnutelne i z Renaultu v dobe, kdy byl tezce pleckoidnim autem, a ted to same v omezenem meritku cini uz 5 let u Ferrari. Ze uvazuje kudy kam, je zcela racionalni, nikdo nechce byt novodobym Stirlingem Mossem. To uz se mu sice doslova nevyplni, je nicmene o neco lepsim a hotovejsim jezdcem, nez Vettel se 4 tituly, a ponekud jinde nez Button, nebo Raikkonen, kteri mu s 1 titulem dychaji na zada (a to si myslim, ze si Kimi za cele sve pusobeni ve F1 ten 1 titul urcite zaslouzi, takze zadny disprespect).
Spravne rozhodnuti je tedy prinejmensim stejne relevantni, jako jezdecky skill, takova je holt F1.
Na druhou stranu Ferrari se bez Aldy urcite nevysype. Jako racionalni nove jezdecke duo se mi s prihlednutim k budoucnosti jevi tandem Hulkenberg - Bianchi (vubec nechapu, ze Hulka furt nekdo poradnej jeste neklofl).
uzivatel001112
17:24 29.09.2014 212.80.64.XXX
Jenže rozdíl je v tom, že pro Ferrari by to byla citelná ztráta.
faubléé
14:32 29.09.2014 90.181.29.XXX
bláboly Autor si zapoměl uvědomit, že Ferrari za Villeneuva a Ferrari teď jsou dva odlišné týmy, navíc je tu dost velká šance, že to, co ve skutečnosti Villeneuve prohlásil, média stokrát překroutila..jako vždy.. Pokud si pamatuju, v letech, kdy tam závodil, na tom Ferrari tak moc zle zase nebylo..
anonym
13:37 29.09.2014 91.148.44.XXX
ale velkéé houno Ferrari bolo pred alonsom a bude aj po nom !!!! Pride niekto druhy a bude vyhravat aj on ! Ked mohol vo Ferrari vyhravat aj niekto tak neschopny a slabucky ako je massa tak bude vyhravat aj iny !! A keby bol taky supergenius tak te dva tituly co mal na zlatom podnose a co mu usli vlastnou bojazlivostou a neschopnostou ziska ! Raikkkonen by tak tak nedopadol, on by to tak nespackal
eR
11:11 29.09.2014 62.245.107.XXX
Jsem na to zvědavý. Podle komentátorů už prý Honda oznámila na VC Japonska tiskovou konferenci na které se očekává potvrzení přestupu Alonsa k McL.
Osobně bych Alonsa chápal, ta frustrace musí být příliš velká, když rok co rok před sezónou slyší vyjádření šéfů Ferrari, jak se zlepší a postaví konkurenceschopné auto a realita je vždy spíše nepříjemným rozčarováním. Těžko říct, jestli má k týmu ještě důvěru, že dokáží příští rok opravdu vytvořit vítězné auto. Po všech těch personálních rošádách ve Ferrari by to muselo klapnout na první dobrou a o tom nejsem moc přesvědčen.
I když přestup k McLarenu by byl zřejmě ještě větší risk. Netuším kolik dat o novém motoru mají, ale překvapilo by mě, kdyby byl opravdu radikálně lepší než Mercedes. A i kdyby byl, tak jak víme z historie Williamsu a BMW, ani nejsilnější motor ve startovním poli není zárukou titulu.
Osobně bych Alonsa chápal, ta frustrace musí být příliš velká, když rok co rok před sezónou slyší vyjádření šéfů Ferrari, jak se zlepší a postaví konkurenceschopné auto a realita je vždy spíše nepříjemným rozčarováním. Těžko říct, jestli má k týmu ještě důvěru, že dokáží příští rok opravdu vytvořit vítězné auto. Po všech těch personálních rošádách ve Ferrari by to muselo klapnout na první dobrou a o tom nejsem moc přesvědčen.
I když přestup k McLarenu by byl zřejmě ještě větší risk. Netuším kolik dat o novém motoru mají, ale překvapilo by mě, kdyby byl opravdu radikálně lepší než Mercedes. A i kdyby byl, tak jak víme z historie Williamsu a BMW, ani nejsilnější motor ve startovním poli není zárukou titulu.
Aktuálně
GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek