DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000745 (Hlasovalo 18 lidí) 24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 14:40
Trochu ti do tvé teorie nezapadá, že na něj… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
OMLOVÁM SE!!! To datum mi uteklo. Bylo už pozdě večer nechtělo se mi to hledat celou noc, tak jsem to přehlédl. Naprosto chápu, že tobě by se to stát nemohlo. Když ti to hledání jde mnohem líp, mohl bys najít, kde Ferrari letos určilo před sezonou jako jedničku Alonsa? 13

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1.Vettel dojel ve většině závodů před Alonsem. To je fakt, který těžko zpochybníte. Nejdřív mi tu tvrdíte, že Markovi škodí, aby neohrožoval Seba a najednou nemá ani na Alonsa? Alonso většinou (v poslední době) dojíždí daleko za Vettelem, tak by pro tak zkušené "podrazáky" nemělo být problémem dostat ho mezi ně.
2.Nejsem si jistý, jestli jsem ti nepodsunul názor Nasira (pak se omlouvám), ale šetření paliva v souvislosti s TR u RB tu padlo. "Fernando je..." a "Multi..." jsou stejné. Plán A nebo B hlásí v každém závodě všechny týmy. A to, že někdo spotřebuje víc paliva než se předpokládalo je také naprosto běžná věc u všech týmů. Markovi se to stát nemůže?
3.Nerozumněl jsi mi. Myslel jsem to tak, že Markovi TÝM "simuluje" poruchy, jak tu někteří tvrdí.
4. Před změnou Vettel vyhrál 2 závody a v jednom odstoupil z vedení. Po změně v Maďarsku ne. Tak jak jsi přišel ke 2s. To neměl ani ve Spa ani v Monze. To děláš závěry o gumách z jednoho závodu až 4-tém po změně? Nemohli u RB přijít na nějakou technickou vychytávku, která je zrychlila?
5. Mark si na start stěžoval jen ve Spa (pokud vím). Kdyby v Singapore odstartoval líp, na Seba by to stejně nestačilo a byl by před Alonsem. A jsme opět u smyslu. Proč nikdo jiný( zF1) nezpochybňuje Markovy starty?

PROBOHA UŽ ZASE!!! Kde píšu, že mi VADÍ Markovy útoky v Silverstone a tu neposlušnost odsuzuju??? Prosím, prosím, napiš mi moji citaci!!! Už jsem to napsal Nasirovi a totálně to přešel a začal to okecávat nějakými útoky. Znovu opět po nesčíslněkrát: Mark ignoroval příkaz!!! Sám to přiznal. TEČKA!!! Vy jste mi tvrdili, že to tak nebylo. Nijak mu to nevyčítám, je to jeho věc. Neměl by být pak překvapený (ani vy), že Seb pak dělá to samé. Kde je ta nekonzistentnost?
Zajímavé je, že ti vrabci na střeše, co cvrlikají o TR u RB jsou jen tady na foru. Jak se ti líbí prohlášení Prosta? Taky zaslepený fanboy, co ničemu nerozumí? 03 Chápu, že taková Formulka123 má své oči a není slepá, zatímco 4-násobný šampion je zaslepený. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Vettel dojel ve většině závodů před Alonsem. To je fakt, který těžko zpochybníte. Nejdřív mi tu tvrdíte, že Markovi škodí, aby neohrožoval Seba a najednou nemá ani na Alonsa? A já jsem demagog a vybírám si co se mi hodí???
A o Silverstone 2011 jsem se zmínil vždy s tvrzením, že igoroval příkaz týmu. Níže jsem zkopíroval text Markova prohlášení kde DOSLOVA řekl, že ho ignoroval! A ze mně tu děláte blbce, že si to vymýšlím. Prostě klasika. 03
Prost nedávno prohlásil, že mají jezdci RB stejné podmínky. Já jsem nic takového nepsal a jsem zaslepený fanboy. Co je pak on???12

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Tohle nemá cenu. Už první odstavec mluví za vše:
Citace: Jsem rád, že už jsi veselejší a směješ se tomu, co jsi předtím napsal.
A pak mi napíšeš, že ti podousám odhadování mých myšlenek. 11
Píšeš, že si upravuju něčí myšlenky (formulka123) a přitom nenapsala, že to myslela jinak (nabídl jsem omluvu a nejpíš to četla) a bereš jako fakt, že se mýlím. Mám ti dokázat, že nejsem fanbou Vettela a nenajdeš jediný text, kde bych ho označil za někoho vyjímečného nebo nejlepšího. To ti jako důkaz evidentně nestačí. Následuje spousta nesmyslů, podsouvání a vytváření mých myšlenek, které se nezakládají na pravdě. Nejdřív tu obhajujete, že RB poškodil Markovi auto, aby nedostihl Seba a vzápětí mi tvrdíte, že by nedojel ani Alonsa, který dojel 30s za ním jen díky Sebovým problémům s brzdami. Pak mi pro změnu tvrdíte, že je podobně rychlý jako Seb a za jeho pomalost může provoz. Proč prohrává v kvaldách 13:0 (bez provozu) vám divné nepřijde. Ta diskuse je o ničem. Měj se. 03

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Miku tak s takovýmto hledáním jsi se namáhal fakt zbytečně. Já jsem chápal náš spor v rozsahu letošní (max. loňské) sezóny.18 Ale slouží ti ke cti, že jsi přiznal, jistou "vypočítavost". To je jasný, že žádný tým neřekne při příchodu pilota k nim, že ho vzali jako dvojku, nebo rovnou jedničku. Tady ti musím přiznat, že jsi mě fakt dostal. V případě Ferrari vytáhnout rok 2009 je doopravdy "dobrý"11. S tím jsem nepočítal03 18
Ale teď trošku vážnějc. Myslím, že když dva dělají totéž, není to totéž. A platí to stejně u PR keců všech týmů napříč polem. Já spíše srovnával chování vedení týmů během sezón. A třebas po oné "krádeži" Webberova křídla RBR tvrdil, že si jsou oba piloti rovni a požívají stejných priorit. Až jim to Mark dal sežrat vzkazem do rádia po projetí vítězně cílem. Naopak Lotus i Ferrari během sezóny od podobných prohlášení upustili a spíše přiznávali podporu Kimiho, resp. Alonsa. V případě Merglu máš asi pravdu. Malajsije vrhla stín i na tento tým.
Jinak potvrzuji (pro XR), že spolu nemáme žádné osobní problémy, spíše naopak. Já tě beru jako kamaráda (v některých případech se zvláštními názory). A tak asi budou na tomto fóru takovéto sáhodlouhé diskuze tradicí.18 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
bod 4 - dobrá připomínka s pneu, na to jsem zapomněl. Závody, které jsem uváděl výše k bodu 4, byly ty, kde se lámal chleba a které byly relevantní k Mikeově poznámce. Potom už Vet začal jasně dominovat a s novými pneu, takže Webberův příspěvek k boji o titul celkem ztratil význam.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Mark má se starty stále problémy a v poslední době vychází na jevo, že i díky problémům s technikou. Proč Alonso startuje fantasticky? Proč Vettel neskutečně zlepšil své starty? Protože se na to týmy zaměřily a pomáhají oběma. Markovi nepomáhá nikdo, spíše mu škodí.

Pět kol před cílem (po předjetí Hamiltona) měl Mark ztrátu na Vettela cca 5 sec. A žádná hláška v přenosu pro Webbera nebyla až v posledním kole. Ale vycházím z přenosu BBC sport. Vím, že všechny hlášky nezveřejňují. Proto netvrdím, že nic neproběhlo. Ať už to bylo tak, nebo onak, pořád nemohu najít ve tvých názorech konzistentnost. Zatímco v případě výměny křídla omlouváš TR tím, že se vlastně nic nestalo, protože Webber stejně vyhrál, tak v tomto případě ti hrozně vadí, že naznačil útok a stáhl se aby dojel dle přání týmu. A odsuzuješ ho za neposlušnost.18 Miku,Miku... Já mám s tebou problém vždy, když mám pocit (jako XR), že chceš být oportunista za každou cenu. Naposledy reakce na formulku123, která si dovolila zapochybovat o "košér" přístupu k oběma pilotům RBR. Vždyť si o tom už cvrlikají i vrabci na střeše a ty je pořád tvrdošíjně obhajuješ i za pomocí (promiň) hodně hloupých argumentů.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
- "Je hezké vidět, že víš přesně na co myslím" - opravdu? a to vyplývá z čeho? Z tvé demagogie nebo špatné nálady? 12
- S obviněním ze lži jsi začal ty. Dokaž, že jsem lhal...
- Zrovna poměrně nedávno jsem se ti tady v diskusi omluvil. Kdo si to najde, uvidí, že jen hystericky plácáš. Navíc jsem ti nevytkl nic, co se týká omluvy. Vytkl jsem ti to, že zmateně reaguješ na něco, co ten druhý (formulka) netvrdil. A teď zase utíkáš od tématu? Pokud je pro mě omluva nepředstavitelná (což není pravda, viz moje nedávná omluva), tak pro tebe je zjevně nepředstavitelné přiznat omyl.
- Tvrdil jsem, že by Web mohl Vet ohrožovat. Překrucuješ - nikde není, že by ho hned porazil. Z tvé statistiky nevyplývá pro závod zhola nic. Podívej se na výsledky Alonsa v kvaldě a závodě...
- "Obdivuju, že víš na čem zrovna dělají a co by dělat mohli. " - a to zase vyplývá z čeho? Opravdu nepřekrucuješ a nevnucuješ druhým něco, co neřekli? Opět? 12
- "Já jsem někde psal, že v Silverstone něco Sebovi uškodilo?" - u TR proti Markovi (křídlo) vždy dodáš, že mu to neuškodilo. U Markovy "neposlušnosti" proti Sebovi, která taky nic neznamenala, jsi NIKDY nic takového neřekl. Bral jsi to jako něco vážného. Dokonce jsi Silvers 2011 argumentoval jako důvod pro Sebovu "odvetu" v Malajsii 2013. Samozřejmě jsi "čistě náhodou" vynechal, že Mark nepředjel a nepodváděl, zatímco Vet (RB) ano. A doufám, že se nebudeš vykrucovat, že jsi to po Malajsii neřekl (nebyl jsi sám).
- doteď jsi mluvil o útočení Marka, nikoliv o nedržení odstupu. Ano, odstup nedodržel, ale týmu šlo hlavně o pořadí. A to dodržel, i když neochotně.
- "Takže si musím vybrat: buď poslouchá vždy, nebo nikdy?" - přečti si ještě jednou, na co se ptám, a pochopíš, že se ptáš hloupě.
- dvojka - podle tvé odpovědi tedy spolehlivá dvojka není. Tím jsi zase spíš podpořil to, co už jsem psal.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Miku jistě, že předjet může teoreticky každý každého. Tedy i Webber Alonsa. Já jsem si jen všiml toho, že letos (stejně jako v letech minulých) měl i Vettel velké problémy "prokousávat" se z hloubi pole. Když nepočítám loňskou Brazílii, kde ho více-méně soupeři pouštěli, tak za normálních podmínek si agresivnější jízdou zničí během pár kol pneu a pak už to má těžké i s lepším autem. (Jo zapomněl jsem na Abu Dhabí, ale tam startoval z boxů se zcela jinak nastaveným autem, a tudíž s nespornou výhodou). A ty chceš po Webberovi zázraky, které těžko zvládá i jinak naprosto dominantní pilot posledních let?
Asi jsi zcela nepochopil co jsem svojí teorií myslel.
1. Vůbec nepředpokládám že by Webber bral body Vettelovi tím, že by ho pravidelně porážel. Nebo spíše to lze předpokládat, ale až jako druhotný jev. Já předpokládám, že by Webber šel do soubojů s Vettelem velmi tvrdě (stylem uhni, nebo skončíš v kotrmelcích). Což RedBull a pilot usilující o další titul nemohli dopustit (potřebovat). Čili naznačuji, že hrozilo nebezpečí, že Webber díky kolizím s Vettelem, obere Seba o více bodů, než budou ho schopni obrat Alonso s Kimim.
A co se týká dostávání Marka Red Bullem někam mezi. Zapomínáš na to, že F1 jezdí lidé, nikoliv stroje, které můžeš naprogramovat a tím jim určit výsledek dopředu. Já si myslím, že po Malajsii může být Webber hodně otráven a skeptický k jakýmkoliv instrukcím od týmu, týkající se jeho pozice v cíli.
2. Tady jsi mi nerozuměl zcela určitě. Hláškou o "šetření palivem" jsem narážel na souboj Buttona a Hamíka tuším, že z Turecka 2010. Pro mne stejná TR, jako "Fernando je rychlejší", nebo "multi xx", či "přecházíme na plán B" atd.
3. Tady jsi zcela mimo. Kde máš jakýkoliv důkaz, že Webber simuluje poruchy?
4. Já jsem přesvědčen, že věděli, nebo přinejmenším tušili. Podívej, já si myslím, že pro RBR byla mnohem důležitější "bitva o změnu konstrukce pneu", než výsledky nějakého Webbera. Oni po dosažení svého Marka vůbec nepotřebují. Před změnou pneu měli náskok před soupeři (podle druhu tratě) cca 0,2 sec. a po změně mají náskok 2 sec. (a to je jen náskok, který Vettel předvedl v době, kdy byl jasně na čele. Pokud by ho někdo donutil za to opravdu vzít, může být rozdíl ještě větší). Konstruktéři v F1 totiž NAVAZUJÍ na svoji práci z minulých let a loni měl koncem sezóny RBR na Ferrari (Alonsa) a Lotus (Kimiho) dost velký náskok. Letošní pneu tento náskok umázly a tak vznikly aféry mající za cíl změny ve prospěch RBR a Mercedesu ( který šplhá vzhůru, ale pneu jej dost srážejí).
5. Dojeli za sebou, ale s jakým rozdílem a kolikrát se na trati opravdu potkali (bojovali spolu). Start vedle sebe mají pořešen, o tom ti tu Nasir nejednou psal. Jenže ty to pořád ignoruješ. Mark...

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Ještě jedna možnost - nebo jenom Mike neumí hledat. 13

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Prosím tě, až budeš něco hledat, podívej se laskavě na datum článku. To je vyjádření z roku 2009 PŘED první Alonsovou sezónou! A v té dojel Massa 2x před Alonsem a žádné prohazování pozic se nekonalo. Tak co se nám tu snažíš podstrčit za výmysl o lhaní týmu. Dokázal jsi nanejvýš to, že jsi demagog. 03

To že Massova pozice ve Ferrari se postupně propadla na jasnou dvojku (zvlášť když 2011 měl sezńu katastrofální), snad není třeba dodávat. Mikeova citace z roku 2009 je ale demagogie (nebo záměrný podvůdek, vyberte si).

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
..hláška o odstupu byla TR ve stylu "Seb je rychlejší než ty". Takže Web sice ignoroval příkaz o odstupu, ale neodvážil se překazit hlavní zájem týmu - pořadí jezdců. Takže ukázal svaly "kdybych mohl, na jedničku bych měl". Ještě pořád nevíš, o čem je řeč?

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
- pokud uznáváš, že mechanik, který spolu s ostatními sleduje a reaguje na závod, nereaguje náhle jako blázen na něco soukromého, pak nevím, proč to komentuješ nesmysly, jak ti napsal Odin. Žádný protiargument to není.
- ty dva odstavce okolo statistiky jsou vtipné, protože na jednu stranu naznačuješ, že Web je mnohem slabší, na druhou stranu jsi si jistý, že by ho RB v pohodě dostal před Alonsa. To nedává smysl, Miku, to sis vycucal z prstu, žádný argument pro to nemáš. Navíc pokud je Webber tak slabý, jak tvrdíš, tak je naopak dost pravděpodobné, že na jedničky konkurence opravdu nemá! Čili sis svou spekulaci sám vyvrátil. 03
A jako obvykle jsi pominul, že na boj z hloubi pole nemá RB stavěné ani spolehlivé auto (v případě Web). Pokud v provozu většinou Web uvízne a pak ztrátu dohání, když je na čerstvém vzduchu, tak je jasné, že v závodní rychlosti bude s Vettelem prohrávat.
- A ještě něco - účelově mluvíš jen o letošku. Předchozí roky Web tak špatnou bilanci neměl. Doufám, že nečekáš, že pilot, který se rozhádal s vedením a jedničkou týmu, bude této jedničce vyrovnaným soupeřem.. 03
- nikdo netvrdil, že každá hláška o benzínu je automaticky TR. To by sis ale musel věci dávat do souvislostí a ne je odmítat nebo překrucovat, protože se ti nelíbí.
- bod 3 - proč utrácejí násobně víc za Toro Rosso a výchovu Webberových nástupců, když by jim podle tebe stačila platící opice, která by 130 bodů hravě vyjela? Zvlášť při té porci letošních poruch... Prosím tě, ty bys měl chodil kanálama a neodvažovat se vůbec někoho nařknout ze spekulace, pokud uvádíš podobné nesmysly. Aspiruješ na krále demagogie tohoto webu.
- bod 4 - zase demagogie. Co kdyby ses místo vymýšlení výmyslů podíval na výsledky? 3. a 5. závod Alo vyhrál, ve 4. měl tech.potíže a v Monaku neměl rychlost a propadal se. Teprve v Kanadě se teoreticky mohl Web dostat před Ala, to by si ale musel nejdřív poradit s Hamiltonem. V Silverstone Web před Alonsem dojel. Jinými slovy - Alonso byl buď pro RB nedostižný, nebo Web PŘED Alonsem většinou dojel.
- Až vyvrátíš, že pro RB není klíčová ta strategie, o které jsem mluvil v jiném vlákně, tak uznám, že pro RB je zásadní, aby Web odebíral body Alonsovi - čímž jsi zjevně posedlý (navíc on to v rámci svých možností dělá).
- Pozice na startu je vedlejší, důležitý je start. Opět překrucuješ.
- Vymyslel sis, že Mark útočil několikrát, to jsi jednou řekl. Když se ukázalo, že Odin ten závod viděl a vyvrátil to, "kupodivu" jsi změnil rétoriku a začal tvrdit, že Mark ignoroval příkaz držet odstup. Takže už nejde o útoky, ale o odstup. Dobře, to máš pravdu. Jenže ignoruješ pointu, že o odstup tady nešlo. Víš dobře, že RB šlo o POŘADÍ a hláška o odstupu byla TR ve stylu "Seb je rychlejší než...

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

194.213.46.XXX
Ani se ti nevidím. Ani jsem nečekal, že to kromě nás ještě někdo čte. Mě sice baví o F1 diskutovat, ale někdy je to zbytečně dlouhé a zbytečně vyhrocené. A stím stylem máš nejspíš pravdu. Mám asi často tendence zastávat menšinový názor. Asi jsem divný. 04 V podstatě bych byl raději za vyrovnanější stav a i titul by už mohl získat i někdo jiný. Ale něco mě nutí na takové věci reagovat.
S Odinem jsme se nedávno sešli na srazu a mluvili jsme ve velmi pohodové a přátelské atmosféře. Tady se asi necháme občas unést emocemi.
Moje paměť není dokonalá, občas mě kluci nachytají na nějakém omylu.04 Ale tohle bylo jednoduché. Nikdo před sezonou neřekne: máme jedničku a nosiče vody. To bych si opravdu zapamatoval. 04

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Miku, sice nejsem příznivcem těchto přestřelek (doufám, že to je jinak mezi vámi OK) a tvého stylu (přijdeš mi někdy jako opportunista a vyhovuje ti prezentovat menšinový názor za různou cenu), ale musím uznat, že máš paměť jako slon 11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

194.213.46.XXX
[odkaz na stránku]
EB: Historicky tento tým jezdil na jednoho jezdce, jednoznačnou jedničku. Ale to se rozhodně změnilo. Je to věc minulosti. Chci dva rychlé jezdce, protože jen tak můžete získávat body do poháru konstruktérů. Oba jezdci tedy mají stejný status.

