DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 18 lidí)
26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615
(Hlasovalo 12 lidí)
26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:06 26.03.2014 93.99.87.XXXJo, to co vidíme každý jinak je to, že podle mě během GP křídla v žádném případě pravidla neporušovala, protože nikde nebylo stanoveno kolik mm se může nebo nemůže ohnout BĚHEM ZÁVODU. Tudíž je ten příklad pro mě mimo.
Jestli měl RB respektovat příkaz FIA bude posuzovat soud (netvrdím ani jedno ani druhé!!!). Ani jeden z nás se v těch předpisech dobře neorientuje. Oni jsou placení za to, že se v tom mají vyznat.
-
-
-
-
anonym
11:57 26.03.2014 178.255.168.XXXKdo z insiderů tvrdil, že neměří všem stejně? Čtu to dokola v diskusích, ale v žádném článku citujícím někoho ze zainteresovaných jsem to neviděl. Stížnosti byly na přesnost, ale že by šlo o průkazný trvalý rozdíl měření více průtokoměrů, jsem nezaznamenal. Jenom se ptám...-
-
anonym
13:04 26.03.2014 178.255.168.XXXTřeba jen nemají takovou důvěru ve vlastní měření na vstřicích nebo mají jiné, důležitější problémy, kterým se věnují přednostně, nebo se jich zkrátka nikdo z novinářů neptal... Důvodů může být tisíc. Stavme prosím diskusi na faktech. Můžeme spekulovat, ale potom by mělo být zřejmé, že jde o subjektivní hodnocení či spekulaci.
Když napíšeš, že čidla neměří všem stejně a doplníš to třemi vykřičníky, logicky se musím zeptat, kde bereš tu neochvějnou jistotu, když z úst insiderů nic takového nepadlo. Aspoň co já vím.-
Mike17
13:16 26.03.2014 93.99.87.XXXKdyž si projdeš diskusi celou, pak uznávám na několika místech, že si tím nejsem jistý. Jen se mi nechtělo to pokaždé opakovat. Vykřičníky jsem použil k zvýraznění rozdílu mezi příkladem s křídly a průtoku. Ale logicky předpokládám, že mezi těmy týmy které se neozvaly aspoň jeden s čidly problém neměl (možná nemám pravdu).
Pokud budeme stavět jen na faktech, pak jsou všechny ty diskuse ohledně aféry s průtokem zbytečné. Nikdo z nás nemá data o průtoku, nikdo neví jestli RB podváděl, nikdo neví jistě, jestli šlo o aroganci nebo oddůvodněný postup, nikdo z nás nezná detailně paragrafy, které se toho týkají. Všechno, co zde bylo napsáno jsou jen spekulace. Včetně mých dedukcí.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
McMatej
11:05 26.03.2014 176.67.230.XXXOno základní aerodynamické pravidlo je v článku 3.15 a zní, že aero prvek se nesmí pohybovat vůči odpružené části vozu. Protože to dost dobře nejde dodržet, byly zavedeny průhybové testy, aby se pohyb udržel alespoň v nějakých mezích.
A stejně je to s měřením průtoku, aby si to každý tým neměřil po svém, byl zaveden průtokoměr, který je podobně nedokonalý jako průhybový test.
Proč nepřesnost pravidel RedBullu v případě průtokoměru vadí a v případě nepohyblivosti aero prvků ji nestydatě využívá?-
Jens
11:14 26.03.2014 109.81.245.XXXŽe by proto, že byl nekonzistentními měřiči postižen více než ostatní a v případě "nepohyblivosti aero prvků" (pěkný nesmysl jsi vymyslel) ji nestydatě využívali a doposud využívají všichni? Proč ti to vadilo tehdy a nevadí ti to v letošní sezóně? Začal Red Bull dělat křídla z betonu, takže se mu již neprohýbají?
-
-
-
anonym
10:44 26.03.2014 94.199.40.XXXPokud někdo jedná v souladu s pravidly, nemůže dostat pokyn, aby jednal tak, aby se znevýhodnil.
Pokud byl průtok v pořádku, nemůže dostat pokyn, aby ho upravil v rozporu s pravidly (na základě chybného měření). Funkce čidla je elementární otázka.
K prohýbajícímu se křídu - pokud si vzpománám, FIA metodiku upřesnila, ale Red Bull splňoval podmínky i podle upřesněného měření. Proč FIA znovu neupřesnila měření, to se zeptej jí... -
Duncan66
12:19 26.03.2014 89.29.32.XXXkdyz urcujes pravidla, tak musis mit prostredky jak je overit. Pokud cidlo FIA meri spatne, ci nahodne apod. tak to prece neni v poradku. To je jako by v boxech meric rychlosti meril ruzne a nekdo by dostal penalizaci ze vysokou rychlost, ikdyz tam jel spravne a bylo to pouze chybnym merenim cidla FIA. Tomu snad rozumis, ze trestani jezdcu a tymu, kvuli vadnym merenim ze strany FIA je pekna kravina a odvolani v takovych pripadech je zcela na miste, nebo ne?
-
-
kahanec
10:24 26.03.2014 90.182.205.XXXO pravdu se podle mě nejedná. Jde o to, zda se RB provinil proti pravidlům FIA či nikoli.
Zda získal výhodu je asi jedno. Třeba Enge, tím, že hulit trávu (asi 14 dní před závodem) taky porušil pravidla a sejmuli ho, a pochybuju že hulením získal nějakou výhodu.-
-
-
anonym
19:28 26.03.2014 78.157.160.XXXAno. Podobně jako v případě anabolických steroidů i několik měsíců před výkonem. To je všeobecně známá věc, nečteš (ty ani Duncan66 pode mnou, ale nebudu reagovat na každého trotla zvlášť). Naštěstí podvádění a dopingy v motorsportu neřeší příznivci drog a ožralové, ale odborníci a lékaři. Tvůj příklad je úplně mimo a jde vidět, jak bídně na tom s rozumovými schopnostmi jsi. Enge se věnoval performance jízdě na závodní trati, jak to můžeš srovnávat běžnou jízdou v silničním provozu? Sprintera také potrestají, pokud měsíce dříve bral doping, tam ti to nevadí, že?-
anonym
06:07 27.03.2014 188.120.195.XXXMoc řečí o ničem. Užívání konopí nemá žádný prokazatelný kladný vliv na schopnost řídit, naopak. Intoxikace zhoršuje paměť, pozornost, ale podobně jako alkohol hlavně reakční čas a koordinaci pohybů. To ovšem platí pro akutní intoxikaci, tedy do 24 hodin. Průkazné studie vlivu po delší době NEEXISTUJÍ.
Narozdíl od anabolických steroidů je pozitivní vliv konopí na sportovní výkony obecně sporný. [odkaz na stránku]
-
-
-
uzivatel001447
13:35 26.03.2014 188.123.100.XXXakoze prepac, chcel by som na tvoju adresu k tomuto vyjadreniu reagovat normalne, ale toto co si povedal je *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* a ak si to myslel uplne vazne tak ty sam si *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ**VULGARNY VYRAZ*
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek