"V nadcházejícím lednu ho vyberou miliony fanoušků Ferrari z celého svět prostřednictvím Internetu," oznámil dnes prezident Luca di Montezemolo na slavnostním obědě s novináři na okruhu ve Fioranu.
"Ferrari vždy dobře využívalo své webové stránky a byla to opravdu Scuderia, která jako první tým představila své nové auto živě v roce 1996. Tento rok bylo slavnostní odhalení nového vozu opět velmi populární, sledovalo ho živě 83 000 diváků najednou, což byl počet, jenž se téměř vyrovnal počtu těch, kteří živě sledovali (87 000) svatbu Williama a Kate (87 0000) ze 158 různých zemí," uvádí Ferrari na svých stránkách.
Facebookové stránky Scuderie čítají 500 000 lajků, zatímco u automobilky Ferrari číslo dosahuje 12,5 milionů. Twitterový účet @insideferrari sleduje přes 670 000 lidí.
Závodní stránky stáje z Maranella se mohou pochválit překročením 10 milionů návštěv (+ 13,2 % ve srovnání s rokem 2012), počet individuálních návštěvníků dosáhl 3,5 milionů (+ 28 %). Za povšimnutí stojí pozoruhodný nárůst zájmu z Finska - o 554 %, což je spojeno s návratem Kimiho Räikkönena k Ferrari.
Fanoušci Ferrari mají šanci vybrat jméno nového vozu přes Internet (foto: Scuderia Ferrari)