Renault ale udělal od posledního testu v Bahrajnu změny na softwaru, které si vyzkoušel na dynamometru. Inženýři poté dospěli k názoru, že už není třeba se obávat a motory je možné využívat naplno. Remi Taffin, šéf traťových operací Renaultu, pro Autosport řekl: "Byli jsme pozadu v určitých věcech, které jsme chtěli dostat na auto. To nám bránilo využívat motory naplno."
"Myslím ale, že tyto problémy jsme již vyřešili a teď konečně uvidíme, jak na tom jsme při plném výkonu." Hlavní změnou by mělo být vyřešení potíží při zapálení směsi, to byla jedna ze zásadních potíží během testů. "Hlavní problém byl se způsobem, jak jsme kontrolovali motor a jeho turbo. Teď jsme zvládli problém při zapálení směsi. U těchto motorů by nám to mělo dodat vyšší výkon."
"Je fair říct, že když jste pozadu, tak jste pozadu se vším. Možná máme problém s nedostatkem zkušeností při řešení problémů. Teď musíme být opravdu opatrní, momentálně nemáme software, abychom těmto problémům zabránili. Neobávám se však, naopak věřím, že nám změny pomohou zlepšit výkonnost i spolehlivost."
Ústy Taffina se dostalo týmům povolení k využítí maximální potenciálu pohonných jednotek, Red Bull se v pátek v Melbourne prezentoval až překvapivě konkurenceschopnými výkony.
Taffin si však nedělá žádné iluze a je mu jasné, že je před nimi ještě hodně práce: "Situace je lepší a lepší, ale do doby, než vyhrajeme závod, tak nejsme u konce. Po testech jsme museli snížit naše cíle. Ale nebudeme spokojeni, dokud nevyhrajeme závod." Během testů také týmy Renaultu nemohly nacvičovat starty z důvodu obav o životnost motoru.
"Je to v pořádku, zde zvládneme nacvičit nějaké starty. Už během testů jsme něco zvládli. Pokud se podíváme zpět na éru V8, tak vidíme, že na začátku mělo pár týmů opravdu špatné starty. Lze tedy říci, že špatné starty jsou spojeny se zavedením nového systému. Existuje spousta možných konfigurací, je potřeba najít tu správnou."