Prohlášení týmů po deštivé kvalifikaci v Malajsii

F1NEWS.CZ, 29. března 2014, 11:16 Google+

Stejně jako v Austrálii se v Malajsii na pole position postaví Lewis Hamilton, v první řadě jej doplní Sebastian Vettel. Jak hodnotí své výkony v deštivé kvalifikaci v Sepangu jezdci a představitelé týmů?

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 29.03. 13:58) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1.
Mám velkou radost, jsem opravdu spokojený s tím, jak dobře víkend zvládáme, ale dnes to bylo neuvěřitelné. Jak moc to bylo v dešti těžké? Bylo to náročné pro všechny, protože jste téměř nic neviděli. Neviděl jsem, kudy dráha vede, kde jsou zatáčky, kdy brzdit. Musel jsem trochu zvolnit v mém poslední kole, takže to bylo těsné.

Pro mě i pro tým je prioritou zítra nasbírat co nejvíce bodů. Máme skvělou, skvělou příležitost, výborné auto a tým nyní pracuje fantasticky. Doufám, že zítra dojedeme do cíle.

Nico Rosberg, 3.
Na pneumatikách do deště jsem se necítil tak dobře, obzvlášť při brzdění. Ale třetí místo (které jsem uzmul Alonsovi) je slušné - kdo ví, jaké bude zítra počasí. Těším se už na závod, abych se pokusil získat z třetí pozice co nejvíce.

Rozhodně jsme se od Austrálie zlepšili a já byl poslední, kdo přejel cílovou čáru. Ale bohužel trať už se moc nezlepšila. Bude to náročný závod a počasí má být podobné, což mi ale dá příležitosti získat pozice. 

Toto Wolff, výkonný ředitel
Další obtížná kvalifikace, kde se neustále měnily podmínky. Bylo těžké najít pozici na trati ve správný čas na správných pneumatikách a pro jezdce, aby zajeli kolo bez chyb. My to zvládli. Lewis zvládl přenést svou rychlost v zisk pole-position již podruhé v řadě. Nico nebyl tak spokojený, ale i tak získal třetí místo jako v Melbourne. Cílem je stavět na těchto dobrých pozicích, ale víme, že to bude náročné, ať už bude sucho nebo mokro.

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 2.
Na začátku Q1 mi srdce začalo bušit, když jsme si uvědomili, že máme problém. Přijel jsem do boxů, restartovali jsme auto a zdá se, že to problém vyřešilo. Pak už to bylo fajn. Bylo to příjemné vyjet a získat cit za mokrých podmínek.

Q3 nebyla perfektní. Byl bych rád býval vyjel podruhé. Ve svém prvním pokusu jsem cítil, že bych ještě nějaký čas mohl získat. Bylo to velmi těsné, příliš těsné. Zítra bychom měli být na dobré straně, ale záleží na tom, jak nám vyjde start. S výsledkem jsem spokojený.

Daniel Ricciardo, 5. místo
Bottas něco podobného často dělal i v minulé sezoně, je to jako vtip. Byl v dojezdovém kole, ještě si s ním půjdu promluvit. Déšť nám určitě pomohl, protože ráno – na suché trati – jsme nebyli tak konkurenceschopní jako Mercedes. Strategii našich výjezdů jsme ale nezvládli tak dobře, jak jsme mohli. Ještě se musím mnohému přiučit, ale místo mezi nejlepší pěticí není špatné. 

Christian Horner, šéf týmu
Vzrušující kvalifikace, kterou v Malajsii vždy přinese počasí. Oba naši piloti předvedli skvělý výkon. Potenciál měli na ještě lepší kola, kdyby se nedostali do provozu, ale zisk druhého a pátého místa předčil naše očekávání a je to skvělý start do zítřejšího závodu.

TRIO
Nejrychlejší trojice kvalifikace na Velkou cenu Malajsii (foto: Daimler AG)

FERRARI

Fernando Alonso, 4.
Byla to chaotická kvalifikace, jako vždy, když prší. A přispěli jsme troškou do mlýna kvůli tomu incidentu s Toro Rosso, takže to přidalo na stresu. Neviděl jsem Kvjata, jak se blíží, zavinění bych viděl tak 50 na 50. Mechanici odvedli fantastickou práci, že auto dostali na trať tak rychle. Myslím, že je to rekord - vyměnit zavěšení za tři minuty.

Mohl jsem vyjet, ale auto se po opravě už nechovalo tak dobře. Myslím, že čtvrté místo nám dává naději na přemýšlení o zisku pódiového umístění. Jsem však s tímto výsledkem maximálně spokojen a měl jsem po konci kvalifikace na tváři úsměv jako po zisku pole-position. Není to ale dost, musíme se zlepšit.

Kimi Räikkönen, 6.
V dešti bylo jasné, že to bude těžké. Poprvé jsem jel na mokrých pneu a z nějakého důvodu to bylo obtížné. Musíme zjistit, proč tomu tak je, ale neměl jsem dobrý pocit a z pohledu ovladatelnosti to bylo odlišné od zbytku víkendu.

Takže jsem překvapen, kde jsme nakonec skončili. Je to zklamání, ale mohlo to být o dost horší, ale celkově odvádíme mnohem lepší práci než v prvním závodě. Alespoň jdeme správným směrem, i když jsme dost vzadu.

Pokusíme se udělat, co to půjde a snad nebudeme mít potíže. Odvedli jsme mnohem lepší práci než v Austrálii a jak jsem řekl, mám z auta lepší pocit (za sucha). Nejsou to pozice, kde bych chtěl být, ale možná trošku pomáhá charakteristika okruhu.

Uvidíme, jaké bude počasí a pokusíme se odvést co nejlepší práci. V Melbourne jsme se potýkali s problémy a bez nich víme, že to mohlo být mnohem lepší. Nejprve musíme dojet závod a doufejeme, že budeme bojovat o pozice.

Pat Fry, ředitel vývoje
Můžeme to považovat za pozitivní výsledek. Kvalifikace byla kvůli počasí a podmínkám našich vozů velmi těsná. Startovní pozice nejsou takové, na jaké jsme cílili, ale tým pracuje správným způsobem tak, aby stáhl ztrátu na Mercedes.

Q1 byla relativně jednoduché pro čtení, mechanici pak odvedli úžasnou práci na Fernandově voze, když mu během několika minut vyměnili řídicí tyč po kolizi Kvjatovým Toro Rosso. Na trať se vrátil v rekordním čase, pak musel Fernando bojovat s řízením vozů a myslím, že v takové situaci by moc jezdců v Q3 kolo nezajelo. Opravdu si zaslouží naše gratulace.

Kimiho výkonnost byla neméně působivá. Víme, že není úplně spokojený s ovládáním svého vozu F14 T a že měl za mokra určité problémy s vyvážením. Přesto si však myslím, že v závodě bude moci vzhledem ke své pozici na roštu útočit.

Mercedes zde opět diktuje tempo, ale my se pokusíme využít jakoukoliv příležitost, ačkoliv prioritou je dokončit závod, protože obzvlášť letos nemůžete považovat spolehlivost za zaručenou.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 7.
Bylo to náročné kvůli těm podmínkám. Pršelo, na trati byla spousta vody a přes sprej z ostatních aut byla viditelnost problém a bylo těžké vidět brzdné body. Je náročné jezdit s těmito motory v takových podmínkách a musíte být hodně jemní s plynovým pedálem, když vyjíždíte z pomalých zatáček, ale užil jsem si to.

Sedmé místo a pozice v první desítkce podruhé za sebou - to je výsledek, se kterým můžeme být spokojeni. Myslím, že jsme po celý víkend ukazovali, že máme rychlost na první desítku ať už je sucho nebo prší. Doufám, že zítra získám hodně bodů.

Sergio Pérez, 14.
Podmínky byly hodně obtížné a každým kolem se měnily, zvlášť během druhé části kvalifikace. Měl jsem lepší pocit na přechodných pneumatikách a když jsme přezuli na ty do mokra, trápil jsem se s jejich zahřátím, což mi zkomplikovalo zajetí dobrého kola.

Zítra se budu muset snažit napravit to a posunout se polem, ale uvidíme, co udělá počasí. Také musím vyřešit blokování zadní části auta, které mě při brzdění ovlivňuje (když prší). Stále věřím, že můžeme mít dobrý závod a budu bojovat, abych získal co nejvíce bodů.

Vijay Mallya, šéf týmu
Další deštivá kvalifikaci v Sepangu nám ukázala náročné podmínky. Nico vypadal spokojeně a vyjel si stejnou pozici jako v Melbourne. Byl v první desítce ve všech částech víkendu a měl by být pro zítřek v dobré formě.

Sergio se více trápil a neměl takovou jistotu na pneumatikách do mokra. Budeme se snažit jeho potíže vyřešit, protože zítra může opět pršet. Ať už bude mokro či sucho, chtěli bychom oba vozy vidět v první desítce.

 

MCLAREN

Kevin Magnussen, 8.
Auto není špatné, když prší, ale myslím, že jsme to špatně načasovali. Stále se ještě učím o pneumatikách do mokra i na těch přechodných a bylo těžké správně se rozhodnout. Byla to pro mě zkušenost. Osmé místo není ani špatné, ale ani dobré. Není to ale tam, kde bychom chtěli být.

Je škoda, že jsem vyjel mimo na konci Q2, to poškodilo podlahu - nevím, kolik výkonu jsme ztratili, ale myslím, že to mohlo být o něco lepší. Je zde ale potenciál a myslím, že zítra to může být lepší. Rychlost asi není na to, abychom bojovali o vítězství, ale jsme konkurenceschopní. Uvidíme.

Jenson Button, 10.
Když máte nejspíše skončit osmí na morkých pneumatikách, pak to má cenu zkusit na přechodných, tak to zkrátka chodí. Já.. my jsme si mysleli, že už nebude pršet, takže to stále za pokus. Ale na dráze bylo hodně mokro. Rozhodl jsem se pro jízdu na přechodných, obvykle učiním rozhodnutí a je správné, dnes to tak ale nebylo. Když bude zítra mokro, bude to těžké pro všechny.

Eric Boullier, závodní ředitel
Byla to náročná kvalifikace pro všechny a je tomu tak vždy, když jsou podmínky takové. Kevin udělal menší chybu a vyjel mimo trať a poškodil difuzor a to ovlivnilo řízení. I tak ale získal osmé místo. Jenson se do Q3 dostal bez potíží. Potom se ale rozhodl pro pneumatiky do mokra a možná ho to stálo lepší pozici, kterou by získal, kdyby se rozhodl pro přechodné.

Ale nemá cenu o tom spekulovat, nikdy nevíte. Navíc by to asi neudělalo tak velký rozdíl. Zítra bude možná závod ovlivněn počasím, stejně jako dnešní kvalifikace a proto jsem rád, že naši piloti startují z míst, ze kterých mohou získat body.

 

TORO ROSSO

Jean-Eric Vergne, 9.
Jsem rád, že jsem devátý a že jsme podruhé za sebou v první desítce. Bylo to ale náročné a auto se neřídilo lehce. Nebyli jsme příliš rychlí, ale v Q2 jsem zvládl zajet dobré kolo, které mě posunulo do Q3. Nyní se musíme podívat na data, abychom pochopili, proč jsme v dešti celkem pomalí a jsem si jistý, že tým zítra odvede dobrou práci. Doufám v zisk bodů stejně jako v Melbourne. Máme auto na to to dokázat.

Daniil Kvjat, 11.
Byla smůla, že mě z Q3 na poslední chvíli vyřadil můj týmový kolega, ale JEV byl dnes rychlejší a byl jsem v posledním kole konzervativní. Co se incidentu s Alonsem týče, viditelnost byla slabá pro každého a myslím, že mě neviděl, najel do mě.

Myslím, že je to normální, že mě neviděl kvůli spreji z ostatních aut. Uvidíme, co se stane zítra, záleží to hodně na podmínkách. Q3 byla dnes možná, ale i jedenácté místo je dobrý start.

James Key, technický ředitel
Z nějakého důvodu jsme se ráno trápili ve srovnání se včerejškem, protože vyvážení nebylo dobré. Potom se všechno změnilo, začalo pršet a neměli jsme na to nastavení. Rozhodně to bylo náročné.

Dostali jsme se do provozu, ale v každém případě jsme na tom nebyli dobře v Q1 ani Q2, ale tým i jezdci odvedli skvělou práci. Je škoda, že Daniil jen o dvě desetiny změškal Q3. JEV jel skvěle a získal dobré deváté místo. To znamená, že cílem je mít dobrý závod a oba vozy na bodech.

 

SAUBER

Esteban Gutiérrez, 12.
Byla to dobrá kvalifikace. Ráno jsme toho měli hodně a všechno jsme se pokoušeli poskládat dohromady. Všichni jsme odvedli dobrou práci, překonali jsme naše malé problémy a připravili spolehlivé auto.

Chci poděkovat svému týmu i Ferrari. Podmínky na trati byly dost náročné. Auto jsme vylepšili, zkoušeli jsme zlepšit jeho aerodynamické vyvážení i tlak v pneumatikách. Byl to dobrý den. S přihlédnutím k naší celkové výkonosti je dvanácté místo skvělou startovn pozicí. Zítra na trati odvedeme naše maximum. 

Adrian Sutil,  18.
Dodrželi jsme naši strategii, ale měli jsme smůlu. Na trať jsme chtěli vyjet až v závěru. Sice začalo silněji pršet, ale výrazně jsme se zlepšovali. Bohužel přišla červená vlajka a další zlepšní nebylo možné. Došel nám čas.

Auto bylo v tomhle počasí prakticky neovladatelné. Před námi je stále hodně práce, spoustu věcí nefunguje. Je mimořádně komplikované odjet aspoň jedno dobré kolo. Musíme být trpěliví. Jaké bude zítra počasí? Vždyť je to každý den stejné: kolem čtvrté hodiny odpoledne začne pršet. 

Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Typická malajsijská kvalifikace v dešti, kde jde o maximální výkon v daný moment. S výsledkem jsme jen zčásti spokojeni, ale celkově to byl dobrý víkend. Naše vozy fungují spolehlivě, s motorem jsme udělali pokrok stejně jako s brzdami. Nyní bude důležité si spolehlivost udržet, abychom se dostali do pozice získat dobrý výsledek.

 

WILLIAMS

Felipe Massa, 13.
Za sucha bychom bojovali o místa v první šestce a auto bylo dobré, ale když je mokro, chybí nám přilnavost a auto je nestabilní a hodně klouže, což je něco, co musíme vyřešit. Je to škoda, protože tento výsledek neodráží naši formu. Je dobré, že rozestupy vypadají menší a to nám může pomoci zítra předjíždět. Doufám, že bude jiné počasí, protože auto je za sucha úplně jiné.

Valtteri Bottas, 15. (po penalizaci 18.)
Byla to obtížná kvalifikace a připomnělo nám to kvalifikaci v Austrálii. Čím více bylo na trati vody, tím více jsme se trápili s přilnavostí zadní části vozu. Vyzkoušeli jsme přechodné pneumatiky i ty do mokra, ale chyběla nám přilnavost na obou sadách. Mokro podtrhlo naše slabiny a ukázalo směr, kterým musíme jít, abychom se zlepšili. I tak si myslím, že máme šanci na body, pokud bude sucho.

Rod Nelson, vedoucí inženýr testování a podpory
Celkově to pro nás bylo zklamání. V Q2 chtěl Valtteri vyjet na přechodných a Felipe cítil, že pneumatiky do mokra jsou lepší volbou. Oba hlásili nedostatek přilnavosti a nestabilní zadek vozu, zatímco dál pršelo. Přezuli pneumatiky a snažili se zlepšit, ale nebyli schopni zajíždět potřebné časy, aby se dostali do první desítky.

Za mokra se s vozem trápíme, to je jasné, zatímco na suchu jsme konkurenceschopní, jak jsme ukázali. Na to se musíme blíž zaměřit a zanalyzovat. Podmínky jsou zde v Malajsii hodně proměnné a musíme se připravit na možnost, že bude pršet. Samozřejmě nám by více vyhovoval suchý závod, abychom se probojovali polem, podobně, jako jsme viděli v Austrálii.

 

LOTUS

Romain Grosjean, 16.
Bylo to rozhodně milé překvapení, dostat se do Q2 a myslím, že jsme měli potenciál na Q3, kdybych na konci zajel pro nové pneumatiky. Nyní se snažíme dostat ze všeho co to dá a dát vše dohromady. Je jasné, že jsme udělali pokrok a neměli jsme moc problémů, takže takto musíme pokračovat! 

Auto se chovalo jak jsem chtěl a vyzkoušeli jsme pár nových věcí - některé fungovaly, jiné ne, ale byla to dobré Q1. Q2 mohla být lepší, ale celkově doufám, že to zítra půjde dobře a budeme tak pokračovat.

Pastor Maldonado, 17.
Byl jsem v rychlém kole, když se objevila červená vlajka a rozhodně bych svou pozici vylepšil, kdybych to kolo mohl dokončit. Zároveň si myslím, že jsme nové pneu dali pozdě, takže to musíme zanalyzovat. V těchto podmínkách je to jako loterie a neměl jsem štěstí. Důležité je, že auto bylo dobré a neměli jsme problémy a to je pozitivní.

Alan Permane, ředitel traťových operací
Byla to náročná část. Pastor se trápil s nalezením přilnavosti poté, co během celého víkendu strávil na dráze tak málo času. Romain prožil velmi dobrou první část a v Q2 vypadal před nedorozuměním při komunikaci dobře - nepřijel pro novou sadu pneumatiky. S nimi by byl velmi blízko nejlepší desítky. Rozhodně jsme učinili pokroky.

Jsem spokojený s tím, že jsme naše vozy provozovali tak, jak jsme chtěli, a že se můžeme začít učit, jak z nich dostávat více výkonnosti. Více jsme se toho dozvěděli také o výkonnosti za mokrého počasí, což se zítra může hodit.

Samozřejmě, že chceme být co nejspolehlivější a ujet co nejvíce kol, protože díky tomu se můžeme učit a rozvíjet. Pastor i Romain se s obtížemi, který po celý víkend čelíme, vypořádávají dobře, takže si jsme jisti tím, že předvedou to nejlepší, co bude za daných podmínek možné.

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 19.
Myslím, že to byla dobrá kvalifikace. Nezažili jsme v ní žádné potíže s managementem ERS, což je pozitivní. nyní musíme pracovat na potížích, které jsme poprvé zažili za mokra.

Podmínky byly velmi proměnlivé, klíčové dnes tedy bylo načasování. Nyní budeme pracovat na zítřejším závodu. Myslím, že můžeme dosáhnout dobrý výsledek, pokud se pro nás podmínky vyvinou dobře a všechno co nejlépe využijeme.

Max Chilton, 21.
Trochu frustrující kvalifikace poté, co jsme měli celý víkend rychlost. V těchto podmínkách máte jednu šanci, abyste dali vše najednou dohromady. Jediné kolo se mi povedlo tehdy, když mi zrovna nefungoval ERS.

Také jsem v něm narazil na provoz, takže to bylo celé trochu bláznivé. Je to škoda, protože jsem měl v auto celkem důvěru. Nevíme, co přinese zítřek, ale jsem připravený na veškeré rozmary počasí a myslím si, že máme auto na to, abychom těžili z veškerých příležitostí.

John Booth, šéf týmu
Kvalifikace přinesla několik výzev. Většinu z 50min posunu jsme monitorovali radar a bylo celkem jasné, že začátek bude příhodný pro přechodné pneumatiky. Vzhledem k potenciálně silnějšímu dešti jsme vyrazili hned na zkraje.

Načasování kol je nyní klíčovější vzhledem k potřebě dobít mezi rychlými koly ERS systém. Zatímco se nám toto s Maxem moc nepovedlo, u Julese šlo vše podle plánu. Při zpětném pohledu by zastávka o jedno kolo dříve pro sadu přechodných pneumatik byla užitečná, přesto jsem rád, že na boxové zídce dnes činili správná rozhodnutí.

I když je ztráta na Q2 významná a v týmu cítíme zklamání z toho, že jsme z obou aut mohli dostat více, tak se stále zlepšujeme ve způsobu, jakým za proměnlivých podmínek v různých částí víkendu provozujeme auta. Nyní se těšíme nazítřek, kdy budeme připraveni na jakoukoliv příležitost.

 

CATERHAM

Kamuj Kobajaši, 20.
I přes omezený počet najetých kilometrů jsme udělali velký pokrok a se získanými daty (z vozu mého týmového kolegy) jsme byli schopni nastavit auto pro kvalifikaci. Pochopitelně to ale není to, jak bychom chtěli zjistit, co auto dokáže. 

V kvalifikaci jsem vyjel s ostatními na přechodných pneumatikách a jakmile jsem na to zatlačil, nemohl jsem z auta dostat víc, zvlášť mi dělalo problém, aby se gumy dostali do toho správného okna. Nikdy nefungovaly pořádně.

Když vezmeme v úvahu počet najetých kol za celý víkend a problémy, které jsme ráno měli, fakt, že jsme v kvalifikaci vyjeli jde na vrub tvrdé práci a to, že jsem jsem po všech těch problémech mohl vyjet byla malá odměna. Nyní se soustředíme na zítřek a doufám, že dokončím závod. Pokud bude pršet, může se stát cokoliv - já chci jen šanci si zazávodit!

Marcus Ericsson, 22.
Byla to moje první jízda na mokru v F1 vůbec a od prvního kola to pro mě tedy byla úplně nová zkušenost. Nezačalo to dobře, vypl mi motor už když jsem čekal v boxové uličce, ale znovu jsme nastartovali a připojil jsem se k ostatním někde uprostřed pole vozů, které zajížděly rychlá kola.

Každým kolem jsem se učil víc a víc a udělali jsme rychlou zastávku, abychom přezuli na jinou sadu přechodných pneumatik, ale v mém posledním rychlém kole jsem udělal v prvním sektoru chybu a havaroval jsem. Je mi líto týmu. Pracovali tvrdě celý víkend se všemi těmi problémy a nyní mají před sebou další velký úkol, aby na zítra připravili auto. Vím, že se budou snažit a zítra budeme opět bojovat.

Byla to pro mě velká lekce - moje první jízda na mokru v F1, moje první kvalifikace na přechodných pneumatikách a moje první velká havárie - to všechno je součástí nováčkovského roku a z každé věci, která se stane se poučím.

Cedrik Staudohar, šéf podpory Renaultu
Jsme zklamaní a je fér říci, že jsme čekali víc. Déšť občas přinese příležitosti k lepším výsledkům, ale dnes se to nestalo. Co se motoru týče, vše šlo dobře, žádné problémy, ale podmínky byly obtížné. Doufejme, že z nich zítra něco dokážeme.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po deštivé kvalifikaci v Malajsii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 29.03.2014 13:58 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Grafika: Startovní rošt Velké ceny Malajsie po penalizaci Bottase

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  3. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  4. SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

  5. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud