DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 18 lidí)
26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615
(Hlasovalo 12 lidí)
26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
09:41 26.03.2014 194.160.178.XXXÁno, Christian to povedal veľmi múdro,... ...ja nemám k tomu čo dodať, len asi toľko, aby súd rozhodol spravodlivo a FIA si chybu priznala, lebo tam sedia ľudia omylní a nám ide o to, aby F1 bola stále populárna a zbytočnými buzeráciami a zlým výberom kontrolných prvkov, ktoré neboli odskúšané na extrémne podmienky v motorovom priestore F1 a tým pádom merali nepresne, FIA nevnášala do závodného športu F1 chaos. -
-
anonym
09:04 26.03.2014 178.255.168.XXXMyslím, že nakonec vůbec nepůjde o to, jestli ve skutečnosti překročili nebo nepřekročili max. povolený průtok, ale o to, že v rozporu se směrnicí přešli SVÉVOLNĚ na záložní metodu měření, zatímco ostatní se v souladu se směrnicí drželi primární metody. Red Bull tím získal výhodu (kdyby ne, tak by to neudělali) a zrušení penalizace by byla tvrdá rána fair play.
Ohledně nad/podřazenosti směrnic vůči pravidlům si myslím, že to je zcestný pohled. Nejsem sice právník, ale podle mě je to jako řešit, jestli je prováděcí vyhláška nad/podřazená zákonu. To je přeci nesmysl. Zákon stanovuje, jak by něco mělo být, prováděcí vyhláška řeší, jak to udělat. Obojí tvoří nedílný celek.
Mimochodem, ve sportovních pravidlech, která se všichni účastníci mistrovství zavazují dodržovat, se píše, že mistrovství a každá jeho událost je řízená FIA v souladu s Předpisy (ISC + SR + TR). Takže pokud si FIA vyhrazuje právo o něčem rozhodnout a některý z účastníků si rozhodne sám bez jejich svolení, je to jasné porušení sportovních pravidel. Tady podle mě vůbec nejde jenom o technickou stránku problému a pokud nemá RB ještě nějaké jiné eso v rukávu, divil bych se, kdyby uspěli.-
Fanda.LH
09:31 26.03.2014 62.209.192.XXXMohli mít výhodu, ale pokud je jejich měření přesné, pak by se to mělo uznat... Protože zrovna jejich měřič mohl blbnout víc, než konkurenci a to je naopak mohlo znevýhodnit. Rozhodně je podporuji a doufá, že s odvoláním uspějí... Celá kauza mi přijde jakoby skokanům do dálky rozdali nepřesné metry a každému z nich by pak měřili skok podle metru, který dostal... Celé je to špatně a směšné...-
-
-
anonym
11:24 26.03.2014 178.255.168.XXXTohle chápu. Kauza vyvolá diskusi, která může vést ke změně, což by uposlechnutí s pravděpodobností kulminující k jistotě nevyvolalo. Vidím tu určitou paralelu např. s porušením zákazu TR Ferrari v Německu 2010. Podobně jako v oné kauze ale neočekávám, že by Red Bull vyvázl bez trestu.
Ergo určitě zvolili dobře co se týká budoucnosti sportu. Co do jejich výsledků vidím volbu jako chybnou, ale třeba se pletu. -
-
-
-
-
anonym
10:46 26.03.2014 178.255.168.XXXCelé je to špatně a směšné... Jasně, kritizovat je stašně jednoduché. Položil sis vůbec otázku, proč je vlastně měření na vstřikovačích, které je určitě přesnější, pouze náhradní nouzová metoda, zatímco standardní metodou je měření zaplombovaným kalibrovaným průtokoměrem, byť nedosahuje takové přesnosti? Já za tím vidím jasnou snahu zamezit podvádění (plus vedlejší efekt v podobě znížení nákladů na kontrolu), což vítám.-
-
anonym
16:14 26.03.2014 178.255.168.XXXPřesně. Bylo by to v bledě modrém jako kdysi se zákazem TC/LC - inženýři by kouzlili se softwarem, močili by FIA na hlavu a ta by neměla lidské ani finanční zdroje, aby si dokázala pohlídat a vynutit dodržování pravidel. Z toho úhlu pohledu je zavedení nezávislých průtokoměrů jediné správné řešení (když už tedy musí ono omezení být).
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek