Úřadující mistři světa prožili ve Španělsku katastrofální týdne, když za čtyři dny ujeli pouze 21 kol - nejméně ze všech zúčastněných týmů, a Sebastian Vettel ve svém nejlepším měřeném kole za nejrychlejším McLarenem zaostal o více než 15 sekund.
Za některé problémy mohl dodavatel pohonné jednotky Renault, za zbytek si mohl samotný Red Bull kvůli agresivnímu designu komponent uvnitř monopostu a jeho návrhář Adrian Newey usedá zpět za rýsovací prkno.
"Potřebujeme předělat určité věci v zadní části vozu," přiznává Marko. Věří však, že se z toho tým dostane a i letos bude bojovat i titul, podobně jako před 4 léty: "Je to otravné, ale vzpomínám si, že v roce 2010 jsme také první týden netestovali."
Problémy se letos ale zdají být závažnější. Auto Bild dokonce citoval Neweyho, který uvedl, že "nemá ponětí" o tom, zda se mu problémy nového vozu podaří vyřešit k jeho spokojenosti.
Marko však v tom má jasno: "Adrianův koncept je v principu dobrý. Myslím, že naše auto je velmi elegantní a krásná auta jsou obvykle také rychlá."
Daniel Ricciardo s posledním dílem Adriana Neweyho - s Red Bullem RB10, který je třeba předělat
(foto: Red Bull Racing)