DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 28.03.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 20 lidí) 26.03.2014 08:05
Vyhrožování Mně tedy nevadí, že používají svůj… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 18 lidí) 26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615 (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • McMatej

            McMatej

            194.228.20.XXX
            Dopočítat to nepůjde.

            100 litrů za 0,5 hodiny + 50 litrů za 1 hodinu je celkem 100 litrů za 1,5 hodiny.
            stejně vyjde
            110 litrů za 0,5 hodiny + 45 litrů za 1 hodinu je celkem 100 litrů za 1,5 hodiny.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              62.209.192.XXX
              Je to 100 kg ne 100 l... Palivo by mělo být lehčí než voda... Ale to je jedno... Pointu chápu... Předpokládám, že RB bude mít výstup za každou vteřinu, takže to půjde vysčítat...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                McMatej

                176.67.230.XXX
                Já myslel, že to chceš počítat jen ze 100 kg paliva. To by nešlo.

                Výstupy budou mít ze vstřikovačů a z toho to spočítat jde, ale jde o to, jestli se toto jejich počítání dá týmům věřit. Jestli mají v nádrži přesně 100 kg a jestli to FIA sleduje (váží auta před startem) nevím.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    tak tak Doufám, že ten soud vyhrají. Nechtěl bych, aby o vítězi rozhodovala FIA tím, že bude rozdávat cinklé senzory. A druhý důvod je ten, aby hateři pukli :D

    + 10 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Pokud jsou všechny senzory "ciklé" stejně, tzn. všem měří stejně špatně, nevidím v tom problém. Naopak z hlediska fair play je problém, když si někdo svévolně vybírá tu metodu měření, která je pro něj výhodnější, zatímco ostatní tak nečiní.

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.199.40.XXX
        A kde je jistota, že senzory měří všem stejně špatně? Někdo si stěžoval, druhému fungovaly správně, takže je jasné, že každý senzor (tedy skoro každý) ukazuje jiné hodnoty a tím některé vozy zvýhodňuje a jiné znevýhodňuje.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Z čeho je to jasné? Stížnosti byly na přesnost, ne na špatnou kalibraci...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        77.240.177.XXX
        evidentně je každý cinklý jinak

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • majod

          141.0.9.XXX
          mercedes ma prietok 120 a ukazuje len 96 a ferari ukazuje 96 a prietok ma 80 napriklad takze podla FIA aniektorych tu je to spravodlive lebo vsetci maju rovnake prietokomery .uplne presny priklad je tu hore s tymi metrami

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Evidentně? Máš důkaz? Stížnosti byly, pokud vím, na poměrně velký rozptyl měření, tzn. odchylku jednoho kusu v čase. Nezaznamenal jsem, že by někdo reklamoval trvalou různou odchylku několika kusů.

          [odkaz na stránku]

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.193.24.XXX
      Když někdo požaduje dodržování je hater?

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        77.240.177.XXX
        Podle jejich verze pravidla dodrželi. Pokud je v pravidlech povolený průtok 100Kg/h, ale když jim FIA přikáže max 96Kg/h, tak chápu jejich frustraci a je jen dobře, že se to bude řešit.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Nemůžeš vytrhnout z pravidel jednu část a jinou ignorovat. Mimo maximálního průtoku je pravidly stanovena i metodika jeho měření. Podle pravidly stanovené metodiky průtok překračoval.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Ja si myslím, že porušením pravidiel nie je prekročenie prietoku, ale prekročenie údaja senzora. Pre všetkých rovnako. Senzory sa kalibrujú za laboratórnych podmienok. Môžu si ich dať za nejaký poplatok prekalibrovať a potom sa sťažovať.

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.199.40.XXX
      Ale oni si nemohou nechat senzor překalibrovat (ověřit správnost funkce). Jestli ukazuje správně, nebo špatně FIA nezajímá, takto je to dané.
      Slyšel jsi někde vyjádření FIA, zda ten senzor ukazoval správně? Kdyby správně ukazoval, určitě by s tím FIA vyrukovala, protože by to byl největší argument pro diskvalifikaci a nebylo by co řešit.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        88.80.244.XXX
        FIA môže niečo o správnosti meradla prehlásiť len na základe protokolu certifikovanej skúšobne. O premeranie môže požiadať RB za mastný poplatok, FIA na to nemá dôvod. S výsledkom z protokolu môže RB argumentovať, ale obávam sa, že neuspeje. Meradlá prešli zložitým procesom schvaľovania a ukazujú rovnako s určitou neistotou merania.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    85.193.24.XXX
    Vyhrožování Mně tedy nevadí, že používají svůj vlastní výklad pravidel a jednají podle něj, od toho je tady Odvolací soud, který o správnosti výkladu rozhodne.
    Co mně ale rozpaluje doběla je to jejich vyhrožování a vydírání o odchodu z F1 pokud nebudou dodrženy některé jejich požadavky. A zrovna, čirou náhodou, před tím soudem! V sympatiích je u mě RBR na samotném dně.

    + 20 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama