DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: "Bez Alonsa by Ferrari bylo v pytli." Čeká Maranello katastrofa?

Niki Lauda považuje Fernanda Alonsa za tahouna trápícího se Ferrari. Bez něj by na tom podle něj byla slavná italská stáj mnohem hůře. Opustí letos Maranello?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: "Bez Alonsa by Ferrari bylo v pytli." Čeká Maranello katastrofa?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 30.09.2014 18:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 25 lidí) 29.09.2014 19:10
Alonso Dovolím si polemiku s Laudou, nebo s… »
» uzivatel000400 (Hlasovalo 12 lidí) 29.09.2014 17:43
. Uz pred 7 lety, kdyz zavodili spolu, byli… »
» uzivatel000400 (Hlasovalo 10 lidí) 29.09.2014 21:14
Vykonnost ve slabsim aute je pro me prave ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Jak - Alonsa nedal? Alonso sice dostal neoprávněně trest za Kliena, ale doplatil hlavně na strategii [odkaz na stránku] , kdy jel tankovat mnohem dřív než Kimi, což ho posouvalo hluboko zpět do pole.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

213.216.61.XXX
Jistě, anonyme, určitě pilot nechce titul... 12 Ale možná jsi fakt myslel Kapora, takže Chimova reakce mluví za vše. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Jasně - McLaren!

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Tušil jsem, že jsi nepsal proti Kimimu. Ale napsal jsi to dost "podivně". Tak jsem si jen dovolil uvést příklad "seriózně kultovního" závodu i v případě Kimiho.
Jak jsi ostatně sám napsal. Každý dobrý pilot má za sebou nějaký ten kultovní závod...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ano. Myslím, že jsi to trefil přesně. Mám na taliány podobný názor. 03 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.173.188.XXX
lavda pre mercedes je idealne ked zostane alonso vo ferrari. maju paralyzovanu jednu konkurencnu stajnu.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no suzuka 2005 byl hustej závod, v první zatáčce posledního kola si dal fisiho a po maratonu snad ze 17tého místa vyhrál, bomba, ale kdo si to pamatuje ví, že by alonsa nedal kdyby nemusel nesmyslně na příkaz fia přepustit pozici už nevím komu v době kdy na něj měl náskok přes 5sekund, ona ta fia není dementní až poslední léta, to bylo vždycky, teď je to akorát častějc, přesto jsem kimimu fandil jak o život a vyšlo to, což byl div protože mclaren 2005 dojel sotva půlku závodů, jo ještě nurburgring 2005 byl hustej

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no to myslím letos ukazuje bottas i alonso a to nemám nic proti massovi ani kimimu, který sice spolu fungovali, ale právě proto, že měli mistrovské auto

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

unonym ze štatlu - fandaF1

90.178.29.XXX
Itálie všeobecně upadá jako průmyslová velmoc kterou také bývala. Nějaký den zpět jsem četl o konci firmy Olivetti, která je pro pamětníky legendou. Můj příbuzný dovážel leta italské motopřilby, dnes je vozí z Číny vyráběné ve Vietnamu a jsou v lepší kvalitě než od Italů, tehdy měl jednoho člověka na plný úvazek který je ještě kontroloval a dodělával, dnes jedna jako druhá. Stejně tak mojí kamarádi kteří patří mezi největší dovozce zařízení LPG. Dnes berou převážně z Polska kde to dělají již lépe a jsou hlavně spolehlivější. Dělám do motorek a zcela jistě vím, že jistá čínská firma Jincheng má v Jižní Americe fabriku a tam dělá "italské" Aprilie. Známá německá značka nářadí Einhell si nechávala většinu vyrábět v itálii a něco na Taiwanu, dnes vše zase Čína. Navíc je Itálie prolezlá korupcí snad ještě více než my. Od toho se vše odvíjí. Takže všeobecný úpadek se nemůže zastavit ani před branami megakolbenky Ferrari i když tam mají zaměstnané i specialisty odjinud.
Ostatně menší příklad z motorek. Ducati po postupném upadání dostali do rukou Němců a jde zase nahoru. A to dva roky zpět málem zničila karieru Rossimu. No a další italská značka Cagiva prakticky ukradla a zničila motocyklovou výrobu v české ČZ a prakticky i v Jawě pro kterou Čezeta vyráběla 80% dílů.

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Schumacher rozhodně dokázal vyhrávat s horším autem, dařilo se mu to v roce 96... Ham dokázal vyhrát 09... Vettel 08...

Alonso v posledních letech připomínal Schumiho v letech 97-98...Samozřejmě doba se mění a těžko to srovnávat, ale ukázal své nesmírné kvality... Ham to snad taky dokáže... 2012, 13 i teď 14 jezdí prakticky bez chyb... Ve 12 bych mu vyčetl snad jen Valencii, kde měl Maldonadovi uhnout... Ve 13ce jednoznačně Brazilii (Tam podělal co šlo)... Letos těžko říct... Paradoxně snad jen, že si lépe mohl vést v některých kvalifikacích...

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
To slovo se tam nehodí... Synonyma, nesynonyma...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
mimochodem kvaldy v sezone 2010 byly cca 15:4 ve prospech Hamiltona.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
V sezone 2010 si Jenson Lewise nijak nedaval. Lewis byl jasne lepsi. v rovnem souboji, kdy oba nemeli v zavode problemy, kolize apod. Jenson dokazal Lewise porazit akorat v Japonsku, kde se Lewis trapil s pneu, ale i tak by asi Jensna v pohode udelal, kdyby nemel dalsi technicke problemy.
Staci si projit zavod po zavodu a lehce zjistis, ze kdyz Lewis skoncil za Jensnem, tak bud vubec nedojel, nebo mel nejake technicke problemy, ci ho sestrelili souperi apod. Jedine v Cine vyhral Jenson, ale to bylo diky stastnemu rozhodnuti behem SC faze a zmene pocasi. Lewis skoncil 2. a to musel cely zavod predjizdet jako o zivot. Pro me osobne jeden z nejlepsich zavodu za posledni roky, protoze se predjizdelo i casto v mistech, kde to neni vubec obvykle. Lewis, Schumi a dalsi predvedli famozni predjizdeci manevry. Dokonce 2 auta najednou aniz by bylo jedno o kolo zpet apod. lahudky. 13
Teprve v sezone 2011 se karta obratila, kdyz Lewis pravidelne narazel na Massu a ti dva se tu sezonu jednoduse nedokazali dohodnout, ze dojet do cile je lepsi, nez neustale kolize 20

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000400

uzivatel000400

93.185.8.XXX
Nemam nic proti Kimimu, je to rizek 01

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Když už si bereš do úst Kimiho, tak se podívej na GP Japonska 2005. Možná příjdeš na to, že si Kimi ve slušném autě dokáže "namazat na chleba" kohokoliv.
Na Interlagosu už Kimi nemohl nic získat, ani ztratit. A že jel po cestě, která vedla na trať (ale průjezd byl zavřený), svědčí pouze o tom, že se Kimi na Interlagosu vyzná.Jinak celkem souhlasím s tím, co jsi napsal.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Zkus dvě poslední věty formulovat jinak...Kde by bylo Ferrari, kdyby se stejně jako jednomu Alonsovi věnovalo dvěma Massům, nebo Kimům?

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
*Reakce na tvojí druhou větu :)

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

213.220.204.XXX
To má souvislost s kariérou jednotlivých jezdců. Hamilton i v podstatě Vettel okamžitě po příchodu do F1 měli špičková auta, vyhrávali. Když přišla krize, oba padli tvrdě na hubu. U Hamiltona to byla hlavně první sezóna s Buttonem, který si ho slušně dával, u Vettela je to letošní rok. Pokud by oba měli zkušenosti s obdobími, kdy to nejde a nejde, určitě by krize překonali mnohem lépe.

Alonso, Raikkonen, Schumi nebo zmíněný Button si ve slabých autech něco odjeli a dost je to ve výsledku posílilo.

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000400

uzivatel000400

93.185.8.XXX
Vykonnost ve slabsim aute je pro me prave ten difference maker hovorici pro Alika. Jak Ham, tak Vettel jsou (byli) v plecce nepomerne vice frustrovani, nez Alonso. Alonso ma v tomto vlastne ZLATY charakter a, podle me, predstavuje idealniho, ba skoro dokonaleho dnesniho jezdce. Ve slabsich autech odjel hafo kultovnich zavodu, v Renaultu, nebo castecne i v poslednich Ferrari (vpravde ostudny kontext pro tuto znacku).

Nevim, kdo by si to kdy byl byval vice vodil v pomalem aute. Mozna Senna, Schumi - ale na vode. Schumi ale ve vraku skoro nesedel, az ke konci, kdy uz zas o tolik neslo. Mozna jeste koncem 90s, kdy taky jasne vykonem nestacil na Hilla (Villeneuvea, Hakkinena), taky se drzel, ale nikdy to nedopadlo. Tak jako ted Alonsovi. Souperi byli proste prilis dobri, aby se nechali (zesmesnit).

Samozrejme kazdy opravdu kvalitni jezdec ma za sebou nejaky ten "kultovni" zavod, na ktery jeste potomkove dnesnich fans budou v dobrem vzpominat. Hlavne Kimi, ale ten spise za kultovni komnicke vlozky, jako hledani toho prujezdu na Interlagosu. To byla skutecne husta show pro nenarocne divaky 21 12

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Řekl bych, že jsi nepochopil, co jsem měl na mysli. Pokusím se trochu vysvětlit.
Vyjmenoval jsem piloty, kteří s Ferrari získali tituly a doplnil o Prosta, který tam šel (podobně jako Alonso) už s tituly. Ani Prostovi se však s jejich autem nepodařilo titul získat. I když nebýt podlosti Senny a zbabělosti pánů FISA, kdo ví, jak by to dopadlo. A druhá Prostova sezóna jasně ukázala, jak to u Ferrari chodívá.
Hlavní příčinou, proč jejich piloti, (kteří v drtivé většině nepatřili k "druhé lize") nemají tituly, býval fakt, že bandě Taliánů se většinou nedařilo navazovat na předešlé úspěchy. Podle mne usínali na vavřínech, konkurence jim utekla a propadali se. Fungovalo to tam podobně od smrti comendatora donedávna, s výjimkou přelomu tisíciletí, kdy se do týmu dostali na vysoké funkce lidé "netaliánští".03
Nic nemusíš proti mému tvrzení otáčet. Tituly s Ferrari získávali piloti jen když měli nejlepší auto, nebo alespoň auto patřící k nejlepším. Když tomu tak nebylo, nezískal nic ani "sedminásobný", stejně jako čtyřnásobný, či pouze dvojnásobný Alonso. Na autě záleží nejvíce. Dobrý pilot s tím už jen "vybojuje titul". S "plečkou" titul nezíská ani ten nejlepší z nejlepších pilotů.
Proto nechápu tvoje otáčení mého tvrzení. Vždyť jak Ferrari, tak (v tomto případě) Alonsovi jde především o zisk titulů. A nějaká umístění lepší než Arnoux, Tambay, Kimi, Massa, Berger, Mansell atd. nikoho nezajímají. A když píšu "nikoho", mám na mysli především Alonsa.03

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama