S tímto atmosférickým motorem soutěžilo ve Formuli 1 od roku 2006 do roku 2013 v celkem 139 velkých cenách. Během té doby vyhrálo 39 závodů (28 % všech), dva konstruktérské tituly, jeden jezdecký. Piloti s ním získali 29 pole position a připsali si 48 nejrychlejších kol závodu.
Poprvé se objevil ve Velké ceně Bahrajnu 2006, kde poháněl Ferrari a Red Bully, ve stejném závodě také vyhrál kvalifikaci. Velkou cenu vyhrál až na čtvrtý pokus, když Michael Schumacher zvládl nejlépe Velkou cenu San Marina s vozem Ferrari 248.
Posledního vítězství se dočkal díky Fernandovi Alonsovi ve Velké ceně Španělska 2013 s loňským monopostem F138. Během svého života poháněl vozy zákaznických týmů: Red Bullu, Toro Rosso, Spykeru, Force Indie, BMW Sauberu a Sauberu.
Motor 056 měl za zády také Sebastian Vettel při svém prvním vítězství s vozem Toro Rosso v deštivé Velké ceně Itálie 2008 - šlo o jediné vítězství zákaznického týmu Scuderie, který na závodiště dovezl celkem 185 těchto motorů a dalších 264 kusů pro své zákazníky.
Jeden motor Ferrari 056 na rozloučen obdržel i Felipe Massa (foto: Scuderia Ferrari)
Rudé vozy s motorem 056 ujely celkem 209 220 km, zákaznické vozy 359 735 km. Ve vedení byly po 11 035 km (467 km zákazníci). Nejlepší rok zažily v roce 2007, kdy Kimi Räikkönen triumfoval v šampionátu pilotů a Ferrari získalo konstruktérský titul.
Nejvyšší počet vítězství v průběhu jedné sezóny dosáhl devíti - v letech 2006, 2007 i 2008, kdy Felipe Massa těsně přišel o titul v památném brazilském souboji s Lewisem Hamiltonem. Scuderia se tehdy musela spokojit s Pohárem konstruktérů.