"Po zklamání v závodě v Bahrajnu si myslím, že do Číny jedeme s tím, že máme co dokazovat - musíme získat nějaké body a odjet další závod, v němž prokázali rychlost, kterou u tohoto letošního vozu vnímáme," popisuje zkušený Button, jenž má na kontě již 250. velkých cen.
"To nutně neznamená, že to bude jednoduché. V Bahrajnu se ukázalo, že krom dvou nejrychlejších vozů je letos závodění rychlé, nabité akcí a vyrovnané. Rozdíly jsou tak malé, že to bude chtít, abychom vše správně zvládli: soustředili se na trénink, odjeli bezproblémovou kvalifikaci a čistý závod, abychom se usadili na čele stíhající skupiny aut," pokračuje britský pilot.
Do Číny se už těší: "Závodění v Číně jsem si vždy užíval. Vyhrál jsem zde v roce 2010 a s McLarenem jsem zde vždy získával dobré výsledky. I když jde o trať, která perfektně nesedí našemu balíku, myslím, že můžeme dát všechno dohromady a prožít dobrý víkend."
"Z posledního závodu jsem odjížděl s pocitem, že jsem ze sebe ani z vozu nedostal maximum, takže pár dní testování v Bahrajnu a má příprava na tento závod mi snad pomůže znovu najít své komfortní místo v MP4-29," doufá Buttonův týmový kolega Kevin Magnussen.
"Na tento závod se těším - jde o trať, kterou jsem viděl jen v TV, ale obsahuje skutečně pestrou škálu zatáček. První z nich je opravdovou výzvou. Ale nejzajímavější podle mě budou senzační rychlosti a spousty předjížděcích manévrů na zadní rovince, která je jednou z nejdelších v F1."
"V prvních třech závodech byly nejbližšími soupeři Mercedesu různé auta a vozy. Stále si myslím, že je trochu brzy na rozpoznání relativního pořadí týmů bojujících o body. Našim cílem tento víkend nicméně bude konsolidovat naši pozici a usadit se na čele stíhající skupiny."
McLaren si chce v Číně spravit chuť, z Bahrajnu odjel z prázdnou (foto: McLaren Mercedes)
"Nikdy to není jednoduché odjíždět po velké ceně s dvěma odstoupeními, takže v Číně tento víkend bude důležité získat další body. Myslím si, že máme proč být povzbuzeni naší výkonností: stíhající skupina vozů byla v Bahrajnu extrémně vyrovnaná, my jsme v ní jezdili se zapálením a já vidím potenciál na získání výhody," tvrdí sportovní ředitel Eric Boullier.
"Agresivně vyvíjíme MP4-29. Víme, že máme dobrý základ, jde však o koncept, který vyžaduje vývoj. Připravujeme užitečné pokroky a klíčem k úspěchu letos bude: 1) rychlé přenesení těchto konceptů do užitečných dílů a 2) úspěšné zprovoznění těchto kroků na trati.
Myslím, že dosahujeme dobré korelace mezi aerodynamickým tunelem a tratí, a naši inženýři jsou povzbuzeni tím, co jsme zatím přivezli na trať. V Číně budeme mít další drobný krok a doufáme, že na každý závod budeme vozit více klíčových vylepšení," dodává Boullier.