DISKUZE K ČLÁNKU Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný

Nový Lotus E22 sice může být z aerodynamického hlediska výhodný, podle Enriqua Scalabroniho však bude nedotáčivým a těžko ovladatelným vozem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 28.01.2014 11:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovali 5 lidé) 27.01.2014 11:00
Jiná doba Jak by řekl číšník z Kurvahošigutentag… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 2 lidé) 27.01.2014 15:50
No podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli… »
» Jake HorseRadisher (Hlasoval 1 člověk) 27.01.2014 14:10
Ale zase na druhou stránku auta v roce 2004… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001084

    uzivatel001084

    84.42.248.XXX
    Myslim si, ze, nedotacivost se da eliminovat nastavenim tuhosti zavesy kol a tlumice, jen doufam ze, to nedopadne jako tehdy jejich vyfuky ktere pak nemeli jak vyvijet.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    Renault/Lotus V minulosti dokázal Renault/Lotus překvapit, počkal bych s hodnocením až vyjedou na trať. Ani bych se nedivil, kdyby jim zdánlivě problematická řešení fungovala.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    ty jsi nějaký chytrý,pro který tým jsi pracoval.Tohle byl názor inženýra,který pracoval v různých týmech takže ví o čem mluví03
    Ty pomocná křídelká(kaskádovité prvky) nejsou tam náhodou kvůli lepší optékaní vzduchu kolem pneu a zlepšovaní proudění vzduchu.V závodě se stalo,že jezdci o ně přišly moc vliv to na výkonnost nemělo a Kimi byl ještě rychlejší bez nich.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      to bylo pro.......... Kubyk002 - Jiná doba

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        Nepracoval jsem pro nikoho :D a ani nebudu :D Ja vím, že křidélka jsou hlavně kvůli směrování vzduchu kolem auta, ale určitě generují i přítlak,... myslím, že oba o tom jak to přesně funguje víme kulové, takže uvidíme jak to dopadne v závodech :)
        Jinak ještě jedna věc, pokud vím, tak se spekuluje, že letos bude nejvíce problémů s přítlakem na zádní nápravě, díky absenci výfukových plynů :) Nevím jak to přesně funguje, ale myslím, že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu a tím by i auto mohlo mít vyšší přitlak na zadní nápravě ne??? 14

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu........to máš pravdu,ale ty uchycovací pilíře jaksi na dráze nefungují03 Asi né nadarmo je Williams 2004 během sezony shodil a poslední závod dokonce vyhrál ze špičatým nosem.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jake HorseRadisher

            Jake HorseRadisher

            85.207.90.XXX
            Ale zase na druhou stránku auta v roce 2004 měly nosy směřující dolu, tedy asi ještě se nesnažili aby jim šlo co nejvíce vzduchu k podlahám, ale v posledních letech ty rovné nosy, kdy se týmy snažily o co nejvíce přísunu vzduchu k podlahám, takže stále si myslím, že to nemusí být tak špatné řešení :)
            Třeba Williams s tím neuměl tak dobře pracovat a proto jim to nefungovalo :)
            Uvidíme na druhých testech, pokud to nasadí víc týmů, nebo od toho Lotus popřípadě další sejdou ;) 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FWMonty

              80.82.145.XXX
              nemyslím si že Williams s tím neuměl pracovat,protože tunel říkal jak je napsané v článku že to mělo fungovat,ale realita byla jiná.
              Terziová pomohla vyladit aerodynamiku na voze FW25 auto z roku 2003 mělo nejblíže k titulu.Ale špatné rozhodnutí s tím mrožem jí stálo místo03 Navíc Williams byl ve spojení z BMW,takže měl hodně zdrojů i inženýru,ale nefungovalo to.Podle mě to není dil,který udělá převrat ve výkonnosti a jestli ho někdo bude používat tak se bude trápit.I když přivedeš vzduch k podlaze a difuzoru k čemu ti to je když v zatáčkách budeš mít nedotáčivé a těžko ovladatelné auto.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000792

                uzivatel000792

                213.160.185.XXX
                No podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli a na trati znie znamena, ze s tym Williams nevedel pracovat alebo, ze sa s tym pracovalo velmi tazko.04 Tunel ti ukaze ako okolo prvku obteka vzduch a ako velmi je auto aerodynamicky efektivne. Ale uz ti neukaze ako to vplyva na jazdne vlastnosti a aku ma sucinnost s inymi sucastami auta.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • FWMonty

                  80.82.145.XXX
                  a taky tunel nedokáže simulovat zatáčení vozu.A v tom byl nejspíš problém jestli na ty pilíře při zatáčení nepůsobila nějaká vzduchová boční sila.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Jiná doba Jak by řekl číšník z Kurvahošigutentag, jiná doba... Ano v tu dobu možná auta byla nadotáčivá, ale srovnejme si přední křídla, dnešní vozy mají na předním křídle tolik pomocných křidélek, že myslím k efektu nedotáčivosti nedojde... Toť můj názor :)
    Jinak si myslím, že mrože uvidíme v už v Jerezu, a to v podání buď Mercedesu nebo Redbullu :) Dokonce si doufám tvrdit, že některé týmy přijedou s více verzemi předního křídla, a je třeba tak možné, že mrože uvidíme na Ferrari nebo McLarenu :) 11

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Jsem na jejich výkonnost opravdu zvědav a jsem rád, že přišli s originálním řešením, které bude oživením startovního pole. Když se nad tím laicky zamyslím, tak dává smysl, že čím širší čumák, tím horší proudění vzduchu, obzvlášť v rychlých zatáčkách, kdy jezdec potřebuje dobrou přilnavost.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Liborrr

    78.156.157.XXX
    Už chápu, proč si odmítáš zaregistrovat nick... S tvým přístupem, chováním a především vulgárním vyjadřováním by jsi byl okamžitě zablokován pro další diskuze...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja som ešte nič nenapísal a už mám odpovedať ? Ja len toľko, že akékoľvek zrovnávanie s predošlými riešeniami je neprofesionálne, lebo sa jedná o odlišné konštrukcie oboch porovnávaných aut. Ja si myslím, že je to len Lego, čo zatiaľ kázal Lotus, lebo ešte nemajú v ňom motor a ako bude auto vyzerať na dráhe uvidíme až zajtra 28.1.2014.

    + 6 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      62.168.11.XXX
      Zítra nový Lotus neuvidíš. Lotus bude na testech až v Bahrajnu.

      + 15 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Tak, ták,.. ... Lopéz by musel šľapať na pedáloch sám. Elvis mu zdrhol. Zrejme nemá rád šport. Žeby zaskočil Sagan ? 18 11

        + 5 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nie, nepôjde to,.. ...lebo na rok jazdí Sagan v tíme Fernanda Alonza spolu Rodrigézom, okolo ktorých chce Fernadno vytvoriť silný tím, ktorý všetkých v poli porazí. 01

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama