Red Bull během posledního testu v Bahrajnu byl společně s Lotusem nejhorším ze všech týmů z pohledu ujeté vzdálenosti, více kilometrů zvládla dokonce i Marussia. Jeho odborný poradce Helmut Marko poté uvedl, že sezóna pro ně začíná o dva měsíce dříve, než by potřebovali.
Jenže před prvním Austráliem zabrali, kompletně předělali vnitřní část vozu RB10 a najednou patřili mezi nejrychlejší, což doložil Daniel Ricciardo druhým místem v kvalifikaci i v závodě - dodatečně o něj však přišel kvůli překračování limitu průtoku paliva během závodu.
Toto Wolff si dobře uvědomuje, jak silná může rakouská stáj být: "Když se podíváte na to, kde byl Red Bull před dvěma týdny, musíme být velmi opatrní. Neviděli jsme jezdit Sebastiana se spolehlivým a rychlým autem, a můžete očekávat, že vzhledem k jeho zkušenostem bude jezdit ještě rychleji. Takže na to musíme tlačit."
Mercedes dodává letos nově motory i Williamsu, který se loni rozloučil s Renaultem. A podle Wolffa by na pódiu nechyběl, nebýt zbytečné chyby mladého Valtteriho Bottase v 10. kole Velké ceny Austrálie, kdy se na výjezdu ze zatáčky dotkl pravým zadním kolem zdi.
Toto Wolff varuje před Red Bullem, který se dokáže rychle zlepšovat
(foto: Red Bull Racing)
V té době jezdil na 6. pozici, jenže s poškozeným vozem pomalu zamířil do boxů, odkud se během safety-car fáze vrátil na trať jako předposlední. Po dravé jízdě se spoustou předjížděcích manévrů byl v cíli nakonec jako šestý s 12,5sekundovou ztrátou na Fernanda Alonsa.
"Myslím, že když se podíváte na rychlost Valtteriho před tím, než narazil do zdi, a pak podle mě volant neměl úplně rovně, a na jeho rychlost potom, pak bych řekl, že kdyby odjeli normální závod a kvalifikovali se lépe, pak by zřejmě skončili na pódiu. Jsem si celkem jistý, že by je pódium neminulo," hodnotí Wolff.