DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 18 lidí)
26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615
(Hlasovalo 12 lidí)
26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
seven
09:58 28.03.2014 85.160.43.XXXAč se odpůrcům RB nebude líbit, zachovali se tak jak se chová každý subjekt který investuje ohromné množství peněz do něčeho, co je podstatou jejich byznysu (v tomto případě závodění). To , že ostatní týmy stáhli uši a poslechly FIA je asi taky tak trochu součástí závodní taktiky, protože se rozhodli radši dojet na horší výsledek než riskovat případný problém. RB se toho nebál a zariskoval. Všichni ví, že něco je špatně, ale každý se rozhodl jinak. Jinak obecně neschvaluji porušování pravidel v ničem, nicméně pokud nějaká instituce nebo úřad rozhoduje o tom, že mé investice vyletí výfukem jen tak nazdařbůh, není to v pořádku. Je chválihodné, že FIA se snaží udržovat férové sportovní prostředí, jenomže za své mnohdy nesmyslné rozhodnutí nenese vůbec žádnou odpovědnost. Ani finanční ani morální. My jsme FIA. Kdo je víc? ... Podle toho taky ten motorsport vypada -
kakaa
12:25 26.03.2014 85.71.39.XXXno nový velký technický změny přinesly díry v pravidlech, to bylo jasný a že toho redbull zkouší využít neni nic divnýho, ostatní maj doufám taky něco a buď se báli nebo to zatim nefachá jak má a nehodilo se pro nento závod, jen doufám že je zato fia bude mlátit přes prsty a nenechá se sebou vyje..vat, jenže vadný senzory který jim zpochybnili už dřív a víc týmů si fia nemůže dovolit takže a bacha průser -
Situs
11:58 26.03.2014 90.180.29.XXXKontrola U me RB padl na samotne dno. On plne vyuzil vse kde kontrola FIA selhavala a nebyla schopna svym merenim prokazat nepravosti RB - at uz to byl prohybani kridla, kde vsichni vedeli ze se ohyba daleko vice ale FIA to nebyla schopna doklazat - to se jim to hodilo. Ted je tu uplne stejny problem, ackoliv obracene, FIA ma svuj zpusob mereni, take nedokonale jako u kridel, ale RB se to nehodi do kramu. Cili za me musim konstatovat, ze RB porusoval pravidla ohebnosti kridel, ale zpusob mereni nebyl dostatecny tak profitoval, a ted spotrebovavaji urcite mnozstvi paliva v case a FIA opet svym nedokonalym merenim stanovuje limit, ovsem RB se to nehodi tak plne obraci a odvolava se na pravidla a ne technicke stanovy. Je to hnus a za me za to ze si dovolili hrat takto spinavou hru bych je vyloucil na jeden zavod. ono totiz odsud podsud - a tohle je tak spatne pro F1, ze uz tak ochabujici atraktivnost dost podkopavaji.-
-
-
-
-
-
Jens
13:02 26.03.2014 109.81.245.XXXTvou dětinskou poznámku o zaslepenosti a argumentech raději nekomentuji, podle té logiky by to totiž znamenalo, že jsi žádný argument nepředložil.
Říkám, že když neporušují pravidla, tak je to správně, snad tento argument dokážeš pochopit. Nebo ti to ještě raději vysvětlím, abys nás ušetřil hloupých poznámek: pokud dle metodiky FIA nepřekračují pravidly daný limit 100 kg paliva na závod a limit průtoku ve výši 100 kg/h, tak ať si tam spotřebovávají a vstřikují tolik paliva, kolik jim je libo.
-
-
-
-
-
-
-
ej_kej_ej
10:46 26.03.2014 77.234.43.XXXČlánek 2.1 Sportovního řádu jasně říká že účastník soutěže je povinen dodržovat nejen Sportovní a Technický řád, ale i všechny předpisy a nařízení které oba řády dplňují, nebo pozměňují - a technická směrnice delegace FIA takovým předpisem rozhodně je.... -
anonym
10:13 26.03.2014 94.199.40.XXXHomologace "Ačkoliv senzor ukazoval odlišné hodnoty... zůstává homologovaným a požadovaným senzorem"
Už jen tahle věta by měla stačit na to, aby Red Bull vyhrál (pokud se bude postupovat v souladu s právem), stačí se podívat do pravidel homologace. Součástí homologace je i stanovení maximální odchylky měření. Pokud je tato odchylka větší, má se za to, že přístroj je vadný a neodpovádá homologaci.
Senzor by tudíž neodpovídal homologaci a nemohl by být vydáván za homologovaný.-
anonym
11:11 26.03.2014 178.255.168.XXXTy víš co je součástí homologace FIA?
Z pohledu fair play by měla být hlavním požadavkem co nejmenší odchylka měření mezi jednotlivými kusy. Dokud všichni využívají stejnou metodiku, není její absolutní přesnost z hlediska sportu podstatná.
Pokud je všem měřeno stejným metrem, je přece úplně jedno, kolik centimetrů mu chybí či přebývá proti ryskám na oné platinovo-iridiové tyči, která se používala, než vědátoři vymysleli ten příšerný zlomek rychlosti světla.-
anonym
12:22 26.03.2014 94.199.40.XXXOkolo homologací jsem se kdysi motal. Nejde o odchylku měření mezi jednotlivými kusy jak píšeš, ale o odchylku v měření každého kusu, danou homologací.
Dám příklad. Jestli je dán homologací průtok 1000 ml/s a odchylka + - 10 ml/s, nesmí žádný přístroj mít větší odchylku naž je dána, jinak porušuje homologaci a ta je pak u daného přístroje neplatná. Znamená to, že někdo může mít průtok 1010 ml/s a jiný 990 ml/s a je to v pořádku, ale běda, když je průtok jiný.
A z reakce Red Bull vyplývá, že právě k tomu došlo.-
Jens
12:29 26.03.2014 109.81.245.XXXNevím, jestli máš pravdu či ne, spíše než kolem právních věcí se motám kolem techniky. Ale i kdyby ji měl, pak by FIA homologovala čidlo, které ustřeluje min. o +/- 4 %, to ti přijde v F1 normální? V Austrálii ta 4 % u okamžitého průtoku dělala půl sekundy na kolo.-
-
Jens
13:08 26.03.2014 109.81.245.XXXPokud je podle tebe u homologace stanovena odchylka nižší než +/- 4 %, pak ji průtokoměr Red Bullu v Austrálii určitě překračoval, když FIA chtěla dodržování 100 kg/h a Red Bull se bránil tím, že by za daných podmínek musel vstřikovat jen 96 kg/h. Takže svou otázku máš zodpovězenu. Ale o to podle mě moc nešlo, FIA o problémech ví, u všech to lítalo kolem +/- 1,5% - tam jde o to, že přešli na alternativní měření sami od sebe. A zřejmě i o to, zda jsou technické směrnice pravidlům nadřazeny či zda jde jen o nějaký nepodstatný názor někoho z FIA.-
anonym
14:43 26.03.2014 94.199.40.XXXPokud se pohybovali v rámci tolerance přístroje, ať jsou diskvalifikováni, ale tento argument nikde nezazněl a proto o něm pochybuji, určitě by ho FIA uplatnila už v rámci diskvalifikace.
Jaký je stanovený oficiální postup FIA, pokud podle týmu přístroj ukazuje během závodu odchylku?
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek