DISKUZE K ČLÁNKU Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný
Nový Lotus E22 sice může být z aerodynamického hlediska výhodný, podle Enriqua Scalabroniho však bude nedotáčivým a těžko ovladatelným vozem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovali 5 lidé)
27.01.2014 11:00
Jiná doba Jak by řekl číšník z Kurvahošigutentag… »
» uzivatel000792
(Hlasovali 2 lidé)
27.01.2014 15:50
No podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli… »
» Jake HorseRadisher
(Hlasoval 1 člověk)
27.01.2014 14:10
Ale zase na druhou stránku auta v roce 2004… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001084
15:56 27.01.2014 84.42.248.XXXMyslim si, ze, nedotacivost se da eliminovat nastavenim tuhosti zavesy kol a tlumice, jen doufam ze, to nedopadne jako tehdy jejich vyfuky ktere pak nemeli jak vyvijet. -
FWMonty
12:04 27.01.2014 80.82.145.XXXty jsi nějaký chytrý,pro který tým jsi pracoval.Tohle byl názor inženýra,který pracoval v různých týmech takže ví o čem mluví
Ty pomocná křídelká(kaskádovité prvky) nejsou tam náhodou kvůli lepší optékaní vzduchu kolem pneu a zlepšovaní proudění vzduchu.V závodě se stalo,že jezdci o ně přišly moc vliv to na výkonnost nemělo a Kimi byl ještě rychlejší bez nich.-
-
Jake HorseRadisher
12:46 27.01.2014 85.207.90.XXXNepracoval jsem pro nikoho :D a ani nebudu :D Ja vím, že křidélka jsou hlavně kvůli směrování vzduchu kolem auta, ale určitě generují i přítlak,... myslím, že oba o tom jak to přesně funguje víme kulové, takže uvidíme jak to dopadne v závodech :)
Jinak ještě jedna věc, pokud vím, tak se spekuluje, že letos bude nejvíce problémů s přítlakem na zádní nápravě, díky absenci výfukových plynů :) Nevím jak to přesně funguje, ale myslím, že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu a tím by i auto mohlo mít vyšší přitlak na zadní nápravě ne???-
-
Jake HorseRadisher
14:10 27.01.2014 85.207.90.XXXAle zase na druhou stránku auta v roce 2004 měly nosy směřující dolu, tedy asi ještě se nesnažili aby jim šlo co nejvíce vzduchu k podlahám, ale v posledních letech ty rovné nosy, kdy se týmy snažily o co nejvíce přísunu vzduchu k podlahám, takže stále si myslím, že to nemusí být tak špatné řešení :)
Třeba Williams s tím neuměl tak dobře pracovat a proto jim to nefungovalo :)
Uvidíme na druhých testech, pokud to nasadí víc týmů, nebo od toho Lotus popřípadě další sejdou ;)-
FWMonty
15:23 27.01.2014 80.82.145.XXXnemyslím si že Williams s tím neuměl pracovat,protože tunel říkal jak je napsané v článku že to mělo fungovat,ale realita byla jiná.
Terziová pomohla vyladit aerodynamiku na voze FW25 auto z roku 2003 mělo nejblíže k titulu.Ale špatné rozhodnutí s tím mrožem jí stálo místo Navíc Williams byl ve spojení z BMW,takže měl hodně zdrojů i inženýru,ale nefungovalo to.Podle mě to není dil,který udělá převrat ve výkonnosti a jestli ho někdo bude používat tak se bude trápit.I když přivedeš vzduch k podlaze a difuzoru k čemu ti to je když v zatáčkách budeš mít nedotáčivé a těžko ovladatelné auto.-
uzivatel000792
15:50 27.01.2014 213.160.185.XXXNo podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli a na trati znie znamena, ze s tym Williams nevedel pracovat alebo, ze sa s tym pracovalo velmi tazko. Tunel ti ukaze ako okolo prvku obteka vzduch a ako velmi je auto aerodynamicky efektivne. Ale uz ti neukaze ako to vplyva na jazdne vlastnosti a aku ma sucinnost s inymi sucastami auta.
-
-
-
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
11:00 27.01.2014 85.207.90.XXXJiná doba Jak by řekl číšník z Kurvahošigutentag, jiná doba... Ano v tu dobu možná auta byla nadotáčivá, ale srovnejme si přední křídla, dnešní vozy mají na předním křídle tolik pomocných křidélek, že myslím k efektu nedotáčivosti nedojde... Toť můj názor :)
Jinak si myslím, že mrože uvidíme v už v Jerezu, a to v podání buď Mercedesu nebo Redbullu :) Dokonce si doufám tvrdit, že některé týmy přijedou s více verzemi předního křídla, a je třeba tak možné, že mrože uvidíme na Ferrari nebo McLarenu :) -
eR
10:21 27.01.2014 62.245.107.XXXJsem na jejich výkonnost opravdu zvědav a jsem rád, že přišli s originálním řešením, které bude oživením startovního pole. Když se nad tím laicky zamyslím, tak dává smysl, že čím širší čumák, tím horší proudění vzduchu, obzvlášť v rychlých zatáčkách, kdy jezdec potřebuje dobrou přilnavost. -
Kapor
09:40 27.01.2014 194.160.178.XXXJa som ešte nič nenapísal a už mám odpovedať ? Ja len toľko, že akékoľvek zrovnávanie s predošlými riešeniami je neprofesionálne, lebo sa jedná o odlišné konštrukcie oboch porovnávaných aut. Ja si myslím, že je to len Lego, čo zatiaľ kázal Lotus, lebo ešte nemajú v ňom motor a ako bude auto vyzerať na dráhe uvidíme až zajtra 28.1.2014. -
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek