DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 28.03.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 20 lidí) 26.03.2014 08:05
Vyhrožování Mně tedy nevadí, že používají svůj… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 18 lidí) 26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615 (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • enzo

      enzo

      89.177.132.XXX
      Podle to není o získání nebo nezískání výhody, ale pravda zřejmě je, že vědomě ignorovali pravidla a pokyny rozhodčího - FIA. Což je samo o sobě porušení pravidel podle mě.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Christian to povedal veľmi múdro,... ...ja nemám k tomu čo dodať, len asi toľko, aby súd rozhodol spravodlivo a FIA si chybu priznala, lebo tam sedia ľudia omylní a nám ide o to, aby F1 bola stále populárna a zbytočnými buzeráciami a zlým výberom kontrolných prvkov, ktoré neboli odskúšané na extrémne podmienky v motorovom priestore F1 a tým pádom merali nepresne, FIA nevnášala do závodného športu F1 chaos. 01

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Myslím, že nakonec vůbec nepůjde o to, jestli ve skutečnosti překročili nebo nepřekročili max. povolený průtok, ale o to, že v rozporu se směrnicí přešli SVÉVOLNĚ na záložní metodu měření, zatímco ostatní se v souladu se směrnicí drželi primární metody. Red Bull tím získal výhodu (kdyby ne, tak by to neudělali) a zrušení penalizace by byla tvrdá rána fair play.

    Ohledně nad/podřazenosti směrnic vůči pravidlům si myslím, že to je zcestný pohled. Nejsem sice právník, ale podle mě je to jako řešit, jestli je prováděcí vyhláška nad/podřazená zákonu. To je přeci nesmysl. Zákon stanovuje, jak by něco mělo být, prováděcí vyhláška řeší, jak to udělat. Obojí tvoří nedílný celek.

    Mimochodem, ve sportovních pravidlech, která se všichni účastníci mistrovství zavazují dodržovat, se píše, že mistrovství a každá jeho událost je řízená FIA v souladu s Předpisy (ISC + SR + TR). Takže pokud si FIA vyhrazuje právo o něčem rozhodnout a některý z účastníků si rozhodne sám bez jejich svolení, je to jasné porušení sportovních pravidel. Tady podle mě vůbec nejde jenom o technickou stránku problému a pokud nemá RB ještě nějaké jiné eso v rukávu, divil bych se, kdyby uspěli.

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Mohli mít výhodu, ale pokud je jejich měření přesné, pak by se to mělo uznat... Protože zrovna jejich měřič mohl blbnout víc, než konkurenci a to je naopak mohlo znevýhodnit. Rozhodně je podporuji a doufá, že s odvoláním uspějí... Celá kauza mi přijde jakoby skokanům do dálky rozdali nepřesné metry a každému z nich by pak měřili skok podle metru, který dostal... Celé je to špatně a směšné...

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        85.193.24.XXX
        To je bezpochyby pravda, ale dle mého se měli přizpůsobit FIA tak, jako ostatní a pak se eventuálně odvolat. Na to jsou určené postupy a nejde si z toho dělat holubník.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Kdyby poslechli a odvolali se později, tak by pak dosáhli čeho? Nějak by jim dopočítali sekundy? To asi ne, tak to riskli takhle. Uvidíme jestli zvolili dobře, nbeo ne.

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Tohle chápu. Kauza vyvolá diskusi, která může vést ke změně, což by uposlechnutí s pravděpodobností kulminující k jistotě nevyvolalo. Vidím tu určitou paralelu např. s porušením zákazu TR Ferrari v Německu 2010. Podobně jako v oné kauze ale neočekávám, že by Red Bull vyvázl bez trestu.

            Ergo určitě zvolili dobře co se týká budoucnosti sportu. Co do jejich výsledků vidím volbu jako chybnou, ale třeba se pletu. 04

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            Mr.B

            85.193.24.XXX
            Odhaduji, že by nejspíš udrželi 2 místo. Maximálně by se pak propadli za oba McLareny, dál asi ne. Ale kdo chce víc, nemá nic.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo, s tím rizikem do to šli. Jestli se jim to vyplatí, se teprve uvidí. Osobně je mi to celkem jedno. Jen nevidím nic špatného na tom, že si zvolili tuto cestu. 03

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Pavel A.

          Pavel A.

          94.199.40.XXX
          Prozradím sladké tajemství - v tomto případě NENÍ odvolání. I kdyby se ukázalo, že součástka dodaná FIA byla absolutně vadná a tým znevýhodnila, není proti tomu žádná obrana.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Celé je to špatně a směšné... Jasně, kritizovat je stašně jednoduché. Položil sis vůbec otázku, proč je vlastně měření na vstřikovačích, které je určitě přesnější, pouze náhradní nouzová metoda, zatímco standardní metodou je měření zaplombovaným kalibrovaným průtokoměrem, byť nedosahuje takové přesnosti? Já za tím vidím jasnou snahu zamezit podvádění (plus vedlejší efekt v podobě znížení nákladů na kontrolu), což vítám.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          176.67.230.XXX
          To je právě ono. Protože to tvrdí týmy, bude to tvzení podujaté a neobjektivní. Každý bude tvrdit, že protéká max 100 a bude protékat mnohem více. Všichni lžou, takže si za to můžou sami.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Přesně. Bylo by to v bledě modrém jako kdysi se zákazem TC/LC - inženýři by kouzlili se softwarem, močili by FIA na hlavu a ta by neměla lidské ani finanční zdroje, aby si dokázala pohlídat a vynutit dodržování pravidel. Z toho úhlu pohledu je zavedení nezávislých průtokoměrů jediné správné řešení (když už tedy musí ono omezení být).

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Zamezí podvádění nesmyslných pravidel... Nakonec v nádrži mají stejně jen 100 kg, takže pokud by to RB neměřilo přesně, tak by nedojeli do cíle... Věřím, že to půjde dopočítat...

          + 0 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama