DISKUZE K ČLÁNKU Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětluje, na čem založí svou argumentaci u Odvolacího soudu FIA. Pevně věří, že s nimi uspějí a získají body z Velké ceny Austrálie zpět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Horner pevně věří, že Red Bull s odvoláním uspěje a Ricciardovy body získá zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 28.03.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 20 lidí) 26.03.2014 08:05
Vyhrožování Mně tedy nevadí, že používají svůj… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 18 lidí) 26.03.2014 07:42
ach jaj Ako vidno, vedeli od zaciatku do coho… »
» uzivatel000615 (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2014 07:43
Víra Je jasné, že neřekne, že úspěchu v odvolání… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Jo, to co vidíme každý jinak je to, že podle mě během GP křídla v žádném případě pravidla neporušovala, protože nikde nebylo stanoveno kolik mm se může nebo nemůže ohnout BĚHEM ZÁVODU. Tudíž je ten příklad pro mě mimo.
                        Jestli měl RB respektovat příkaz FIA bude posuzovat soud (netvrdím ani jedno ani druhé!!!). Ani jeden z nás se v těch předpisech dobře neorientuje. Oni jsou placení za to, že se v tom mají vyznat. 03

                        + 3 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  Kdo z insiderů tvrdil, že neměří všem stejně? Čtu to dokola v diskusích, ale v žádném článku citujícím někoho ze zainteresovaných jsem to neviděl. Stížnosti byly na přesnost, ale že by šlo o průkazný trvalý rozdíl měření více průtokoměrů, jsem nezaznamenal. Jenom se ptám...

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Ti kdo si nestěžovali, tak jim to měřilo stejně špatně? Nemám jistotu, ale nebyli tedy hloupí, že si nestěžovali také? 03

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.255.168.XXX
                      Třeba jen nemají takovou důvěru ve vlastní měření na vstřicích nebo mají jiné, důležitější problémy, kterým se věnují přednostně, nebo se jich zkrátka nikdo z novinářů neptal... Důvodů může být tisíc. Stavme prosím diskusi na faktech. Můžeme spekulovat, ale potom by mělo být zřejmé, že jde o subjektivní hodnocení či spekulaci.

                      Když napíšeš, že čidla neměří všem stejně a doplníš to třemi vykřičníky, logicky se musím zeptat, kde bereš tu neochvějnou jistotu, když z úst insiderů nic takového nepadlo. Aspoň co já vím. 03

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Když si projdeš diskusi celou, pak uznávám na několika místech, že si tím nejsem jistý. Jen se mi nechtělo to pokaždé opakovat. Vykřičníky jsem použil k zvýraznění rozdílu mezi příkladem s křídly a průtoku. Ale logicky předpokládám, že mezi těmy týmy které se neozvaly aspoň jeden s čidly problém neměl (možná nemám pravdu).
                        Pokud budeme stavět jen na faktech, pak jsou všechny ty diskuse ohledně aféry s průtokem zbytečné. Nikdo z nás nemá data o průtoku, nikdo neví jestli RB podváděl, nikdo neví jistě, jestli šlo o aroganci nebo oddůvodněný postup, nikdo z nás nezná detailně paragrafy, které se toho týkají. Všechno, co zde bylo napsáno jsou jen spekulace. Včetně mých dedukcí. 03

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • McMatej

                  McMatej

                  176.67.230.XXX
                  A to si vzal kde, že se prohýbají všem stejně??
                  A to si vzal kde, že se neměří všem stejně??

                  + 7 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    V kterém příspěvku tvrdí, že se křídla prohýbají všem stejně?

                    + 3 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    1. Kde tvrdím, že se prohýbají všem stejně???
                    2. Vycházím z toho, že někdo si stěžoval a někdo ne. Nemyslím si, že by někomu měřilo špatně a on si to nechal pro sebe. A evidentně i RB měl rozdíly v měřeních mezi vozy SV a DR.

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          176.67.230.XXX
          Ono základní aerodynamické pravidlo je v článku 3.15 a zní, že aero prvek se nesmí pohybovat vůči odpružené části vozu. Protože to dost dobře nejde dodržet, byly zavedeny průhybové testy, aby se pohyb udržel alespoň v nějakých mezích.

          A stejně je to s měřením průtoku, aby si to každý tým neměřil po svém, byl zaveden průtokoměr, který je podobně nedokonalý jako průhybový test.

          Proč nepřesnost pravidel RedBullu v případě průtokoměru vadí a v případě nepohyblivosti aero prvků ji nestydatě využívá?

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Že by proto, že byl nekonzistentními měřiči postižen více než ostatní a v případě "nepohyblivosti aero prvků" (pěkný nesmysl jsi vymyslel) ji nestydatě využívali a doposud využívají všichni? Proč ti to vadilo tehdy a nevadí ti to v letošní sezóně? Začal Red Bull dělat křídla z betonu, takže se mu již neprohýbají? 04

            + 7 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.199.40.XXX
        Pokud někdo jedná v souladu s pravidly, nemůže dostat pokyn, aby jednal tak, aby se znevýhodnil.
        Pokud byl průtok v pořádku, nemůže dostat pokyn, aby ho upravil v rozporu s pravidly (na základě chybného měření). Funkce čidla je elementární otázka.

        K prohýbajícímu se křídu - pokud si vzpománám, FIA metodiku upřesnila, ale Red Bull splňoval podmínky i podle upřesněného měření. Proč FIA znovu neupřesnila měření, to se zeptej jí...

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        kdyz urcujes pravidla, tak musis mit prostredky jak je overit. Pokud cidlo FIA meri spatne, ci nahodne apod. tak to prece neni v poradku. To je jako by v boxech meric rychlosti meril ruzne a nekdo by dostal penalizaci ze vysokou rychlost, ikdyz tam jel spravne a bylo to pouze chybnym merenim cidla FIA. Tomu snad rozumis, ze trestani jezdcu a tymu, kvuli vadnym merenim ze strany FIA je pekna kravina a odvolani v takovych pripadech je zcela na miste, nebo ne?

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • kahanec

      90.182.205.XXX
      O pravdu se podle mě nejedná. Jde o to, zda se RB provinil proti pravidlům FIA či nikoli.
      Zda získal výhodu je asi jedno. Třeba Enge, tím, že hulit trávu (asi 14 dní před závodem) taky porušil pravidla a sejmuli ho, a pochybuju že hulením získal nějakou výhodu.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        Enge výhodu hulením trávy získal, stejně jako každý jiný sportovec užívající doping.

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Inkognito

          78.157.167.XXX
          To že dva týdny před závodem hulil je obrovská výhoda :D To je jako by ti vzali řidičák že jsi před 14ti dny hulil trávu s odůvodněním že jsi pod vlivem drog :D

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.157.160.XXX
            Ano. Podobně jako v případě anabolických steroidů i několik měsíců před výkonem. To je všeobecně známá věc, nečteš (ty ani Duncan66 pode mnou, ale nebudu reagovat na každého trotla zvlášť). Naštěstí podvádění a dopingy v motorsportu neřeší příznivci drog a ožralové, ale odborníci a lékaři. Tvůj příklad je úplně mimo a jde vidět, jak bídně na tom s rozumovými schopnostmi jsi. Enge se věnoval performance jízdě na závodní trati, jak to můžeš srovnávat běžnou jízdou v silničním provozu? Sprintera také potrestají, pokud měsíce dříve bral doping, tam ti to nevadí, že? 18

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              188.120.195.XXX
              Moc řečí o ničem. Užívání konopí nemá žádný prokazatelný kladný vliv na schopnost řídit, naopak. Intoxikace zhoršuje paměť, pozornost, ale podobně jako alkohol hlavně reakční čas a koordinaci pohybů. To ovšem platí pro akutní intoxikaci, tedy do 24 hodin. Průkazné studie vlivu po delší době NEEXISTUJÍ.

              Narozdíl od anabolických steroidů je pozitivní vliv konopí na sportovní výkony obecně sporný. [odkaz na stránku]

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                To má být důkaz, že vlivy po delší době neexistují? Vždyť tam uvádějí, že to je sporné. Podle jiných odborníků o tom pochyb není. Záleží, čemu chceš věřit a jak často si otevíráš okno. 04

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          muzes byt prosim konkretni, jakou vyhodu ziskal enge pred zavodem, kdyz si 14 dni pred tim na nejake party dal travu? 13

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001447

          uzivatel001447

          188.123.100.XXX
          akoze prepac, chcel by som na tvoju adresu k tomuto vyjadreniu reagovat normalne, ale toto co si povedal je *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* a ak si to myslel uplne vazne tak ty sam si *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ* *VULGARNY VYRAZ**VULGARNY VYRAZ*

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama