Mercedes a Williams nejenže najeli během testů nejvíce kilometrů, ale patří jim také nejrychlejší časy. Ferrari odjezdilo téměř 1000km méně než oba zmíněné týmy a Alonsův nejlepší bahrajnský čas byl o více než sekundu pomalejší než Massův rekord.
Stefano Domenicali tak připouští, že Mercedes a Williams jsou nyní v lepší pozici než Ferrari. "Při pohledu na počty kilometrů vidíme, že jsou na start sezóny lépe připraveni - to je fakt," nechal se slyšet.
V Maranellu jim prý stále ještě chybí odvést kus práce především co se spolehlivosti týče. "Ta bude na začátku klíčová a potom se pochopitelně musíte posouvat a řešit problémy, které nastanou."
"Když se ohlédneme za výkony v testech, myslím, že Mercedes a Williams jsou na tom lépe, ale to platí zatím. Myslím, že máme dobrý základ, ale musíme se dál posouvat a vyřešit pár věcí. Máme však potenciál, který musíme být schopni ukázat a to musejí naši inženýři vyřešit, protože body ze začátku sezóny budou těžce získané," uvedl Domenicali.
Dodal, že je pro něj nejdůležitější pochopit vyvážení mezi ERSem, MGU-K, baterií a elektrickou silou. To vše má totiž význam pro navýšení koňských sil a Domenicali věří, že tam ještě mají z čeho brát. A potvrzuje to i Fernando Alonso.
"Nezajeli jsme tolik kolik kilometrů, kolik jsme si představovali. Stále se ohledně pohonné jednotky máme co učit, abychom zlepšili výkonnost našeho auta a stále nejsme tam, kde bychom chtěli být. Každý je silně motivován a chceme z F14 T co nejdříve dostat celý jeho potenciál," přiznal Španěl.
Otázkou zůstává, jak budou síly rozloženy v Melbourne. Tyto tři týmy však odjíždějí do Austrálie v roli favoritů. Otazníky visí nad Lotusem, který má co dohánět, ale také Red Bullem. Soupeři mistrovský tým nepodceňují a Lewis Hamilton se nechal slyšet, že jakmile vyřeší potíže se spolehlivostí, budou velmi rychlí. Na to konto však reagoval Sebastian Vettel, který uvedl, že by nebyl ani tak rychlý dostatečně.