Sebastian Vettel dnes zvládl 77 kol, což je nejvíc, co letos Red Bull v jednom dnu zvládl. Pokus o závodní simulaci však stáji nevyšel. Výsledkem dnešních jízd je 9. nejrychlejší čas se ztrátou více než 4 vteřin na Lewise Hamiltona. Všichni ví, že se Red Bull trápí se spolehlivostí, podle mistra světa jsou však problémy rakouské stáje hlubší.
"Jo, jsme v... To není tajemství," odpověděl Vettel na obavy o rychlost nového RB10. "Nezvládneme zajet takové časy, jako kluci na čele, z několika důvodů - momentálně ale musíme řešit zásadnější problémy, než je rychlost auta."
Mezi posledním dnem testů a úvodní Grand Prix je jenom 11 dní a podle Vettela musí tým přijmout naháněcí roli. Němec ale věří, že se stáji podaří v této době zlepšit auto po stránce rychlosti i spolehlivosti. "Je to těžké, ale momentálně nás nemohu titulovat jako favority," potvrzuje malé šance na vítězství v Austrálii jezdec.
Red Bull doufá, že mu rozměrnější bočnice pomohou vyřešit technické problémy. Ty však nepomohou optimálnímu aerodynamickému obtékání vozu a tudíž rychlosti...
"Neodjeli jsme dostatek kol, také nejsme ve srovnání s jinými týmy dostatečně rychlí, takže nám nezbývá nic jiného než jen čekat, kdy se tam [na čelo] opět dostaneme. Je ale jisté, že se věci uklidní. Ty dva týdny, co ještě do Austrálie zbývají, musíme využít. Na auto musíme dostat nové díly a využít našich znalostí a zkušeností na maximum."
Red Bull během zimy ujel chabých 1 711 kilometrů (viz shrnutí předsezonních testů), předčil tak pouze Lotus a Marussi. Mercedes například zvládl téměř 5 000 km.