Hmmm?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

194.213.46.XXX
[odkaz na stránku]

Nelhal? Není Hamík jednička, nebo ti to u nich nevadí? Pořád si to vymýšlím? Zkusím najít i Lotus, ale je pozdě a je to hodně zdlouhavé hledání tak starých článků. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

194.213.46.XXX
[odkaz na stránku]
Už v prvním závodě se dostal Massa díky hodně zvláštní strategii v boxech za Alonsa. Při první výměne jel Massa pro gumy dřív než Alonso. Při druhé až o 4 kola po něm! Samozřejmě přitom ztratil "zcela nečekaně" celý svůj náskok a zpět ho už nezískal. Ale nebudu tvrdit, že to udělali úmyslně. Protože by to byla spekulace. Myslet si o tom můžu svoje, ale nebudu tvrdit o nikom komu se to zdá rozumné, že je zaslepený fanboy. 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

194.213.46.XXX
-Ne, nemyslel jsem to vážně. A uvedl jsem, že je to spekulace a nevydávám to na rozdíl od vás za fakt. Jen jsem tím chtěl naznačit, že nevidíte do někoho hlavy (tomu se říká spekulace) a k radosti může mít člověk milion důvodů. A na rozdíl od vás jsem uznal, že mohl mít radost i z toho co píšete vy.
-možná ti uniklo, že Mark někoho v neděli předjel a ne jen jednoho. To nemohl Alonsa, zvlášť kdyby měl ještě rychlejší auto?
-jistě tvoje teorie je čistě teoreticky možná. Mám k tomu pár připomínek:
1.Webber by bral body Vettelovi? Kvalifikace 13:0, závodní rychlost 11:0. Jak mu chce brát body? Od Malajsie se jelo 10 závodů (nepočítám Silverstone kde Seb nedojel) ve kterých 9x dojel Vettel před Alonsem. To by nesebral body Alonsovi, ale Vettelovi ano? Nebo to bereš tak, že by Vettelovi sebral 7 a Alonsovi jen 3? Zapomínáš na to, že mezi nimi bývá rozdíl mnoha parníků a pokud s tím RB manipuluje, neměl by pro ně být problém dostat Marka někam mezi ně. 03
2. Proč to řeší někdy už před závodem, když to můžou řešit v průběhu? Pořád tu tvrdíte, že každá hláška o benzínu je TR. Proč to bylo letos jednou? Já bych to střídal každý závod s Kersem a převodovkou. A ne před závodem nebo na startu.
3. Proč utrácejí balík za Marka? Nebyla by lepší "cvičená opice", která by bez simulování různých druhů poruch vyjela 130 bodů taky a ještě by jim za to i nějaký milionek zaplatila?
4.PJ a PK sice vedou, ale nic nemají jisté.To už po 2. závodě věděli, že to tak bude a nepotřebují Alonsa obírat o body? Tomu nevěříš ani ty. 03
5.Drží je od sebe? Ve 3 závodech od Malajsie dojeli za sebou a nejednou byli vedle sebe po startu. To jim to bylo z ničeho nic jedno?

Citace wikipedie ze Silvestone 2011: "As the race entered the final two laps, Webber was close enough to Vettel to attempt a pass while Massa was visibly faster than Hamilton. Webber was given an order by the team not to pass Vettel, but ignored it. He was ultimately unsuccessful, and finished in third place." Wikipedie jsou taky zaslepení fanboyové?
Ještě jednu citaci:"He revealed the team had first instructed him to hold position “four or five laps” before the end.
He (Mark) said: “I ignored the team and I was battling to the end.”
Takže aby bylo jasno. Instrukci dostal 4 nebo 5 kol před koncem a Mark DOSLOVA řekl, že příkaz týmu ignoroval! Pořád si to vymýšlím? 03

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.29.32.XXX
to jako aby v prubehu sezony menili pravidla?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama