DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000745 (Hlasovalo 18 lidí) 24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 14:40
Trochu ti do tvé teorie nezapadá, že na něj… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.96.XXX
Miku snad to, že radující se mechanik dostal zprávu, že vyhrál ve sportce, nebo že se mu narodilo dítě, právě v ten moment, když Webber vypadl, nemyslíš vážně. Neblázni člověče. Mě a Nasira tu obviňuješ z výmyslů a sám předvádíš nesmysly.03 Jsem přesvědčen, že v průběhu závodu se nikomu nedostává jiných informací, než informací týkajících se dění na trati a práce týmu v závodě. Tak že tolik k radosti mechanika.
Jestliže má problémy předjíždět v provozu Vettel, bude je mít asi také Webber, ne? Tak jaképak, že by s lepším autem na Alonsa měl.
Nechtěl jsem to tu pitvat, ale budiž. Vrátím se ještě k té Malajsii a mému bezprostřednímu pohledu na události a jejich prezentaci, stejně jako k následným pár řádkům, se kterými mnozí zde nesouhlasili. Předložím ti protinázor k tvému zpochybňování logiky kroků vedení RBR.
Představ si, že po událostech v Malajsii vedení RedBullu ví, že Webber ví, že ho škrtli z boje o titul (kterým v minulosti neustále Horner s Markem operovali). Pak je jim jasné, že nemohou dopustit, aby se Webber dostal do přímého souboje o jakoukoliv pozici v závodě s jejich vyvoleným. A vědomi si faktu, že mají jeden z nejlepších vozů v poli věděli, že k souboji dojít může a že by tento souboj mohl skončit kolizí a tudíž fatálními následky jak pro tým, tak pro mazánka. Proto jsem si dovolil napsat, že od této chvíle bude Webber jezdit bez benzínu a bez kol. A ejhle ono to do sebe najednou začalo zapadat. Od těchto chvil měl Webber problémy snad v každém závodě (krom dvou). A teď k další konstrukci. Zkus si spočítat o kolik bodů by Vettel přišel případným prohraným soubojem s Alonsem a Kimim a kolik by ztratil vypadnutím v souboji s Webberem. Proto se mi zdají tvé názory, kterými argumentuješ, že totiž nejvíc by poškozování Webbera postihlo Vettela a RBR, jako trochu "mimo mísu". Letos Webber Vettelovi nepomohl vůbec a týmu téměř také ne, krom zisku nějakých bodů když Vettel nedojel pro poruchu. Přesto jsou jak Vettel, tak RBR na čele obou šampionátů. A dle mne také i díky tomu, že Marka tým drží na dištanc. On totiž souboj mezi dvěma uchazeči o titul vypadá jinak, než souboj mezi podrazákem a podraženým. Ale to ty uznat nechceš.18
2. Pokud se za neuposlechnutí nechtěl omlouvat, mohlo to být např. tím, že si myslel, že o neuposlechnutí nešlo. Stejně jako si to myslím já. Dojel tak, jak si tým přál, nikoho neohrozil ani neomezil, tak o co jde?
5. Aha, špatně jsem tě pochopil, respektive jsem si to špatně vyložil. OK.
Bohužel já jsem opravdu nikde nezaznamenal deklarování rovnosti u týmů které jmenuješ. Ale netvrdím, že nebyly. Ostatní skutečnosti mi tu vypisovat nemusíš, vím o nich a myslím, že na ně máme oba stejný pohled, nebo se lišíme minimálně.03

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.235.XXX
FIA jejich vůz prohlíží před každou GP v rámci technické přejímky a zdá se, že vše shledává v rámci pravidel. Proč by měl být Red Bul trestanej za dobrou práci? (to už tady letos jednou bylo, odskákali to Force India a Ferrari). Každý náskok nemusí být apriori nelegální. Ať se ostatní dotáhnou, jestli chtějí hrát stejnou ligu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
Bucici fanousci Zajimave, ze nikoho nenapada dat si do souvislosti, ze na svete nejvice fanousku fandi Ferrarri. Kdyz to Schumi drtil daleko vetsim zpusobem, nez Vettel, nikdo nebudel, nebo byl prekricen fanatickym jasotem fandu Ferrarri, kteri by se klidne dalsich 50 sezon divali, jak Schumi behem sezony ziska 3x vice bodu, nez nejlepsi jezdec, ktery nesedi ve Ferrarri. Najednou se situace otoci, Ferrarri dostava cocku a oba tituly bere pravidelne nekdo jiny a ta vetsina fanousku na trati se z toho casem muze zvoknout a neudrzi chabe nervy na uzde a projevi svuj ubohy charakter, jak nese prohry sveho zboznovaneho tymu. Osobne jsem presvedcen, ze kdyby ty posledni 4 tituly jezdcu i tymu sebral Vettel s Ferrarri, tak bychom zadne buceni neslyseli, protoze rude ovce by znovu byly v sedmem nebi a nejaka dominance a vysledkova "nuda" by jim byla u zadnice 13

+ 3 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

37.221.245.XXX
Myslíš takové škemrání, které předváděl Red Bull na začátku této sezony ohledně gum?

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Opět!!! Kde prosím pěkně píšu, že v Silverstone někdo Sebovi ublížil??? Jooo, nikdy mi nepodsouváš věci, které jsem nikdy neřekl. 11

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-ano nevím to jistě, ikdyž je to pravděpodobné, když jsem viděl radovat se mechaniky nad předjetími Marka v jiných závodech. Ty máš důkaz, z čeho se radoval ten mechanik od formulky123? Taky ne že?
-Tak znovu! Já neříkal, že Mark měl na Alonsa!!! Byli tu lidé (třeba Pepan), co tvrdili, že Mark dostal pomalejší (chápu to tak že úmyslně) auto než Vettel! V PŘÍPADĚ ŽE BY TO TAK BYLO A MARK MOHL DOSTAT RYCHLEJŠÍ, pak by na Alonsa zřejmě měl ne? To, že se Vettelovi blbě předjíždí nijak nezpochybňuji, vždyť jejich top speed je jedna z nejhorších, tak by bylo divný, kdyby se mu předjíždělo dobře.
-Vždyť to píšu každý druhý příspěvek. Fakt to musím psát znovu??? OK. Horner a Marko tvrdí, že není žádný rozdíl mezi jezdci. Já si myslím, že je Vettel jednička jako v jiných týmech se všemi výhodami s tím spojenými. Mám ti to zkopírovat 1000x do mailu, abych to nemusel psát 1000x znovu do každého příspěvku? To, že nevidím TR za každou poruchou neznamená opak!!!
1.OK
2.Příkaz nechat si větší odstup dostal dřív než v posledním kole. Pod pojmem útok si můžeme každý představit něco jiného. Ale to není podstatné. Důležité je to, že VĚTŠÍ ODSTUP NEUDĚLAL! To pro mě znamená, že neposlech příkaz. Pro tebe ne? Pokud poslechl, proč říkal, že se za neposlechnutí omlouvat nebude?
3.Jo zatrucoval. Neposlechl. Nic jiného netvrdím! Seb nebyl na hony daleko. Měl aktivované DRS, což znamená míň jak 1s a byl v té době výrazně rychlejší (měl čerstvé gumy, pro které si Mark teprve jel).
5.psal jsem, že jsem to nečetl jinde než na zdejším foru. Nepopírám, že ten názor má více lidí ZDE. Psal jsem, že jsem to nečetl OD NIKOHO Z F1!!!
-RB, Ferrari, Mercedes i Lotus před sezonou psali (hledat přes půl roku staré články nebudu), že mají oba piloti stejné podmínky. Slyšel jsem hlášku pro Rosberga v Malajsii, pro Grosjeana v Německu, slyšel stížnost Alonsa na Massu v kvaldě v Monze. To jsou rovné přístupy k oboum? Já chápu proč to dělají a nic proti, ale není to v rozporu s těmi prohlášeními? Já v tom taky rozdíl nevidím. Proto nevyskakuju, že jeden tým lže a ostatní jsou ti hodní a pravdomluvní. 03

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
ALE Když čtu tady ty příspěvky jak by se mělo zamezit vyhrávání Vettela, tak je mi z toho nevolno a musím se ozvat.
Ano, taky by se mi líbila F1 vyrovnanější bez dominance jednoho týmu. Ale v posledních třech letech se 2x rozhodovalo v posledním závodě, a do jednoho vstupoval Vettel ze zadní pozice takže zase tak dominantní to ze strany RB nebylo.

Pokud má někdo tohle dění změnit, tak je musí porazit na trati a ne škemráním a měněním pravidel apod., jak tady něktěří píšou. Z toho je mi smutno více, než to že nejlepší vyhrávají. To by si taky mohl někdo přát, aby Bolt běhal z rozvazanými tkaničkami, aby ostatní měli šanci. Vám by se to líbilo ?

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Směju se tvým názorům. Je hezké vidět, že víš přesně na co myslím a nepoužíváš (na rozdíl ode mě) spekulace. 12
-neumíš číst? Psal jsem to hned na začátku. Psal jsi, že jsem Vettelův fanoušek (fanboy) a není to pravda. Psal jsi, že jsem vynechal TR v roce 2010 a není to pravda. Takže to není o neschopnosti to uvést, ale o problému se čtením.
-2010? dokaž jinou TR, než někoho obviníš ze lži!!! Ničím nepodložené spekulace nejsou důkaz.
-pokud jsem její názor pochopil špatně, jsem schopný se omluvit. Pro tebe nepochopiltelné co?
-Mark v každé kvaldě prohrál, stabilně jezdí o nějakou desetinu pomaleji. Najednou by Vettela porazil? To není spekulace že?
-pokud to jde opravit udělali by to aby nepřicházeli o body. Pokud by to znamenalo brzdit vývoj vozu, dají přednost tomu. Je to jejich práce! Obdivuju, že víš na čem zrovna dělají a co by dělat mohli. Opět po 1000x: nepopírám, že je Vettel jednička s výhodami jako u jiných týmů.
-šetření paliva je běžné u všech týmů. A nestává se to jen když je Mark za Sebem a nestává se to jen jemu. U jiných týmů nebo u Seba to jistě TR není. 03
-Křídlo a dvojí metr? Já jsem někde psal, že v Silverstone bylo něco nefér, nebo že tam něco Sebovi uškodilo??? Prosím, prosím, prosím ukaž mi kde!!! Neeee, vůbec nic mi nepodsouváš a nespekuluješ o mých názorech.(sarkasmus, kdybys to nepochopil) 11
-i kdyby přestal útočit (což si nemyslím), pak to stejně nevyvrací fakt, že Mark příkaz neposlechl! Nepsal jsem nic o útočení do konce závodu! Opět mi nic nepodsouváš! 12
-dvojka? V Brazílii poslechl. Dokonce poslechne, když ho zavolají do boxů pro nové gumy. 12 A několikrát neposlechl. Takže si musím vybrat: buď poslouchá vždy, nebo nikdy? Není to trochu černobílé? Je to fakt pro tebe divné? 12
-já to slovo nepoužívám (připadá mi zbytečně urážlivé a já nemám potřebu někoho urážet) a kdybych ho použil, tak ve chvíli kdy odpovídá situaci. 03

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Netlieskali len Sebastianovi,.. ...ale aj Fernandovi a Sebatianovi, ktorí predviedli pekné výkony. Si to akosi vytrhol z kontextu. 02 Nemyslíš ?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
to je tvůj názor, a jistě někteří bučí přímo na Vettela, ale obecně to vidím spíš na tu nudnou "redbuláckou" jednotvárnost.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
kdybys uměl číst, zjistil bys, že jsem nikde nechtěl, aby RedBull zvěřejnil své tajemství úspěchu. Chtěl jsem, aby FIA jeho vůz prohlédla a vyhodnotila a po jednání z RedBullem některé systémy a řešení omezila tak, aby náskok RedBullu nebyl tak katastrofálně velký od ostatních.
To je vše.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jo a co se týče vícerých útoků Webbera na Vettela, tak to předposlední kolo a náznak útoku po závodě několikrát opakovali. Možná si to Mike popletl se záznamem.18 Protože v posledním kole Mark jel nalepen na Seba, ale o útok se nepokusil ani s DRS a to nemluvím vůbec o Kersu, který vůbec nepoužil.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
I když si ten závod pamatuju a už jsem jej párkrát viděl (hlavně kvůli souboji Hamilton Massa). Tak jsem si ten Silverstone prohlédl znovu. Mezi Webberem a Vettelem se událo toto. V předposledním kole se Webber díky DRS dotáhl na Vettela na 0,253sec a naznačil útok, který nedokončil (nebo nestihl) a stáhl se. V posledním kole dostal příkaz neútočit a ten také splnil i když do cíle dojel zavěšen na Seba.
To Massa byl za Hamíkem v posledním kole také 0,263 sec. a ještě ho dokázal předjíždět. Nebýt toho, že jej Lewis vytlačil mimo trať, tak byl před ním.03
Já si pořád myslím, že kdyby Webber chtěl, tak tam Seba udělá, protože byl v závěru jasně rychlejší. A kecy o jeho neposlušnosti jsou jen zbožným přáním, než nějakou realitou. Naopak Mark poslechl a týmu vyhověl tady i v Abu Dhabi. Pro mne to byla spíše demonstrace týmové dvojky ukázat, že má na jejich jedničku. Něco jako Barrichello v r.2002 na A1 ringu. Jenže to se právě lidí, kteří odmítají uznat kvality dvojek, šíleně dotýká. Proto vymýšlejí neskutečné věci, které v přenosu ani nebyly. A to mám z BBC sport, čili žádné přerušování reklamou a podobně.03

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

formulka123

89.111.103.XXX
04 takhle nějak si to myslím taky, jen to neumím tak sepsat... 04

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
2. Viděl jsi to video někdy nedávno? Měl jsem dojem, že na začátku bylo nějaké naznačení Web útoku, pak kolo nebo dvě Seba naháněl, ale k ničemu dalšímu nedošlo, a Mark to vzdal. Mezitím mu hlásili do rádia, že se má držet zpátky. Myslím, že Mike se opět hodně spletl, když tvrdí, že Mark útočil několikrát. Ale neviděl jsem to, takže nebudu vynášet soudy.
3. Jo, to jsem taky chtěl uvést. Zajímavé je, že Mike vždycky napíše, že to s tím křídlem Markovi neuškodilo. Že Markovo trucování nebo jeho počítání v Silverstone Sebovi neuškodily, o tom cudně mlčí. 03 V Abu Dhabi 2013 může být Vet naopak rád, že nemusel na trati bojovat s Massou, protože ten by se urputně bránil.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
- >To je hysterie co?
Jsem rád, že už jsi veselejší a směješ se tomu, co jsi předtím napsal. Bohužel sis moc nepomohl.
- Prý jsi vymýšlím věci, které jsi neřekl. Ale nebyl jsi je schopen uvést. 03
- TR v roce 2010 jsi vynechal vyjma toho křídla, takže lhář jsi ty.
- formulka začala vlákno názorem, že lidem je Vettel nesympatický a uvedla příklad, co jim může vadit a co je zdrojem spekulací. A ty tady plácáš, že se jí případně omluvíš ohledně jejího názoru, že "v Markových špatných výkonech je úmysl RB". Ty vůbec nevíš, co tvrdil člověk, na kterého reaguješ! Trpíš paranoiou, že jsou všichni spolčeni proti tobě a všichni si myslíme to samé? 03
- jak víš, že Mark by nepředstavoval konkurenci, kdyby startoval dobře? To nedává smysl - zvlášť ze 4. fleku. Představ si, že by odstartoval jako Alo v Singapuru a útočil na Seba... Vždyť jsi právě POTVRDIL to, co jsem napsal.
- určitě jsou starty i Webberova chyba a možná už to zkoušeli zlepšit (2010 to bylo horší), ale zjevně to pro ně není priorita a je to složitější. Jednoduše řečeno - místo aby to vyladili i u Webbera, raději pošlou inženýry "ještě jednou zkontrolovat Vettelovo auto". Je dvojka a prostě se musí přizpůsobovat věcem, co mu nesedí. Ty to podáváš účelově nebo naivně jako něco, co jde hned zlepšit, a rázem Webber bude odebírat body Alonsovi. Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak to asi udělají. Pro ně je důležitější zajistit tu strategii, o jaké jsem psal. Uvedu ještě příklad z Lotusu - Kimimu dělali 10 nebo víc verzí posilovače řízení, protože mu to pořád nesedělo. To bylo kvantum práce navíc! Myslíš, že by totéž dělali u Grosjeana?
- K "šetření paliva" nedošlo jen v Turecku, ale i jindy, když Web stahoval Vet. Vždy tam byli ti dva a opravdu nejsem tak naivní. BTW proč se Webber v Turecku tak zabejčil, že nepustil Sebovi stopu na nájezdu do zatáčky, když šlo údajně o běžné šetření paliva?
- Proč pořád zdůrazňuješ, že Markovi to křídlo neuškodilo? Seb také vyhrál navzdory Webberově útoku v Silverstone nebo po TR v Malajsii. Chceš nám snad ukázat, jak veký máš dvojí metr? 12
- v Silvestone Mark přestal útočit po několikeré připomínce. Pokud jste si to někdo našli na netu a víte to přesně, napište.
- dotaz - je Web poslušná spolehlivá dvojka nebo ne? podáváš to jednou tak a jednou tak...
Jinak ty jsi tím slovem hysterie posedlý, nebo co? Jen abych věděl...

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Hmm, jak víš, že se v r.2010 a 2011 našel člověk v RBR, který měl radost z potíží Vettela? Ukaž mi ho a uvěřím. Zatím to beru jen jako tvůj výmysl. Tak že stejné to určitě není.
Ok. Diskuzi jsem podrobně neštudoval a tak jsem nabyl dojmu, že jde o odpadnutí Marka. Ale stejnak si nemyslím, že by Webber měl nějak vážné šance předjet oba jmenované. Já jsem totiž přesvědčen, že by je těžko předjížděl i Vettel viz. diskuze před několika týdny a fakt, že z PPVettel všem ujíždí jak chce, zatímco v provozu je sotva poloviční i s TOP autem.
Tak mi upřesni kde se s Hornerem a Markem rozcházíš. Já jsem zatím nic takového nepostřehl. Spíše naopak.
1. OK
2. škoda, že jsme se o srazu např. nad videem tohoto závodu nepozastavili. Já tam žádné pokusy o předjetí neviděl. Ano přibližoval se, ale nepředjížděl a to ani s DRS. A neříkej mi, že když byl od Seba 0,05sec. že by to za použití DRS nesvedl. Tady se snažíš podsunout ty cosi, co není pravda. Podle mne to byl truc, ale nikoliv porušení příkazů.
3. Tohle je stejné jako předchozí bod. Webber zatrucoval, ale nijak Vettela nepoškodil. A o celé kolo ani nešlo. to, že mu tým hlásil, že má Seba pustit když byl ještě Vettel na hony daleko, ještě neznamená, že musel zastavit, aby okamžitě uposlechl.18
5. Nebyl bych si tak jistý, že všichni krom mě a Nasira jsou na tvé straně v pohledu na podraz Webbera z Malajsie. Já jsem tu zaznamenal v průběhu sezóny i hlasy s námi sympatizující a více-méně podobného mínění.
Opět jsem nezaznamenal žádné lhaní, když tak dej odkaz. Jen Alonso před sezónou tvrdil, že by Massovi klidně pomohl v boji o titul, kdyby k takové situaci došlo. A to nelze ani obhájit, ani zpochybnit.03
Já rozdíl nevidím, protože ho nehledám. Ty rozdíl chceš vidět a tak si ho najdeš.03

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-v roce 2010 a 2011 měl víc mnohem poruch Seb a určitě se našel u RB člověk, který měl radost, když Mark Seba předjel. Takže v roce 2010 a 2011 protěžovali Marka? Je to stejné.
-v diskusi se nemluvilo o úmyslném poškození motoru (to neprospělo ani Alonsovi ani Sebovi). Mluvilo se o úmyslně POMALÉM Markově voze. Kdyby měl rychlejší (jak někteří tvrdí že mohl mít), mohl být i před Alonsem s Kimim. To by bylo pro Seba lepší. Nebo ne?
-To bych si tipl i já, že po těch letech, co měl víc problémů Seb, je bude mít letos víc Mark. Že souhlasím se vším co Marko a Horner říkají si opět účelově vymýšlíš. Najednou Schumi odešel kvůli poruchám? Ham a Schumi mluvili o nějakých úmyslných poškozeních? Dám ti jiný příklad. Button 2010 měl to samé, 2x nepřipevněné kolo, podělané strategie, poruchy. Nějaká obvinění? Ne! Odešel? Ne! Prostě problémy se stávají a není to nic nového, že to někdo odskáče víc jak jiný. Řekl bych, že se to dá najít snad v každé sezoně. 03
-Tenkrát šlo o víceméně to samé. Nevidím TR v každé poruše.
1.proboha vždyť to NEPOPÍRÁM!!! Jak to mám ještě napsat?
2.Mark i přes příkaz o udržovaání odstupu několikrát zkusil Seba předjet. To je poslušnost? Sám neuposlechnutí přiznal a mluvil o tom, že závodí aby jezdil nadoraz. (není to doslvné)
3.Zajel k pitstopu, protože potřeboval přezout dřív, než ho předstihnou ti, kteří přezuli o kolo dřív a bojovali s ním zrovna o pozici. Nedělal to kvůli Sebovi. Mezi tím i přes příkaz, aby Seba pustil, držel ho celé kolo těsně za sebou. Sorry, tomu já říkám neposlechnout příkaz.
5.TR byla ve prospěch Marka, že ji Seb ignoroval (jako několikrát předtím Mark) je věc druhá. Jinak to vidíš jen ty s Nasirem. Všichni z F1 to komentovali stejně jako já.
-Nemluvím o lhaní do Radia, ale o lhaní PŘED SEZONOU!!! Všechny týmy mluvily o rovnocenném přístupu k oboum pilotům. A? Stejně jako RB mají evidentně i ostatní své jedničky. Takže i oni lhali? U nich nevadí?
-Promiň, pořád vidím rozdíl mezi hláškou "Fernando je rychlejší..." a spekulací, že běžná porucha je TR. 03

+ 4 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Čekal jsem kdy se ozveš a budeš si vymýšlet věci které jsem neřekl. 12 Tak to vezmeme popořadě: 12
-nejsem fanoušek Vettela (natož fanboy) a přestože jsem ti psal téměř milionkrát, pořád nejsi schopný to pochopit. A nenajdeš jediný příklad, kdy bych ho nějak zbožně obdivoval, nebo psal o jeho dokonalosti. 12
-TR v roce 2010 jsem popsal. Opět lžeš.
-pokud Formulka123 si nemyslí, že v Markových špatných výkonech je úmysl RB, klidně se ji omluvím. Pro mě není problém přiznat, že jsem něco špatně pochopil. Je to na ní, jestli se ozve, nemám s tím problém. To je hysterie co? 12
-auto se vyvíjí pro nejlepší výsledky. Tudíž jeho vývoj ve prospěch úspěšnějšího jako poškození dvojky neberu. Auto mají stejné. Křídlo jako TR beru. Vznikla Markovy škoda? Ne. Vyhrál.
-pořád mluvíš o Markově spojce. Jeho blbé starty se projevují stále a hodně často to bylo ve chvílích, kdy Mark pro Seba nepředstavoval konkurenci a vydělal na tom pouze Alonso. Nebyvím se o nějakém závodě, kdy se to vyjímečně hodilo i Sebovi, to by teoreticky dávalo i smysl. Ale jaký smysl to dává, když startuje Seb první, Mark čtvrtý a Alonso sedmý jako v neděli? Nebylo by lepší, kdyby Mark odstartoval líp a minimálně do výměn držel Alíka za sebou? Těmito tvrzeními děláte s lidí v RB idioty a lidi co dokážou vést takový top team podle mě idioti nejsou. Webber už pro Seba konkurencí není, dokazuje to v každé kvaldě, každém tréninku i v každém závodě.
-Webbera k titulu nepotřebují. Opravdu si myslíš, že si v RB spočítali už na začátku sezony, že bude tak dominovat? Opravdu si mysleli, že nebudou potřebovat obrat Alonsa o nějaký bodík??? Najednou jsou geniální jasnovidci?
-Turecko jsem nevynechal. Že má někdo málo paliva je hodně časté. To, že to byl úmysl zbrzdit Marka je jen tvoje fantazie. Stejně tak rozdíly ve startovacích procedůrách. Máš nějaký důkaz? Já si upravuju realitu? Nespletl ses?
-nic jsem nepřekroutil, důvaz je ve vyjádřeních všech lidí z F1 o Malajsii. Překrucuješ to ty. Vettelovi to říkali (osobně jsem to slyšel v rádiu a multi 21 slyšel každý, snad kromě tebe), nemělo smysl mu to opakovat poněkolikáté.
-v Silverstone 2011 to říkali stejně a stejně se na to i Mark vys...
Opět po sté, koukni se do slovníku na pojem hysterie, ať ho nepoužíváš hloupě.
03

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jo a ohledně stejného metru na všechny. Snažím se ho mít. Dokonce se kontroluju, abych nepsal příliš proRaikkonenovsky.12 Problém nastává v momentě, kdy člověk narazí na fanboye, který vidí špínu jen u soupeřů a počínání svých omlouvá a bagatelizuje, popřípadě se ze mě snaží udělat zaujatého.18

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama