Ferrari: Výkon motoru nestačil na to, aby Alonso předjel Hülkenberga

iM2, 21. března 2014, 11:57 Google+

Šéf týmu Ferrari, Stefano Domenicali, se nechal slyšet, že nemá cenu neustále uvažovat, jestli jeho tým v zimě odvedl dostatečně dobrou práci. Důraz klade na aktuální vylepšení auta.

Počet komentářů:  23 komentářů (Poslední 22.03. 17:29) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Ani Fernando Alonso ani Kimi Räikkönen se nedokázali v Austrálii dostat na podium. Tým Ferrari si poté musel připustit, že zaostává za ostatními. Celou stáj tedy čekají náročné týdny, ve kterých se musí pokusit co možná nejrychleji zlepšit výkonnost auta.

Stefano Domenicali vyzývá tým, aby neztrácel čas polemizováním nad tím, kdo udělal jakou chybu, ale plně se koncentrovalna vývoj auta: "Jde o to, aby každý odvedl svoji práci, na kterou se bude plně soustředit. Není třeba si říkat, jestli to byla moje nebo tvoje chyba."

"Jako tým musíme reagovat společně. A přesně o to jsem požádal všechny svoje inženýry a techniky." Ferrari se podle něj nemůže zaměřit pouze na jednu konkrétní oblast, ve které se musí zlepšit. Vylepšení je třeba jak na autě samotném, tak i na motoru.


Alonso potřeboval vyšší výkon, aby Hülkenberga předjel

Alonso v Austrálii nedokázal na trati předjet Hülkenberga s Force Indii (dostal se před něj až díky zastávce v boxech), k motorům tedy Domenicali říká: "Zde se musíme zlepšit. Čím víc máte síly, tím kratší dobu musíte jet pod plynem. To přináší velké výhody v oblasti spotřeby paliva. Musíme se v této oblasti hodně zlepšit, ale stejně tak je třeba zapracovat na autě."

Vytisknout

Diskuze: Ferrari: Výkon motoru nestačil na to, aby Alonso předjel Hülkenberga

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 22.03.2014 17:29 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 23 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Rozhovor s Ricciardem: Zatím jsme pracovali na spolehlivosti, rychlost teprve…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud