DISKUZE K ČLÁNKU Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný

Nový Lotus E22 sice může být z aerodynamického hlediska výhodný, podle Enriqua Scalabroniho však bude nedotáčivým a těžko ovladatelným vozem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Scalabroni: Nový Lotus bude nedotáčivý a těžko ovladatelný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 28.01.2014 11:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovali 5 lidé) 27.01.2014 11:00
Jiná doba Jak by řekl číšník z Kurvahošigutentag… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 2 lidé) 27.01.2014 15:50
No podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli… »
» Jake HorseRadisher (Hlasoval 1 člověk) 27.01.2014 14:10
Ale zase na druhou stránku auta v roce 2004… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Nie, nepôjde to,.. ...lebo na rok jazdí Sagan v tíme Fernanda Alonza spolu Rodrigézom, okolo ktorých chce Fernadno vytvoriť silný tím, ktorý všetkých v poli porazí. 01

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
a taky tunel nedokáže simulovat zatáčení vozu.A v tom byl nejspíš problém jestli na ty pilíře při zatáčení nepůsobila nějaká vzduchová boční sila.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001084

uzivatel001084

84.42.248.XXX
Myslim si, ze, nedotacivost se da eliminovat nastavenim tuhosti zavesy kol a tlumice, jen doufam ze, to nedopadne jako tehdy jejich vyfuky ktere pak nemeli jak vyvijet.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000792

uzivatel000792

213.160.185.XXX
No podla mna prave to, ze to fungovalo v tuneli a na trati znie znamena, ze s tym Williams nevedel pracovat alebo, ze sa s tym pracovalo velmi tazko.04 Tunel ti ukaze ako okolo prvku obteka vzduch a ako velmi je auto aerodynamicky efektivne. Ale uz ti neukaze ako to vplyva na jazdne vlastnosti a aku ma sucinnost s inymi sucastami auta.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
nemyslím si že Williams s tím neuměl pracovat,protože tunel říkal jak je napsané v článku že to mělo fungovat,ale realita byla jiná.
Terziová pomohla vyladit aerodynamiku na voze FW25 auto z roku 2003 mělo nejblíže k titulu.Ale špatné rozhodnutí s tím mrožem jí stálo místo03 Navíc Williams byl ve spojení z BMW,takže měl hodně zdrojů i inženýru,ale nefungovalo to.Podle mě to není dil,který udělá převrat ve výkonnosti a jestli ho někdo bude používat tak se bude trápit.I když přivedeš vzduch k podlaze a difuzoru k čemu ti to je když v zatáčkách budeš mít nedotáčivé a těžko ovladatelné auto.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Olda

89.203.220.XXX
Renault/Lotus V minulosti dokázal Renault/Lotus překvapit, počkal bych s hodnocením až vyjedou na trať. Ani bych se nedivil, kdyby jim zdánlivě problematická řešení fungovala.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Ale zase na druhou stránku auta v roce 2004 měly nosy směřující dolu, tedy asi ještě se nesnažili aby jim šlo co nejvíce vzduchu k podlahám, ale v posledních letech ty rovné nosy, kdy se týmy snažily o co nejvíce přísunu vzduchu k podlahám, takže stále si myslím, že to nemusí být tak špatné řešení :)
Třeba Williams s tím neuměl tak dobře pracovat a proto jim to nefungovalo :)
Uvidíme na druhých testech, pokud to nasadí víc týmů, nebo od toho Lotus popřípadě další sejdou ;) 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu........to máš pravdu,ale ty uchycovací pilíře jaksi na dráze nefungují03 Asi né nadarmo je Williams 2004 během sezony shodil a poslední závod dokonce vyhrál ze špičatým nosem.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Nepracoval jsem pro nikoho :D a ani nebudu :D Ja vím, že křidélka jsou hlavně kvůli směrování vzduchu kolem auta, ale určitě generují i přítlak,... myslím, že oba o tom jak to přesně funguje víme kulové, takže uvidíme jak to dopadne v závodech :)
Jinak ještě jedna věc, pokud vím, tak se spekuluje, že letos bude nejvíce problémů s přítlakem na zádní nápravě, díky absenci výfukových plynů :) Nevím jak to přesně funguje, ale myslím, že řešení mrož pustí více tzv. čistého vzduchu k podlaze vozu a tím by i auto mohlo mít vyšší přitlak na zadní nápravě ne??? 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
to bylo pro.......... Kubyk002 - Jiná doba

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
ty jsi nějaký chytrý,pro který tým jsi pracoval.Tohle byl názor inženýra,který pracoval v různých týmech takže ví o čem mluví03
Ty pomocná křídelká(kaskádovité prvky) nejsou tam náhodou kvůli lepší optékaní vzduchu kolem pneu a zlepšovaní proudění vzduchu.V závodě se stalo,že jezdci o ně přišly moc vliv to na výkonnost nemělo a Kimi byl ještě rychlejší bez nich.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Tak, ták,.. ... Lopéz by musel šľapať na pedáloch sám. Elvis mu zdrhol. Zrejme nemá rád šport. Žeby zaskočil Sagan ? 18 11

+ 5 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Jiná doba Jak by řekl číšník z Kurvahošigutentag, jiná doba... Ano v tu dobu možná auta byla nadotáčivá, ale srovnejme si přední křídla, dnešní vozy mají na předním křídle tolik pomocných křidélek, že myslím k efektu nedotáčivosti nedojde... Toť můj názor :)
Jinak si myslím, že mrože uvidíme v už v Jerezu, a to v podání buď Mercedesu nebo Redbullu :) Dokonce si doufám tvrdit, že některé týmy přijedou s více verzemi předního křídla, a je třeba tak možné, že mrože uvidíme na Ferrari nebo McLarenu :) 11

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Jsem na jejich výkonnost opravdu zvědav a jsem rád, že přišli s originálním řešením, které bude oživením startovního pole. Když se nad tím laicky zamyslím, tak dává smysl, že čím širší čumák, tím horší proudění vzduchu, obzvlášť v rychlých zatáčkách, kdy jezdec potřebuje dobrou přilnavost.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Liborrr

78.156.157.XXX
Už chápu, proč si odmítáš zaregistrovat nick... S tvým přístupem, chováním a především vulgárním vyjadřováním by jsi byl okamžitě zablokován pro další diskuze...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

62.168.11.XXX
Zítra nový Lotus neuvidíš. Lotus bude na testech až v Bahrajnu.

+ 15 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ja som ešte nič nenapísal a už mám odpovedať ? Ja len toľko, že akékoľvek zrovnávanie s predošlými riešeniami je neprofesionálne, lebo sa jedná o odlišné konštrukcie oboch porovnávaných aut. Ja si myslím, že je to len Lego, čo zatiaľ kázal Lotus, lebo ešte nemajú v ňom motor a ako bude auto vyzerať na dráhe uvidíme až zajtra 28.1.2014.

+ 6 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama