DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel000745

    uzivatel000745

    88.103.221.XXX
    .. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává nebo ne, prostě je lidem nesympatickej a nepřejou mu. A taky cítí, že v RB není všechno úplně košer 17 navzdory prohlášením o rovnosti. RB mu v tom negativním vnímání dost "pomáhá"...

    + 18 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • enzo

      enzo

      89.177.133.XXX
      S první větou souhlas. Možná, že kdyby se tak výrazně dařilo Markovi, Buttonovi nebo nějakému jinému sympaťákovi, tak by to sice byla stejná nuda, ale nebučelo by se.
      Ale myslím si, že podezírat RB z toho, že Markovi kazí závody, je blbost. Byli by sami proti sobě. Jistěže Vettel tam má daleko větší podporu atd. ale především myslím v tom, že to auto je prostě cíleně postavený na Vettela a jeho styl start-ujet-cíl. A Markovi to auto prostě nesedí a má tím pádem smůlu.
      Loni na začátku sezony to RB celkově moc nejelo a Mark jezdil s Vettelem stejnou ligu, někdy byl i lepší. Pak auto vyladili a to byl pro Marka konec.
      Pokud má Ricciardo podobný styl jako Mark, tak se buď dokáže přizpůsobit nebo má smůlu. Toť můj názor.

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000745

        uzivatel000745

        89.111.103.XXX
        To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela.. taky se nedivím, když si ho vychovali od "plenek" 04 (nadsázka, aby to zas někdo moc neprožíval), ale nemuseli by pak žvanit nesmysly o rovným přístupu!! Dr.Marko někde povídal, že Vet má úplně odlišný setup, než Mark a vloni jim dlouho trvalo, než ho našli. Zřejmě se jim povedlo, když v druhý polovině roku to zase dotáhli na titul, myslím pro mazánka :-(
        Taky jsem si všimla, už několikrát, že se někteří mechanici radují, když Mark vypadne.. nevím, kdo to je, protože mají helmy.. každopádně to ve mě vyvolává podivný pocity. A ty problémy v boxech, s KERS, spojkou atd. To se pak v RB nemůžou divit, že fanoušky napadají všelijaký věci.

        + 16 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000831

          uzivatel000831

          194.212.22.XXX
          Mechanici aby se radovali když vypadne jejich jezdec ? 12 To snad nemyslíš vážně... Zrovna ted v Singapuru jsem viděl jak tleskali když se Mark probíjel dopředu...

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000745

            uzivatel000745

            88.103.221.XXX
            Bohužel to myslím naprosto vážně, poprvé to bylo vloni v Abu Dhabí a další závod už nevím, ale byl minimálně ještě jeden.. 17 Zkusím si vzpomenout a eventuelně odkaz, jestli se mi to povede.

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              147.229.7.XXX
              No a nebylo to spíš tím, že měli radost z předjíždění Seba? A že jich bylo v tom závodě spousty. Kdybych někoho nenáviděl tak, že bych se radoval z jeho vypadnutí, netrhal bych pak rekordy při jeho výměně gum nemyslíš? 03
              Takhle nějak vznikají fámy. Domyslíš si, co se komu odehrává v hlavě a z čeho má zrovn radost a pak to vydáváš za fakt. 17

              + 5 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Tak jsem se na to schválně ještě mrknul. Domýšlíš si a fámy vytváříš akorát ty Miku.
                Tak add 1) Vettel nikoho v této fázi závodu nepředjel, pouze získal díky kolizi Webbera a výjezdu SC cca 25 sec. na prvního.
                add 2) Z mechaniků se radoval, nebo gestem radost vyjádřil pouze jeden ve druhé řadě. Většina tam seděla bez emocí, někteří kroutili hlavou, či měli hlavu v dlaních.

                Podle mne to naznačuje minimálně, že ne všichni u RedBullu jsou nestranní ve vztahu k oběma pilotům. A platí to i v případě mechaniků. Což se tu někteří stále snažíte obhajovat.

                + 8 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  147.229.7.XXX
                  Jakou, že jsem to vytvořil fámu?
                  1. Nevím přesně v které chvíli vypadl Mark a co se všechno zrovna dělo na trati. Ani nevím, jestli nějaký záznam kamer na mechaniky odpovídal vypadnutí, nebo se týkal úplně něčeho jiného. A už vůbec netuším, co se honilo hlavou nějakému mechanikovi. Koho zrovna sledoval, jestli se mu zrovna nenarodilo dítě, nevyhrál v loterii nebo cokoliv jiného. Proto si NEDOMÝŠLÍM co vyjádření emocí někoho koho neznám vůbec znamená.
                  2. Ikdyby tam měli takového blbce (což je možné), pak bych si z toho NEDOMÝŠLEL, že někomu celý tým kazí závody. Minimálně ti kluci pracují dobře, když Marka přezouvají v minimálně nadprůměrných časech. 03

                  Že nejsou všichni nestranní je naprosto samozřejmé. Každý má svůj mozek a svoje preference. Nikdo tu netvrdí, že všichni v týmu mají úplně stejně rádi Marka a Seba. Ano včetně mechaniků. Ale je blbost tvrdit kvůli jednomu momentu, že Markovi nějak kazí závody a poškozují tím tým i Seba.

                  + 7 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Na první tvůj odstavec nemá cenu reagovat, protože jsou to jen hlouposti, okecávání a nesmysly.
                    S druhým odstavcem se dá jakž takž souhlasit.
                    Třetí odstavec: Tady se stále jemně rozcházíme. Ty žiješ v představě,(když se ti to zrovna hodí), že to u RBR funguje tak, že Seb je č.1 a Mark č.2, která Sebovi pomáhá v boji o titul. A když se ti to nehodí, tak nás tu přesvědčuješ o nestranném přístupu RBR k oběma pilotům. Tak se už rozhodni, jak to vlastně je.
                    Já tvrdím, že RedBull má prioritu v zisku PK a hned další priorita je zisk titulu pro Vettela. V momentě, kdy mají PK v kapse a oba piloti šanci na titul dělá tým vše pro Vettela a Webberovi klidně zkazí závod. Nebo jinak. Když mají (i v průběhu sezóny) možnost získat v nějakém závodě double, udělají vše pro to, aby Vettel byl první a Webber druhý, nikoliv naopak. I za cenu jakékoliv lumpárny. To je rozdíl mezi námi. Ty jsi ještě před pár lety věřil na PR kecy dr. Marka a spol. a v rovnost obou pilotů. A až poslední události a diskuzní přestřelky, tě donutily drobně přehodnotit své názory. Ale pořád se zastáváš týmu, který dělá podrazy. Škoda, že jsme neprobrali více své postoje o srazu. Já na rozdíl od některých zde, nemám averzi vůči Vettelovi, ale vůči týmu RBR. Tos možná pochopil. Nelíbí se mi bučení na něho, protože on jen dělá dobře svoji práci. Na druhou stranu si uvědomuji, že je v týmu "protěžován" stejně jako je Alonso u Ferrari, nebo byl Kimi u Lotusu. A fakt, že Ferrari protěžování přiznává, neznamená, že jsou horší než RBR, kteří blábolí nesmysly o rovnosti a přitom dělají úplně stejné podrazy na kolegy lídrů.03

                    + 8 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel000745

                    uzivatel000745

                    88.103.221.XXX
                    No, vidíš, a já zas úplně přesně vím, kdy Mark vypadl a co se dělo kolem, protože mě to zajímá. Nevím zase, jak daleko odkroužil Vettel, ten mě naopak nezajímá.
                    S těma mechanikama mi to prostě smrdí.. co když zrovna ten, co měl radost vyměňuje Markovi pravou zadní, která mu už 2x odpadla.. Samozřejmě, že to jsou jen doměnky, ale chování RB mě v nich hodně podporuje.. A už se o tom bavit nebudu, nemá to smysl. Prostě mám oči a vidím a hlavně jsem šťastná, že jim to Mark hodil na hlavu a odchází, myslím, že poměrně hrdě.

                    + 7 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      První: To je věc pohledu. Já bych zase řekl, že hloupost, okecávání a nesmysly jsou tvrdit, že někdo poškozuje Marka na základě gest jednoho mechanika. Ať už reagoval na cokoliv.
                      Třetí: Mám to pořád stejně. Nepochybuju, že je v týmu Seb jednička se všemi výhodami s tím spojenými, ale vždycky budu odmítat, že RB úmyslně poškozuje Marka ve chvílích KDY TO POŠKOZUJE TÝM I SEBA!!! Třeba jako v neděli. Milion keců o úmyslně pomalém voze Marka a přitom JEDINÍ kdo na tom OPĚT vydělali jsou KIMI a ALONSO. O tom, že Mark během závodu sám dokázal, že auto bylo stejně rychlé jako Sebovo, ani nemluvím. To se tady taky totálně ignoruje a vymýšlejí se teorie o skryté vysílačce v Markově voze, jen aby se zase našlo něco špatného na RB.
                      O tom, že Markovi úmyslně něco kazí, mluvíš už od 3. závodu. To měli PK v kapse? Jediný letošní závod, kde byli oba na prvních místech byla Malajsie. O tom jak to bylo má celý svět jasno (že to podělal Vettel), jediné místo kde jsem četl konspirační teorie o jiné verzi, bylo zdejší diskusní fórum.
                      Nechápu, kde pořád bereš něco o přehodnocování názorů. Pamatuju si u RB 6 věcí, které jsou o týmové režii.
                      1. Křídlo v Turecku 2010 které Mark nedostal a i bez něj vyhrál.
                      2. Instrukce v Siverstone 2011, které Mark ignoroval.
                      3. Stejné instrukce v Abu Dhabi 2012, které opět ignoroval.
                      4. Pustil Seba v Brazílii 2012, kdy mu už o nic nešlo a Seb bojoval o titul.
                      5. Malajsie 2013, TR ve prospěch MARKA
                      To tvrdím od začátku a nic jsem na tom nezměnil. Loňská Brazílie je jediný případ, kdy Mark přišel o jediné 2 body díky TR. Promiň, ale pořád budu trvat na tom, že Massa je na tom u Ferka mnohem hůř. A že mají PR kecy? Jo mají. Stejně jako o rovnosti obou pilotů měli PŘED SEZONOU u Ferrari, Mercedesu, Lotusu i Mclarenu. A že jsme těch hlášek do radia už letos slyšeli co? U ostatních ti to lhaní nevadí?
                      Oceňuju, že nemáš tendence shazovat Vettela a odsuzuješ bučení idi.tů, ale pořád si nemyslím, že máš na RB stejný metr jako na ostatní. 03 Je škoda, že jsme to neměli čas víc probrat, snad příště přijedu dřív, nebo se budeme věnovat víc aktuální sezoně. 04

                      + 5 / − 10

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Psal 6 věcí, ale nakonec jsem se rozhodl z toho vypustit Brazílii 2011, kdy jel Vettel nějak pomalu a vyhrál Mark. Jednak je to spekulace a jednak to Marka stejně nijak nepoškodilo.

                      + 4 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Ono je úplně jedno kdy kde kdo byl. Do ničí hlavy nevidíš. A i kdyby měli nějakého mechanika, co Marka nesnáší, těžko by ho pravidelně přezouval pod 3s jen aby mu pak 2x nedotáhl kolo a riskoval tím svoji práci. Stejně tak bych mohl říct, že mají mechanika, co nesnáší Seba a úmyslně mu natankoval loni v Abu Dhabi málo benzínu. Chyby se prostě stávají a když budou trhat rekordy v přezouvání, určitě se budou stávat i dál.
                      Já mám taky oči. A vidím, že je Mark pomalejší v každé kvalifikaci, téměř v každé její části, téměř v každém tréninku. Tudíž mě ani nepřekvapuje, že je pomalejší i v závodě. Mě narozdíl od tebe mrzí, že odchází z F1. Je to sympaťák a mám ho rád. Na druhou stranu na Seba prostě už nemá a jiná slušná stáj ho už chtít nebude. Takže nemá v F1 budoucnost a u Porsche má příležitost někde za slušný prachy vyhrávat.

                      + 4 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Ten, co měl radost na zadních pneumatikách opravdu pracuje. Netroufám si ale tvrdit, že mění zrovna pravou zadní. Nutno ovšem v zájmu objektivity dodat, že v Abu Dhabi měl Webber nejrychlejší pitstop a naopak při Vettelově pitu byly problémy zrovna s pravou zadní.12
                      Na druhou stranu jsem neviděl za Webberova a Vettelova působení u Red Bullu, aby tým pomohl Webberovi proti Vettelovi. Zato Vettelovi proti Webberovi pomáhali běžně.

                      + 5 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.176.XXX
                        Teď jsi zhruba předvedl, jak to vypadá, když fanouškovi (fanboyovi?) sáhnou na jeho idol. 03 Píšeš zbytečně hystericky a ještě si realitu upravuješ, aby se ti hodila do krámu. Ty jsi třeba vypustil TR v sezóně 2010.
                        - formulka netvrdila, že ten "nepřející mechanik" je důkazem něšeho nekalého. Jen to může naznačovat napětí v týmu a když si to fandové spojí s dalšíma věcma (jako podvod v Malajsii 2013), mají prostor pro spekulace. Nevím, proč reaguješ hystericky - opět kritizuješ něco, co vidíš v textu jen ty sám.
                        - Můžeš mi říct, co všechno je podle tebe poškození? Třeba auto vyhovující Vet je poškozením Marka? Nebo předání toho křídla Sebovi? Pokud bys to tak bral, tak ano, potom i jiné týmy poškozují své dvojky a "kupodivu" všichni jezdí F1. 03
                        - tvůj zásadní argument - když poškodí/nepomohou Markovi, poškodí i Seba a tým, protože to nahrává soupeřům. To není úplně pravda, protože ignoruješ fakt, že pokud by tým max. podporoval Webbera, tak by posiloval i Sebovu konkurenci! Sám přece tvrdíš, že Mark vždy neposlouchá a piloti se nemají rádi. Takže je Webber poslušná dvojka nebo ne? Pokud Webber trucuje, pak to JE důvod si na něj dát pozor a nepouštět ho příliš blízko Sebovi. Pozor - to není totéž jako ho poškozovat! Prostě podpora Webbera má své hranice, podpora Seba nikoliv. Otázka stojí takto - představ si hypoteticky, že RB by byl schopen Webberovi ideálně vyladit spojku, aby lépe startoval. Webber bude mít větší šanci porazit Alo a Rai, ale i Vettela. Stojí to RB za to, když má dominantní vůz?
                        Podle mě (a Odina taky) RB vůbec nezáleží na tom, jak si Webber poradí se soupeři. Protože oni dávají max. úsilí na to, aby jejich jednička vyhrávala "bez rizika kolize" stylem start cíl. Jejich vůz je mnohem lepší než u soupeřů, ale za cenu toho, že funguje hůře v provozu (na to doplácí Web), takže strategie je jasná - pilot silný v kvaldě, auto rychle zahřívající gumy (rychleji než šetrný Lotus a Ferrari) a nyní po prosazení změny pneu mají i výhodnější pneu. Když se nic nepokazí, výsledkem je Vet start cíl s velkým náskokem. Webbera k titulu nijak nepotřebují! Ten má pouze dovést body do PK. Na to stačí a že neohrožuje Vet je spíš výhoda. Takže tvoje mantra, že si RB škodí, neplatí - rozhodně ne jak tvrdíš.
                        - TR - vynechal jsi puštění Vet v Turecku 2010 ("šetření paliva"), nebo změna startovací procedury u Vettelova auta 2010 (ale NIKOLIV U WEBBERA, přestože startovali blbě OBA) - to byla asi největší TR posledních let, protože nešlo o obvyklou podporu jedničky, která má více bodů, ale o podporu jezdce, který měl tehdy bodů méně!!
                        Abu Dhabi 2012 - Web odstranil Vettelovi z tratě Massu, Malajsie 2013 - překroutil jsi fakta, měla to být TR pro jezdce ve vedení, ale udělali z toho TR pro Vettela,...

                        + 9 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          188.175.176.XXX
                          Zbytek:
                          Malajsie 2013 - překroutil jsi fakta, měla to být TR pro jezdce ve vedení, ale udělali z toho TR pro druhého Vettela, protože neoznámili Webberovi, že původní dohoda se ruší a má jet naplno. A Horner ještě poté přiznal, že nemělo smysl Vettelovi něco říkat - v Silverstone 2011, kde neposlouchal Webber, "kupodivu" reagovali jinak a Webberovi říkali, co má dělat.
                          Je vtipné, že vyčítáš Odinovi, že nemá na RB stejný metr jako na ostatní, když ho nemáš ty sám a ještě mnohem víc než on. 03

                          + 10 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Nevím, ale jestliže nějaký mechanik se raduje z odstoupení jednoho pilota o kterého se stará a stejná gesta zvýrazněná poskakováním používá při úspěšném předjížděcím manévru druhého pilota o kterého se stará, tak má člověk právo se domnívat, že tu něco nehraje. A k doměnce, že může dojít k úmyslnému poškození toho prvního, není daleko. Když k tomu přičtu ještě skutečnost, že právě ten první měl od inkriminovaného třetího závodu problémy téměř vždy, na rozdíl od svého kolegy - není se čemu divit.
                        Vysvětli mi jak odstoupení Webbera v minulém závodě poškodilo Seba? Vždyť Seb vyhrál a navýšil náskok. Webber byl šestý s desetisekundovou ztrátou na Kimiho a s ještě větší na Alonsa. Opět nesmyslně spekuluješ. To jako myslíš, že by ještě měl šanci Kimiho s Alonsem předejet? I kdyby dojel, tak dojede nejlépe čtvrtý ZA oběma, kteří na tom podle tebe vydělali.
                        Po Malajsii jsem tu napsal, že Webber teď bude jezdit bez paliva, na prázdných pneumatikách, nebo bez kol. Vše se od té doby stalo a ještě mnohem více problémů Webber měl. Jak je to možné? A nepiš, že jsem jasnovidec. To tedy nejsem ani náhodou. Jenom nejsem naivní trouba, abych věřil žvástům Hornera a Marka. Ty těmto kecům věříš a Webberovy problémy bagatelizuješ jako náhodné. Tak ti to napíšu ještě jinak. V nedávné minulosti si vzpomínám pouze na tři případy tak vysokého procenta, kdy tým kazil jednomu ze svých pilotů závody. A shodou okolností všichni tři se s týmem po sezóně rozešli. Hamilton šel do Merglu, Schumi ukončil kariéru a Webber jde do Porsche Cupu. Můžeš mi to nějak vysvětlit? Proč se všichni tito piloti nespokojili s tvým vysvětlením, že se jednalo o náhodu?
                        Před několika lety jsi se mnou vedl spor oTR u RBR, dnes jsi ji schopen i uznat, a proto ti přiznávám jisté "prozření"18 .
                        1. Mark sice vyhrál, ale o TR se jednalo.
                        2. Mark nic neignoroval, naopak.
                        3. Mark sice nezastavil, jako Bariccello na A1 ringu, ale poslušně zajel k pitstopu a Seba tím pádem pustil. Vše trvalo pouze půl kola a žádné zdržení Seba jsem nezaznamenal.
                        4. Ano
                        5. Jaká TR ve prospěch Marka, když z této takzvané TR vyšel jako poražený? To podle mne nebyla TR VE PROSPĚCH, ale proti Webberovi.
                        O jakém lhaní do rádia u ostatních mluvíš? Já hlášky typu "Fernando je rychlejší", nebo "šetři palivo" rozkóduji velice rychle a nemám problém uznat, že jde o TR a tudíž poškození jednoho pilota na úkor druhého. Probém nastává, když rozkóduji TR RedBullu. To se na mě vrhneš s konspiracemi. Přitom příznivci Fernanda by mohli tvrdit též, že jde o konspiraci proti Ferrari, protože jejich inženýři ohlásili jen skutečné porovnání rychlostí obou jejich pilotů. Spíše bych se já měl divit, jak to, že ti to v případě Ferrari a Alonsa vadí a v případě RBR a...

                        + 6 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Nasire vystihl jsi oč tu jde lépe než já.01

                          + 4 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Jo a ohledně stejného metru na všechny. Snažím se ho mít. Dokonce se kontroluju, abych nepsal příliš proRaikkonenovsky.12 Problém nastává v momentě, kdy člověk narazí na fanboye, který vidí špínu jen u soupeřů a počínání svých omlouvá a bagatelizuje, popřípadě se ze mě snaží udělat zaujatého.18

                          + 3 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Čekal jsem kdy se ozveš a budeš si vymýšlet věci které jsem neřekl. 12 Tak to vezmeme popořadě: 12
                          -nejsem fanoušek Vettela (natož fanboy) a přestože jsem ti psal téměř milionkrát, pořád nejsi schopný to pochopit. A nenajdeš jediný příklad, kdy bych ho nějak zbožně obdivoval, nebo psal o jeho dokonalosti. 12
                          -TR v roce 2010 jsem popsal. Opět lžeš.
                          -pokud Formulka123 si nemyslí, že v Markových špatných výkonech je úmysl RB, klidně se ji omluvím. Pro mě není problém přiznat, že jsem něco špatně pochopil. Je to na ní, jestli se ozve, nemám s tím problém. To je hysterie co? 12
                          -auto se vyvíjí pro nejlepší výsledky. Tudíž jeho vývoj ve prospěch úspěšnějšího jako poškození dvojky neberu. Auto mají stejné. Křídlo jako TR beru. Vznikla Markovy škoda? Ne. Vyhrál.
                          -pořád mluvíš o Markově spojce. Jeho blbé starty se projevují stále a hodně často to bylo ve chvílích, kdy Mark pro Seba nepředstavoval konkurenci a vydělal na tom pouze Alonso. Nebyvím se o nějakém závodě, kdy se to vyjímečně hodilo i Sebovi, to by teoreticky dávalo i smysl. Ale jaký smysl to dává, když startuje Seb první, Mark čtvrtý a Alonso sedmý jako v neděli? Nebylo by lepší, kdyby Mark odstartoval líp a minimálně do výměn držel Alíka za sebou? Těmito tvrzeními děláte s lidí v RB idioty a lidi co dokážou vést takový top team podle mě idioti nejsou. Webber už pro Seba konkurencí není, dokazuje to v každé kvaldě, každém tréninku i v každém závodě.
                          -Webbera k titulu nepotřebují. Opravdu si myslíš, že si v RB spočítali už na začátku sezony, že bude tak dominovat? Opravdu si mysleli, že nebudou potřebovat obrat Alonsa o nějaký bodík??? Najednou jsou geniální jasnovidci?
                          -Turecko jsem nevynechal. Že má někdo málo paliva je hodně časté. To, že to byl úmysl zbrzdit Marka je jen tvoje fantazie. Stejně tak rozdíly ve startovacích procedůrách. Máš nějaký důkaz? Já si upravuju realitu? Nespletl ses?
                          -nic jsem nepřekroutil, důvaz je ve vyjádřeních všech lidí z F1 o Malajsii. Překrucuješ to ty. Vettelovi to říkali (osobně jsem to slyšel v rádiu a multi 21 slyšel každý, snad kromě tebe), nemělo smysl mu to opakovat poněkolikáté.
                          -v Silverstone 2011 to říkali stejně a stejně se na to i Mark vys...
                          Opět po sté, koukni se do slovníku na pojem hysterie, ať ho nepoužíváš hloupě.
                          03

                          + 5 / − 9

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          -v roce 2010 a 2011 měl víc mnohem poruch Seb a určitě se našel u RB člověk, který měl radost, když Mark Seba předjel. Takže v roce 2010 a 2011 protěžovali Marka? Je to stejné.
                          -v diskusi se nemluvilo o úmyslném poškození motoru (to neprospělo ani Alonsovi ani Sebovi). Mluvilo se o úmyslně POMALÉM Markově voze. Kdyby měl rychlejší (jak někteří tvrdí že mohl mít), mohl být i před Alonsem s Kimim. To by bylo pro Seba lepší. Nebo ne?
                          -To bych si tipl i já, že po těch letech, co měl víc problémů Seb, je bude mít letos víc Mark. Že souhlasím se vším co Marko a Horner říkají si opět účelově vymýšlíš. Najednou Schumi odešel kvůli poruchám? Ham a Schumi mluvili o nějakých úmyslných poškozeních? Dám ti jiný příklad. Button 2010 měl to samé, 2x nepřipevněné kolo, podělané strategie, poruchy. Nějaká obvinění? Ne! Odešel? Ne! Prostě problémy se stávají a není to nic nového, že to někdo odskáče víc jak jiný. Řekl bych, že se to dá najít snad v každé sezoně. 03
                          -Tenkrát šlo o víceméně to samé. Nevidím TR v každé poruše.
                          1.proboha vždyť to NEPOPÍRÁM!!! Jak to mám ještě napsat?
                          2.Mark i přes příkaz o udržovaání odstupu několikrát zkusil Seba předjet. To je poslušnost? Sám neuposlechnutí přiznal a mluvil o tom, že závodí aby jezdil nadoraz. (není to doslvné)
                          3.Zajel k pitstopu, protože potřeboval přezout dřív, než ho předstihnou ti, kteří přezuli o kolo dřív a bojovali s ním zrovna o pozici. Nedělal to kvůli Sebovi. Mezi tím i přes příkaz, aby Seba pustil, držel ho celé kolo těsně za sebou. Sorry, tomu já říkám neposlechnout příkaz.
                          5.TR byla ve prospěch Marka, že ji Seb ignoroval (jako několikrát předtím Mark) je věc druhá. Jinak to vidíš jen ty s Nasirem. Všichni z F1 to komentovali stejně jako já.
                          -Nemluvím o lhaní do Radia, ale o lhaní PŘED SEZONOU!!! Všechny týmy mluvily o rovnocenném přístupu k oboum pilotům. A? Stejně jako RB mají evidentně i ostatní své jedničky. Takže i oni lhali? U nich nevadí?
                          -Promiň, pořád vidím rozdíl mezi hláškou "Fernando je rychlejší..." a spekulací, že běžná porucha je TR. 03

                          + 4 / − 9

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Hmm, jak víš, že se v r.2010 a 2011 našel člověk v RBR, který měl radost z potíží Vettela? Ukaž mi ho a uvěřím. Zatím to beru jen jako tvůj výmysl. Tak že stejné to určitě není.
                            Ok. Diskuzi jsem podrobně neštudoval a tak jsem nabyl dojmu, že jde o odpadnutí Marka. Ale stejnak si nemyslím, že by Webber měl nějak vážné šance předjet oba jmenované. Já jsem totiž přesvědčen, že by je těžko předjížděl i Vettel viz. diskuze před několika týdny a fakt, že z PPVettel všem ujíždí jak chce, zatímco v provozu je sotva poloviční i s TOP autem.
                            Tak mi upřesni kde se s Hornerem a Markem rozcházíš. Já jsem zatím nic takového nepostřehl. Spíše naopak.
                            1. OK
                            2. škoda, že jsme se o srazu např. nad videem tohoto závodu nepozastavili. Já tam žádné pokusy o předjetí neviděl. Ano přibližoval se, ale nepředjížděl a to ani s DRS. A neříkej mi, že když byl od Seba 0,05sec. že by to za použití DRS nesvedl. Tady se snažíš podsunout ty cosi, co není pravda. Podle mne to byl truc, ale nikoliv porušení příkazů.
                            3. Tohle je stejné jako předchozí bod. Webber zatrucoval, ale nijak Vettela nepoškodil. A o celé kolo ani nešlo. to, že mu tým hlásil, že má Seba pustit když byl ještě Vettel na hony daleko, ještě neznamená, že musel zastavit, aby okamžitě uposlechl.18
                            5. Nebyl bych si tak jistý, že všichni krom mě a Nasira jsou na tvé straně v pohledu na podraz Webbera z Malajsie. Já jsem tu zaznamenal v průběhu sezóny i hlasy s námi sympatizující a více-méně podobného mínění.
                            Opět jsem nezaznamenal žádné lhaní, když tak dej odkaz. Jen Alonso před sezónou tvrdil, že by Massovi klidně pomohl v boji o titul, kdyby k takové situaci došlo. A to nelze ani obhájit, ani zpochybnit.03
                            Já rozdíl nevidím, protože ho nehledám. Ty rozdíl chceš vidět a tak si ho najdeš.03

                            + 8 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.176.XXX
                            - >To je hysterie co?
                            Jsem rád, že už jsi veselejší a směješ se tomu, co jsi předtím napsal. Bohužel sis moc nepomohl.
                            - Prý jsi vymýšlím věci, které jsi neřekl. Ale nebyl jsi je schopen uvést. 03
                            - TR v roce 2010 jsi vynechal vyjma toho křídla, takže lhář jsi ty.
                            - formulka začala vlákno názorem, že lidem je Vettel nesympatický a uvedla příklad, co jim může vadit a co je zdrojem spekulací. A ty tady plácáš, že se jí případně omluvíš ohledně jejího názoru, že "v Markových špatných výkonech je úmysl RB". Ty vůbec nevíš, co tvrdil člověk, na kterého reaguješ! Trpíš paranoiou, že jsou všichni spolčeni proti tobě a všichni si myslíme to samé? 03
                            - jak víš, že Mark by nepředstavoval konkurenci, kdyby startoval dobře? To nedává smysl - zvlášť ze 4. fleku. Představ si, že by odstartoval jako Alo v Singapuru a útočil na Seba... Vždyť jsi právě POTVRDIL to, co jsem napsal.
                            - určitě jsou starty i Webberova chyba a možná už to zkoušeli zlepšit (2010 to bylo horší), ale zjevně to pro ně není priorita a je to složitější. Jednoduše řečeno - místo aby to vyladili i u Webbera, raději pošlou inženýry "ještě jednou zkontrolovat Vettelovo auto". Je dvojka a prostě se musí přizpůsobovat věcem, co mu nesedí. Ty to podáváš účelově nebo naivně jako něco, co jde hned zlepšit, a rázem Webber bude odebírat body Alonsovi. Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak to asi udělají. Pro ně je důležitější zajistit tu strategii, o jaké jsem psal. Uvedu ještě příklad z Lotusu - Kimimu dělali 10 nebo víc verzí posilovače řízení, protože mu to pořád nesedělo. To bylo kvantum práce navíc! Myslíš, že by totéž dělali u Grosjeana?
                            - K "šetření paliva" nedošlo jen v Turecku, ale i jindy, když Web stahoval Vet. Vždy tam byli ti dva a opravdu nejsem tak naivní. BTW proč se Webber v Turecku tak zabejčil, že nepustil Sebovi stopu na nájezdu do zatáčky, když šlo údajně o běžné šetření paliva?
                            - Proč pořád zdůrazňuješ, že Markovi to křídlo neuškodilo? Seb také vyhrál navzdory Webberově útoku v Silverstone nebo po TR v Malajsii. Chceš nám snad ukázat, jak veký máš dvojí metr? 12
                            - v Silvestone Mark přestal útočit po několikeré připomínce. Pokud jste si to někdo našli na netu a víte to přesně, napište.
                            - dotaz - je Web poslušná spolehlivá dvojka nebo ne? podáváš to jednou tak a jednou tak...
                            Jinak ty jsi tím slovem hysterie posedlý, nebo co? Jen abych věděl...

                            + 7 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Nasir

                              188.175.176.XXX
                              2. Viděl jsi to video někdy nedávno? Měl jsem dojem, že na začátku bylo nějaké naznačení Web útoku, pak kolo nebo dvě Seba naháněl, ale k ničemu dalšímu nedošlo, a Mark to vzdal. Mezitím mu hlásili do rádia, že se má držet zpátky. Myslím, že Mike se opět hodně spletl, když tvrdí, že Mark útočil několikrát. Ale neviděl jsem to, takže nebudu vynášet soudy.
                              3. Jo, to jsem taky chtěl uvést. Zajímavé je, že Mike vždycky napíše, že to s tím křídlem Markovi neuškodilo. Že Markovo trucování nebo jeho počítání v Silverstone Sebovi neuškodily, o tom cudně mlčí. 03 V Abu Dhabi 2013 může být Vet naopak rád, že nemusel na trati bojovat s Massou, protože ten by se urputně bránil.

                              + 5 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • formulka123

                              89.111.103.XXX
                              04 takhle nějak si to myslím taky, jen to neumím tak sepsat... 04

                              + 4 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                I když si ten závod pamatuju a už jsem jej párkrát viděl (hlavně kvůli souboji Hamilton Massa). Tak jsem si ten Silverstone prohlédl znovu. Mezi Webberem a Vettelem se událo toto. V předposledním kole se Webber díky DRS dotáhl na Vettela na 0,253sec a naznačil útok, který nedokončil (nebo nestihl) a stáhl se. V posledním kole dostal příkaz neútočit a ten také splnil i když do cíle dojel zavěšen na Seba.
                                To Massa byl za Hamíkem v posledním kole také 0,263 sec. a ještě ho dokázal předjíždět. Nebýt toho, že jej Lewis vytlačil mimo trať, tak byl před ním.03
                                Já si pořád myslím, že kdyby Webber chtěl, tak tam Seba udělá, protože byl v závěru jasně rychlejší. A kecy o jeho neposlušnosti jsou jen zbožným přáním, než nějakou realitou. Naopak Mark poslechl a týmu vyhověl tady i v Abu Dhabi. Pro mne to byla spíše demonstrace týmové dvojky ukázat, že má na jejich jedničku. Něco jako Barrichello v r.2002 na A1 ringu. Jenže to se právě lidí, kteří odmítají uznat kvality dvojek, šíleně dotýká. Proto vymýšlejí neskutečné věci, které v přenosu ani nebyly. A to mám z BBC sport, čili žádné přerušování reklamou a podobně.03

                                + 7 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Jo a co se týče vícerých útoků Webbera na Vettela, tak to předposlední kolo a náznak útoku po závodě několikrát opakovali. Možná si to Mike popletl se záznamem.18 Protože v posledním kole Mark jel nalepen na Seba, ale o útok se nepokusil ani s DRS a to nemluvím vůbec o Kersu, který vůbec nepoužil.

                                  + 6 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Směju se tvým názorům. Je hezké vidět, že víš přesně na co myslím a nepoužíváš (na rozdíl ode mě) spekulace. 12
                              -neumíš číst? Psal jsem to hned na začátku. Psal jsi, že jsem Vettelův fanoušek (fanboy) a není to pravda. Psal jsi, že jsem vynechal TR v roce 2010 a není to pravda. Takže to není o neschopnosti to uvést, ale o problému se čtením.
                              -2010? dokaž jinou TR, než někoho obviníš ze lži!!! Ničím nepodložené spekulace nejsou důkaz.
                              -pokud jsem její názor pochopil špatně, jsem schopný se omluvit. Pro tebe nepochopiltelné co?
                              -Mark v každé kvaldě prohrál, stabilně jezdí o nějakou desetinu pomaleji. Najednou by Vettela porazil? To není spekulace že?
                              -pokud to jde opravit udělali by to aby nepřicházeli o body. Pokud by to znamenalo brzdit vývoj vozu, dají přednost tomu. Je to jejich práce! Obdivuju, že víš na čem zrovna dělají a co by dělat mohli. Opět po 1000x: nepopírám, že je Vettel jednička s výhodami jako u jiných týmů.
                              -šetření paliva je běžné u všech týmů. A nestává se to jen když je Mark za Sebem a nestává se to jen jemu. U jiných týmů nebo u Seba to jistě TR není. 03
                              -Křídlo a dvojí metr? Já jsem někde psal, že v Silverstone bylo něco nefér, nebo že tam něco Sebovi uškodilo??? Prosím, prosím, prosím ukaž mi kde!!! Neeee, vůbec nic mi nepodsouváš a nespekuluješ o mých názorech.(sarkasmus, kdybys to nepochopil) 11
                              -i kdyby přestal útočit (což si nemyslím), pak to stejně nevyvrací fakt, že Mark příkaz neposlechl! Nepsal jsem nic o útočení do konce závodu! Opět mi nic nepodsouváš! 12
                              -dvojka? V Brazílii poslechl. Dokonce poslechne, když ho zavolají do boxů pro nové gumy. 12 A několikrát neposlechl. Takže si musím vybrat: buď poslouchá vždy, nebo nikdy? Není to trochu černobílé? Je to fakt pro tebe divné? 12
                              -já to slovo nepoužívám (připadá mi zbytečně urážlivé a já nemám potřebu někoho urážet) a kdybych ho použil, tak ve chvíli kdy odpovídá situaci. 03

                              + 3 / − 7

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -ano nevím to jistě, ikdyž je to pravděpodobné, když jsem viděl radovat se mechaniky nad předjetími Marka v jiných závodech. Ty máš důkaz, z čeho se radoval ten mechanik od formulky123? Taky ne že?
                              -Tak znovu! Já neříkal, že Mark měl na Alonsa!!! Byli tu lidé (třeba Pepan), co tvrdili, že Mark dostal pomalejší (chápu to tak že úmyslně) auto než Vettel! V PŘÍPADĚ ŽE BY TO TAK BYLO A MARK MOHL DOSTAT RYCHLEJŠÍ, pak by na Alonsa zřejmě měl ne? To, že se Vettelovi blbě předjíždí nijak nezpochybňuji, vždyť jejich top speed je jedna z nejhorších, tak by bylo divný, kdyby se mu předjíždělo dobře.
                              -Vždyť to píšu každý druhý příspěvek. Fakt to musím psát znovu??? OK. Horner a Marko tvrdí, že není žádný rozdíl mezi jezdci. Já si myslím, že je Vettel jednička jako v jiných týmech se všemi výhodami s tím spojenými. Mám ti to zkopírovat 1000x do mailu, abych to nemusel psát 1000x znovu do každého příspěvku? To, že nevidím TR za každou poruchou neznamená opak!!!
                              1.OK
                              2.Příkaz nechat si větší odstup dostal dřív než v posledním kole. Pod pojmem útok si můžeme každý představit něco jiného. Ale to není podstatné. Důležité je to, že VĚTŠÍ ODSTUP NEUDĚLAL! To pro mě znamená, že neposlech příkaz. Pro tebe ne? Pokud poslechl, proč říkal, že se za neposlechnutí omlouvat nebude?
                              3.Jo zatrucoval. Neposlechl. Nic jiného netvrdím! Seb nebyl na hony daleko. Měl aktivované DRS, což znamená míň jak 1s a byl v té době výrazně rychlejší (měl čerstvé gumy, pro které si Mark teprve jel).
                              5.psal jsem, že jsem to nečetl jinde než na zdejším foru. Nepopírám, že ten názor má více lidí ZDE. Psal jsem, že jsem to nečetl OD NIKOHO Z F1!!!
                              -RB, Ferrari, Mercedes i Lotus před sezonou psali (hledat přes půl roku staré články nebudu), že mají oba piloti stejné podmínky. Slyšel jsem hlášku pro Rosberga v Malajsii, pro Grosjeana v Německu, slyšel stížnost Alonsa na Massu v kvaldě v Monze. To jsou rovné přístupy k oboum? Já chápu proč to dělají a nic proti, ale není to v rozporu s těmi prohlášeními? Já v tom taky rozdíl nevidím. Proto nevyskakuju, že jeden tým lže a ostatní jsou ti hodní a pravdomluvní. 03

                              + 3 / − 7

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Opět!!! Kde prosím pěkně píšu, že v Silverstone někdo Sebovi ublížil??? Jooo, nikdy mi nepodsouváš věci, které jsem nikdy neřekl. 11

                                + 3 / − 6

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Miku snad to, že radující se mechanik dostal zprávu, že vyhrál ve sportce, nebo že se mu narodilo dítě, právě v ten moment, když Webber vypadl, nemyslíš vážně. Neblázni člověče. Mě a Nasira tu obviňuješ z výmyslů a sám předvádíš nesmysly.03 Jsem přesvědčen, že v průběhu závodu se nikomu nedostává jiných informací, než informací týkajících se dění na trati a práce týmu v závodě. Tak že tolik k radosti mechanika.
                                Jestliže má problémy předjíždět v provozu Vettel, bude je mít asi také Webber, ne? Tak jaképak, že by s lepším autem na Alonsa měl.
                                Nechtěl jsem to tu pitvat, ale budiž. Vrátím se ještě k té Malajsii a mému bezprostřednímu pohledu na události a jejich prezentaci, stejně jako k následným pár řádkům, se kterými mnozí zde nesouhlasili. Předložím ti protinázor k tvému zpochybňování logiky kroků vedení RBR.
                                Představ si, že po událostech v Malajsii vedení RedBullu ví, že Webber ví, že ho škrtli z boje o titul (kterým v minulosti neustále Horner s Markem operovali). Pak je jim jasné, že nemohou dopustit, aby se Webber dostal do přímého souboje o jakoukoliv pozici v závodě s jejich vyvoleným. A vědomi si faktu, že mají jeden z nejlepších vozů v poli věděli, že k souboji dojít může a že by tento souboj mohl skončit kolizí a tudíž fatálními následky jak pro tým, tak pro mazánka. Proto jsem si dovolil napsat, že od této chvíle bude Webber jezdit bez benzínu a bez kol. A ejhle ono to do sebe najednou začalo zapadat. Od těchto chvil měl Webber problémy snad v každém závodě (krom dvou). A teď k další konstrukci. Zkus si spočítat o kolik bodů by Vettel přišel případným prohraným soubojem s Alonsem a Kimim a kolik by ztratil vypadnutím v souboji s Webberem. Proto se mi zdají tvé názory, kterými argumentuješ, že totiž nejvíc by poškozování Webbera postihlo Vettela a RBR, jako trochu "mimo mísu". Letos Webber Vettelovi nepomohl vůbec a týmu téměř také ne, krom zisku nějakých bodů když Vettel nedojel pro poruchu. Přesto jsou jak Vettel, tak RBR na čele obou šampionátů. A dle mne také i díky tomu, že Marka tým drží na dištanc. On totiž souboj mezi dvěma uchazeči o titul vypadá jinak, než souboj mezi podrazákem a podraženým. Ale to ty uznat nechceš.18
                                2. Pokud se za neuposlechnutí nechtěl omlouvat, mohlo to být např. tím, že si myslel, že o neuposlechnutí nešlo. Stejně jako si to myslím já. Dojel tak, jak si tým přál, nikoho neohrozil ani neomezil, tak o co jde?
                                5. Aha, špatně jsem tě pochopil, respektive jsem si to špatně vyložil. OK.
                                Bohužel já jsem opravdu nikde nezaznamenal deklarování rovnosti u týmů které jmenuješ. Ale netvrdím, že nebyly. Ostatní skutečnosti mi tu vypisovat nemusíš, vím o nich a myslím, že na ně máme oba stejný pohled, nebo se lišíme minimálně.03

                                + 7 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  -Ne, nemyslel jsem to vážně. A uvedl jsem, že je to spekulace a nevydávám to na rozdíl od vás za fakt. Jen jsem tím chtěl naznačit, že nevidíte do někoho hlavy (tomu se říká spekulace) a k radosti může mít člověk milion důvodů. A na rozdíl od vás jsem uznal, že mohl mít radost i z toho co píšete vy.
                                  -možná ti uniklo, že Mark někoho v neděli předjel a ne jen jednoho. To nemohl Alonsa, zvlášť kdyby měl ještě rychlejší auto?
                                  -jistě tvoje teorie je čistě teoreticky možná. Mám k tomu pár připomínek:
                                  1.Webber by bral body Vettelovi? Kvalifikace 13:0, závodní rychlost 11:0. Jak mu chce brát body? Od Malajsie se jelo 10 závodů (nepočítám Silverstone kde Seb nedojel) ve kterých 9x dojel Vettel před Alonsem. To by nesebral body Alonsovi, ale Vettelovi ano? Nebo to bereš tak, že by Vettelovi sebral 7 a Alonsovi jen 3? Zapomínáš na to, že mezi nimi bývá rozdíl mnoha parníků a pokud s tím RB manipuluje, neměl by pro ně být problém dostat Marka někam mezi ně. 03
                                  2. Proč to řeší někdy už před závodem, když to můžou řešit v průběhu? Pořád tu tvrdíte, že každá hláška o benzínu je TR. Proč to bylo letos jednou? Já bych to střídal každý závod s Kersem a převodovkou. A ne před závodem nebo na startu.
                                  3. Proč utrácejí balík za Marka? Nebyla by lepší "cvičená opice", která by bez simulování různých druhů poruch vyjela 130 bodů taky a ještě by jim za to i nějaký milionek zaplatila?
                                  4.PJ a PK sice vedou, ale nic nemají jisté.To už po 2. závodě věděli, že to tak bude a nepotřebují Alonsa obírat o body? Tomu nevěříš ani ty. 03
                                  5.Drží je od sebe? Ve 3 závodech od Malajsie dojeli za sebou a nejednou byli vedle sebe po startu. To jim to bylo z ničeho nic jedno?

                                  Citace wikipedie ze Silvestone 2011: "As the race entered the final two laps, Webber was close enough to Vettel to attempt a pass while Massa was visibly faster than Hamilton. Webber was given an order by the team not to pass Vettel, but ignored it. He was ultimately unsuccessful, and finished in third place." Wikipedie jsou taky zaslepení fanboyové?
                                  Ještě jednu citaci:"He revealed the team had first instructed him to hold position “four or five laps” before the end.
                                  He (Mark) said: “I ignored the team and I was battling to the end.”
                                  Takže aby bylo jasno. Instrukci dostal 4 nebo 5 kol před koncem a Mark DOSLOVA řekl, že příkaz týmu ignoroval! Pořád si to vymýšlím? 03

                                  + 3 / − 5

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  [odkaz na stránku]
                                  Už v prvním závodě se dostal Massa díky hodně zvláštní strategii v boxech za Alonsa. Při první výměne jel Massa pro gumy dřív než Alonso. Při druhé až o 4 kola po něm! Samozřejmě přitom ztratil "zcela nečekaně" celý svůj náskok a zpět ho už nezískal. Ale nebudu tvrdit, že to udělali úmyslně. Protože by to byla spekulace. Myslet si o tom můžu svoje, ale nebudu tvrdit o nikom komu se to zdá rozumné, že je zaslepený fanboy. 03

                                  + 2 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  [odkaz na stránku]

                                  Nelhal? Není Hamík jednička, nebo ti to u nich nevadí? Pořád si to vymýšlím? Zkusím najít i Lotus, ale je pozdě a je to hodně zdlouhavé hledání tak starých článků. 03

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  194.213.46.XXX
                                  [odkaz na stránku]
                                  EB: Historicky tento tým jezdil na jednoho jezdce, jednoznačnou jedničku. Ale to se rozhodně změnilo. Je to věc minulosti. Chci dva rychlé jezdce, protože jen tak můžete získávat body do poháru konstruktérů. Oba jezdci tedy mají stejný status.

                                  Hmmm?

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • XR

                                    78.157.160.XXX
                                    Miku, sice nejsem příznivcem těchto přestřelek (doufám, že to je jinak mezi vámi OK) a tvého stylu (přijdeš mi někdy jako opportunista a vyhovuje ti prezentovat menšinový názor za různou cenu), ale musím uznat, že máš paměť jako slon 11

                                    + 3 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      194.213.46.XXX
                                      Ani se ti nevidím. Ani jsem nečekal, že to kromě nás ještě někdo čte. Mě sice baví o F1 diskutovat, ale někdy je to zbytečně dlouhé a zbytečně vyhrocené. A stím stylem máš nejspíš pravdu. Mám asi často tendence zastávat menšinový názor. Asi jsem divný. 04 V podstatě bych byl raději za vyrovnanější stav a i titul by už mohl získat i někdo jiný. Ale něco mě nutí na takové věci reagovat.
                                      S Odinem jsme se nedávno sešli na srazu a mluvili jsme ve velmi pohodové a přátelské atmosféře. Tady se asi necháme občas unést emocemi.
                                      Moje paměť není dokonalá, občas mě kluci nachytají na nějakém omylu.04 Ale tohle bylo jednoduché. Nikdo před sezonou neřekne: máme jedničku a nosiče vody. To bych si opravdu zapamatoval. 04

                                      + 3 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                  • Nasir

                                    188.175.176.XXX
                                    - pokud uznáváš, že mechanik, který spolu s ostatními sleduje a reaguje na závod, nereaguje náhle jako blázen na něco soukromého, pak nevím, proč to komentuješ nesmysly, jak ti napsal Odin. Žádný protiargument to není.
                                    - ty dva odstavce okolo statistiky jsou vtipné, protože na jednu stranu naznačuješ, že Web je mnohem slabší, na druhou stranu jsi si jistý, že by ho RB v pohodě dostal před Alonsa. To nedává smysl, Miku, to sis vycucal z prstu, žádný argument pro to nemáš. Navíc pokud je Webber tak slabý, jak tvrdíš, tak je naopak dost pravděpodobné, že na jedničky konkurence opravdu nemá! Čili sis svou spekulaci sám vyvrátil. 03
                                    A jako obvykle jsi pominul, že na boj z hloubi pole nemá RB stavěné ani spolehlivé auto (v případě Web). Pokud v provozu většinou Web uvízne a pak ztrátu dohání, když je na čerstvém vzduchu, tak je jasné, že v závodní rychlosti bude s Vettelem prohrávat.
                                    - A ještě něco - účelově mluvíš jen o letošku. Předchozí roky Web tak špatnou bilanci neměl. Doufám, že nečekáš, že pilot, který se rozhádal s vedením a jedničkou týmu, bude této jedničce vyrovnaným soupeřem.. 03
                                    - nikdo netvrdil, že každá hláška o benzínu je automaticky TR. To by sis ale musel věci dávat do souvislostí a ne je odmítat nebo překrucovat, protože se ti nelíbí.
                                    - bod 3 - proč utrácejí násobně víc za Toro Rosso a výchovu Webberových nástupců, když by jim podle tebe stačila platící opice, která by 130 bodů hravě vyjela? Zvlášť při té porci letošních poruch... Prosím tě, ty bys měl chodil kanálama a neodvažovat se vůbec někoho nařknout ze spekulace, pokud uvádíš podobné nesmysly. Aspiruješ na krále demagogie tohoto webu.
                                    - bod 4 - zase demagogie. Co kdyby ses místo vymýšlení výmyslů podíval na výsledky? 3. a 5. závod Alo vyhrál, ve 4. měl tech.potíže a v Monaku neměl rychlost a propadal se. Teprve v Kanadě se teoreticky mohl Web dostat před Ala, to by si ale musel nejdřív poradit s Hamiltonem. V Silverstone Web před Alonsem dojel. Jinými slovy - Alonso byl buď pro RB nedostižný, nebo Web PŘED Alonsem většinou dojel.
                                    - Až vyvrátíš, že pro RB není klíčová ta strategie, o které jsem mluvil v jiném vlákně, tak uznám, že pro RB je zásadní, aby Web odebíral body Alonsovi - čímž jsi zjevně posedlý (navíc on to v rámci svých možností dělá).
                                    - Pozice na startu je vedlejší, důležitý je start. Opět překrucuješ.
                                    - Vymyslel sis, že Mark útočil několikrát, to jsi jednou řekl. Když se ukázalo, že Odin ten závod viděl a vyvrátil to, "kupodivu" jsi změnil rétoriku a začal tvrdit, že Mark ignoroval příkaz držet odstup. Takže už nejde o útoky, ale o odstup. Dobře, to máš pravdu. Jenže ignoruješ pointu, že o odstup tady nešlo. Víš dobře, že RB šlo o POŘADÍ a hláška o odstupu byla TR ve stylu "Seb je rychlejší než...

                                    + 5 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Nasir

                                      188.175.176.XXX
                                      ..hláška o odstupu byla TR ve stylu "Seb je rychlejší než ty". Takže Web sice ignoroval příkaz o odstupu, ale neodvážil se překazit hlavní zájem týmu - pořadí jezdců. Takže ukázal svaly "kdybych mohl, na jedničku bych měl". Ještě pořád nevíš, o čem je řeč?

                                      + 5 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                  • Nasir

                                    188.175.176.XXX
                                    Prosím tě, až budeš něco hledat, podívej se laskavě na datum článku. To je vyjádření z roku 2009 PŘED první Alonsovou sezónou! A v té dojel Massa 2x před Alonsem a žádné prohazování pozic se nekonalo. Tak co se nám tu snažíš podstrčit za výmysl o lhaní týmu. Dokázal jsi nanejvýš to, že jsi demagog. 03

                                    To že Massova pozice ve Ferrari se postupně propadla na jasnou dvojku (zvlášť když 2011 měl sezńu katastrofální), snad není třeba dodávat. Mikeova citace z roku 2009 je ale demagogie (nebo záměrný podvůdek, vyberte si).

                                    + 3 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Miku jistě, že předjet může teoreticky každý každého. Tedy i Webber Alonsa. Já jsem si jen všiml toho, že letos (stejně jako v letech minulých) měl i Vettel velké problémy "prokousávat" se z hloubi pole. Když nepočítám loňskou Brazílii, kde ho více-méně soupeři pouštěli, tak za normálních podmínek si agresivnější jízdou zničí během pár kol pneu a pak už to má těžké i s lepším autem. (Jo zapomněl jsem na Abu Dhabí, ale tam startoval z boxů se zcela jinak nastaveným autem, a tudíž s nespornou výhodou). A ty chceš po Webberovi zázraky, které těžko zvládá i jinak naprosto dominantní pilot posledních let?
                                    Asi jsi zcela nepochopil co jsem svojí teorií myslel.
                                    1. Vůbec nepředpokládám že by Webber bral body Vettelovi tím, že by ho pravidelně porážel. Nebo spíše to lze předpokládat, ale až jako druhotný jev. Já předpokládám, že by Webber šel do soubojů s Vettelem velmi tvrdě (stylem uhni, nebo skončíš v kotrmelcích). Což RedBull a pilot usilující o další titul nemohli dopustit (potřebovat). Čili naznačuji, že hrozilo nebezpečí, že Webber díky kolizím s Vettelem, obere Seba o více bodů, než budou ho schopni obrat Alonso s Kimim.
                                    A co se týká dostávání Marka Red Bullem někam mezi. Zapomínáš na to, že F1 jezdí lidé, nikoliv stroje, které můžeš naprogramovat a tím jim určit výsledek dopředu. Já si myslím, že po Malajsii může být Webber hodně otráven a skeptický k jakýmkoliv instrukcím od týmu, týkající se jeho pozice v cíli.
                                    2. Tady jsi mi nerozuměl zcela určitě. Hláškou o "šetření palivem" jsem narážel na souboj Buttona a Hamíka tuším, že z Turecka 2010. Pro mne stejná TR, jako "Fernando je rychlejší", nebo "multi xx", či "přecházíme na plán B" atd.
                                    3. Tady jsi zcela mimo. Kde máš jakýkoliv důkaz, že Webber simuluje poruchy?
                                    4. Já jsem přesvědčen, že věděli, nebo přinejmenším tušili. Podívej, já si myslím, že pro RBR byla mnohem důležitější "bitva o změnu konstrukce pneu", než výsledky nějakého Webbera. Oni po dosažení svého Marka vůbec nepotřebují. Před změnou pneu měli náskok před soupeři (podle druhu tratě) cca 0,2 sec. a po změně mají náskok 2 sec. (a to je jen náskok, který Vettel předvedl v době, kdy byl jasně na čele. Pokud by ho někdo donutil za to opravdu vzít, může být rozdíl ještě větší). Konstruktéři v F1 totiž NAVAZUJÍ na svoji práci z minulých let a loni měl koncem sezóny RBR na Ferrari (Alonsa) a Lotus (Kimiho) dost velký náskok. Letošní pneu tento náskok umázly a tak vznikly aféry mající za cíl změny ve prospěch RBR a Mercedesu ( který šplhá vzhůru, ale pneu jej dost srážejí).
                                    5. Dojeli za sebou, ale s jakým rozdílem a kolikrát se na trati opravdu potkali (bojovali spolu). Start vedle sebe mají pořešen, o tom ti tu Nasir nejednou psal. Jenže ty to pořád ignoruješ. Mark...

                                    + 6 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                              • Nasir

                                188.175.176.XXX
                                - "Je hezké vidět, že víš přesně na co myslím" - opravdu? a to vyplývá z čeho? Z tvé demagogie nebo špatné nálady? 12
                                - S obviněním ze lži jsi začal ty. Dokaž, že jsem lhal...
                                - Zrovna poměrně nedávno jsem se ti tady v diskusi omluvil. Kdo si to najde, uvidí, že jen hystericky plácáš. Navíc jsem ti nevytkl nic, co se týká omluvy. Vytkl jsem ti to, že zmateně reaguješ na něco, co ten druhý (formulka) netvrdil. A teď zase utíkáš od tématu? Pokud je pro mě omluva nepředstavitelná (což není pravda, viz moje nedávná omluva), tak pro tebe je zjevně nepředstavitelné přiznat omyl.
                                - Tvrdil jsem, že by Web mohl Vet ohrožovat. Překrucuješ - nikde není, že by ho hned porazil. Z tvé statistiky nevyplývá pro závod zhola nic. Podívej se na výsledky Alonsa v kvaldě a závodě...
                                - "Obdivuju, že víš na čem zrovna dělají a co by dělat mohli. " - a to zase vyplývá z čeho? Opravdu nepřekrucuješ a nevnucuješ druhým něco, co neřekli? Opět? 12
                                - "Já jsem někde psal, že v Silverstone něco Sebovi uškodilo?" - u TR proti Markovi (křídlo) vždy dodáš, že mu to neuškodilo. U Markovy "neposlušnosti" proti Sebovi, která taky nic neznamenala, jsi NIKDY nic takového neřekl. Bral jsi to jako něco vážného. Dokonce jsi Silvers 2011 argumentoval jako důvod pro Sebovu "odvetu" v Malajsii 2013. Samozřejmě jsi "čistě náhodou" vynechal, že Mark nepředjel a nepodváděl, zatímco Vet (RB) ano. A doufám, že se nebudeš vykrucovat, že jsi to po Malajsii neřekl (nebyl jsi sám).
                                - doteď jsi mluvil o útočení Marka, nikoliv o nedržení odstupu. Ano, odstup nedodržel, ale týmu šlo hlavně o pořadí. A to dodržel, i když neochotně.
                                - "Takže si musím vybrat: buď poslouchá vždy, nebo nikdy?" - přečti si ještě jednou, na co se ptám, a pochopíš, že se ptáš hloupě.
                                - dvojka - podle tvé odpovědi tedy spolehlivá dvojka není. Tím jsi zase spíš podpořil to, co už jsem psal.

                                + 5 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Mark má se starty stále problémy a v poslední době vychází na jevo, že i díky problémům s technikou. Proč Alonso startuje fantasticky? Proč Vettel neskutečně zlepšil své starty? Protože se na to týmy zaměřily a pomáhají oběma. Markovi nepomáhá nikdo, spíše mu škodí.

                                  Pět kol před cílem (po předjetí Hamiltona) měl Mark ztrátu na Vettela cca 5 sec. A žádná hláška v přenosu pro Webbera nebyla až v posledním kole. Ale vycházím z přenosu BBC sport. Vím, že všechny hlášky nezveřejňují. Proto netvrdím, že nic neproběhlo. Ať už to bylo tak, nebo onak, pořád nemohu najít ve tvých názorech konzistentnost. Zatímco v případě výměny křídla omlouváš TR tím, že se vlastně nic nestalo, protože Webber stejně vyhrál, tak v tomto případě ti hrozně vadí, že naznačil útok a stáhl se aby dojel dle přání týmu. A odsuzuješ ho za neposlušnost.18 Miku,Miku... Já mám s tebou problém vždy, když mám pocit (jako XR), že chceš být oportunista za každou cenu. Naposledy reakce na formulku123, která si dovolila zapochybovat o "košér" přístupu k oběma pilotům RBR. Vždyť si o tom už cvrlikají i vrabci na střeše a ty je pořád tvrdošíjně obhajuješ i za pomocí (promiň) hodně hloupých argumentů.

                                  + 6 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Nasir

                                  188.175.176.XXX
                                  bod 4 - dobrá připomínka s pneu, na to jsem zapomněl. Závody, které jsem uváděl výše k bodu 4, byly ty, kde se lámal chleba a které byly relevantní k Mikeově poznámce. Potom už Vet začal jasně dominovat a s novými pneu, takže Webberův příspěvek k boji o titul celkem ztratil význam.

                                  + 4 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Miku tak s takovýmto hledáním jsi se namáhal fakt zbytečně. Já jsem chápal náš spor v rozsahu letošní (max. loňské) sezóny.18 Ale slouží ti ke cti, že jsi přiznal, jistou "vypočítavost". To je jasný, že žádný tým neřekne při příchodu pilota k nim, že ho vzali jako dvojku, nebo rovnou jedničku. Tady ti musím přiznat, že jsi mě fakt dostal. V případě Ferrari vytáhnout rok 2009 je doopravdy "dobrý"11. S tím jsem nepočítal03 18
                                    Ale teď trošku vážnějc. Myslím, že když dva dělají totéž, není to totéž. A platí to stejně u PR keců všech týmů napříč polem. Já spíše srovnával chování vedení týmů během sezón. A třebas po oné "krádeži" Webberova křídla RBR tvrdil, že si jsou oba piloti rovni a požívají stejných priorit. Až jim to Mark dal sežrat vzkazem do rádia po projetí vítězně cílem. Naopak Lotus i Ferrari během sezóny od podobných prohlášení upustili a spíše přiznávali podporu Kimiho, resp. Alonsa. V případě Merglu máš asi pravdu. Malajsije vrhla stín i na tento tým.
                                    Jinak potvrzuji (pro XR), že spolu nemáme žádné osobní problémy, spíše naopak. Já tě beru jako kamaráda (v některých případech se zvláštními názory). A tak asi budou na tomto fóru takovéto sáhodlouhé diskuze tradicí.18 03

                                    + 3 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Tohle nemá cenu. Už první odstavec mluví za vše:
                                  Citace: Jsem rád, že už jsi veselejší a směješ se tomu, co jsi předtím napsal.
                                  A pak mi napíšeš, že ti podousám odhadování mých myšlenek. 11
                                  Píšeš, že si upravuju něčí myšlenky (formulka123) a přitom nenapsala, že to myslela jinak (nabídl jsem omluvu a nejpíš to četla) a bereš jako fakt, že se mýlím. Mám ti dokázat, že nejsem fanbou Vettela a nenajdeš jediný text, kde bych ho označil za někoho vyjímečného nebo nejlepšího. To ti jako důkaz evidentně nestačí. Následuje spousta nesmyslů, podsouvání a vytváření mých myšlenek, které se nezakládají na pravdě. Nejdřív tu obhajujete, že RB poškodil Markovi auto, aby nedostihl Seba a vzápětí mi tvrdíte, že by nedojel ani Alonsa, který dojel 30s za ním jen díky Sebovým problémům s brzdami. Pak mi pro změnu tvrdíte, že je podobně rychlý jako Seb a za jeho pomalost může provoz. Proč prohrává v kvaldách 13:0 (bez provozu) vám divné nepřijde. Ta diskuse je o ničem. Měj se. 03

                                  + 2 / − 6

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Vettel dojel ve většině závodů před Alonsem. To je fakt, který těžko zpochybníte. Nejdřív mi tu tvrdíte, že Markovi škodí, aby neohrožoval Seba a najednou nemá ani na Alonsa? A já jsem demagog a vybírám si co se mi hodí???
                                    A o Silverstone 2011 jsem se zmínil vždy s tvrzením, že igoroval příkaz týmu. Níže jsem zkopíroval text Markova prohlášení kde DOSLOVA řekl, že ho ignoroval! A ze mně tu děláte blbce, že si to vymýšlím. Prostě klasika. 03
                                    Prost nedávno prohlásil, že mají jezdci RB stejné podmínky. Já jsem nic takového nepsal a jsem zaslepený fanboy. Co je pak on???12

                                    + 2 / − 5

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    1.Vettel dojel ve většině závodů před Alonsem. To je fakt, který těžko zpochybníte. Nejdřív mi tu tvrdíte, že Markovi škodí, aby neohrožoval Seba a najednou nemá ani na Alonsa? Alonso většinou (v poslední době) dojíždí daleko za Vettelem, tak by pro tak zkušené "podrazáky" nemělo být problémem dostat ho mezi ně.
                                    2.Nejsem si jistý, jestli jsem ti nepodsunul názor Nasira (pak se omlouvám), ale šetření paliva v souvislosti s TR u RB tu padlo. "Fernando je..." a "Multi..." jsou stejné. Plán A nebo B hlásí v každém závodě všechny týmy. A to, že někdo spotřebuje víc paliva než se předpokládalo je také naprosto běžná věc u všech týmů. Markovi se to stát nemůže?
                                    3.Nerozumněl jsi mi. Myslel jsem to tak, že Markovi TÝM "simuluje" poruchy, jak tu někteří tvrdí.
                                    4. Před změnou Vettel vyhrál 2 závody a v jednom odstoupil z vedení. Po změně v Maďarsku ne. Tak jak jsi přišel ke 2s. To neměl ani ve Spa ani v Monze. To děláš závěry o gumách z jednoho závodu až 4-tém po změně? Nemohli u RB přijít na nějakou technickou vychytávku, která je zrychlila?
                                    5. Mark si na start stěžoval jen ve Spa (pokud vím). Kdyby v Singapore odstartoval líp, na Seba by to stejně nestačilo a byl by před Alonsem. A jsme opět u smyslu. Proč nikdo jiný( zF1) nezpochybňuje Markovy starty?

                                    PROBOHA UŽ ZASE!!! Kde píšu, že mi VADÍ Markovy útoky v Silverstone a tu neposlušnost odsuzuju??? Prosím, prosím, napiš mi moji citaci!!! Už jsem to napsal Nasirovi a totálně to přešel a začal to okecávat nějakými útoky. Znovu opět po nesčíslněkrát: Mark ignoroval příkaz!!! Sám to přiznal. TEČKA!!! Vy jste mi tvrdili, že to tak nebylo. Nijak mu to nevyčítám, je to jeho věc. Neměl by být pak překvapený (ani vy), že Seb pak dělá to samé. Kde je ta nekonzistentnost?
                                    Zajímavé je, že ti vrabci na střeše, co cvrlikají o TR u RB jsou jen tady na foru. Jak se ti líbí prohlášení Prosta? Taky zaslepený fanboy, co ničemu nerozumí? 03 Chápu, že taková Formulka123 má své oči a není slepá, zatímco 4-násobný šampion je zaslepený. 03

                                    + 1 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    OMLOVÁM SE!!! To datum mi uteklo. Bylo už pozdě večer nechtělo se mi to hledat celou noc, tak jsem to přehlédl. Naprosto chápu, že tobě by se to stát nemohlo. Když ti to hledání jde mnohem líp, mohl bys najít, kde Ferrari letos určilo před sezonou jako jedničku Alonsa? 13

                                    + 1 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Omlouvám se za to Ferrari, opravdu to nebyl úmysl a datum mi uniklo. Nicméně si nemyslím, že to bylo letos jinak. Zkusím najít aktuální odkaz, bohužel je to zdlouhavé a chce to trochu času.
                                      Jinak oceňuji, že uznáváš podobné chování u Mercedesu. 03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.96.XXX
                                      Uchyluješ se k "podivným" argumentacím. Když bereš prohlášení Prosta jako relevantní. Přečti si článek o pochybnostech Minardiho ohledně stejným podmínkám obou pilotů. Jak Prost, tak Minardi se jen DOHADUJÍ k situaci v RBR. Ale více věřím Minardimu. Z jediného důvodu. Těžko vedení Red Bullu poskytne stejné auto odcházejícímu pilotovi. Podobnou situaci očekávám i u Lotusu. Uvidíš, že i tam bude mít Kimi v závěru problém porážet Romaina. Pokud se tedy budou ještě snažit vyvíjet. Je to logické. Proč by měli dávat odcházejícím pilotům do rukou "tajemství" jejich vývoje s rizikem, že je vyzradí? Jak napsal kdysi Nasir, ty si vybíráš jen co se ti hodí do krámu a pak s tím operuješ a ostatní tobě nepohodlné skutečnosti pomíjíš.03

                                      + 3 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.96.XXX
                                      1. Přečti si "Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru" a možná pochopíš, proč nedostává Webber stejnou techniku, jako Seb.
                                      2. Asi "podsunul", ale pro mne je to podobné. I když letos může hláška o šetření palivem být pravdou. Já narážel na dobu, kdy se šetřit "nemuselo" a jednalo se evidentně o kód TR.
                                      3. Ok
                                      4. Asi ses nedíval na minulý závod. Tam všem ujížděl o více než 2 sec.
                                      Každé auto je na začátku sezóny nějak postavené a schopné nějakého vývoje (vylepšování) vzhledem k platným pravidlům. Když předpokládaný vývoj zbrzdí problémy s pneu, je třeba změnit jejich konstrukci. A k tomu také došlo. Po změně konstrukce pneu se už RBR vzdaloval svým soupeřům mílovými kroky. Až na současné 2 sec.
                                      5. Proč by měl někdo z F1 zpochybňovat MW starty. Soupeřům to vyhovuje a vlastnímu týmu také. Tak kdo má důvod?

                                      Mark údajně ignoroval příkaz "držet si vzdálenost". Mrkni na ten závod a napiš mi v kterém místě ten příkaz byl. Já ho tam nenašel.03
                                      Pokud jej ignoroval, tak pouze jen jako demonstraci, že ne Vettela v tomto závodě má rychlost i schopnosti. Ale také poslechl a Seba nepředjel. A pokud vím, tak se takto zachoval vždy. Na rozdíl od Vettela.
                                      Jako ty sis vybral Prosta, mohu si já vybrat Minardiho a zpochybňovat, a zpochybňovat....
                                      Napsal jsem ti to výše a také jinde. Záleží na tom, co chceš vidět a co ne.
                                      Celá tahle sáhodlouhá diskuze vznikla jen proto, že jsi podle mne hodně hloupě odpověděl formulce123 a ještě ji naznačil, že vytváří fámy.03

                                      + 3 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Aktuální odkaz nehledej (škoda času). Omlouvat se za tohle nemusíš, mě to spíš pobavilo. A v kontextu dalšího tebou napsaného jsi i objasnil jak to bylo myšleno. Více méně se s tebou v tomto shodnu. Ale uznej, že je trošku rozdíl, když vtým prohlásí před sezónou rovnost obou pilotů a když tým po "poškození" jednoho ze svách pilotů deklaruje jejich rovnost v průběhu sezóny. Já vidím stejné pokrytectví u RBR po "krádeži" Webberova křídla i u Mercedesu po nedovolení Nicovi předjet Lewise. Oba týmy po těchto událostech vyhlašovaly rovnost mezi svými piloty. Ale je to jiné proti tomu, když hlásí rovnost před sezónou a ještě po příchodu "nováčka", ať už tím nováčkem je Kimi, Hamík, nebo Alonso, stejně jako když u RBR prohlásí před sezónou stejné šance pro oba v situaci kdy jeden je x-násobný mistr světa a druhý bez zisku titulu. Prostě odlišuji tyto dvě situace.03 V prvním případě mi to vadí, v druhém už tolik ne.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Začnu od konce. Ano, vybírám si to, co se mi hodí do krámu. Nebudu přece něco tvrdit a myšlenku podporovat něčím, co ji vyvrací. To bych byl id... Myslím, že v tomto přístupu se rozhodně nijak nelišíme.
                                        Zkusím se na tvrzení pana Minardiho podívat z obou stran a vynechám jaké k němu chovám sympatie a jakou ke mě budí důvěru.
                                        Proč věřit Minardimu:
                                        1. Je to osobnost z F1 a zná zvuk motorů.
                                        2. Rychlost RB je opravdu podezřelá.
                                        3. Strach dát do rukou novou technologii odcházejícímu pilotovi.
                                        Pokud na něco ještě přijdeš klidně mě doplň.
                                        Proč mu nevěřit:
                                        1.Jestli se nepletu (klidně mě oprav), tak Alonso i Webber jsou jeho bývalí piloti, byl jejich manažerem a jsou to 2 piloti, kterým Vettelova rychlost musí nejvíc vadit. Náhoda? Možná.
                                        2.Zrychloval (SV) dřív než ostatní? No asi jo, to by tak nějak vysvětlovalo, že jezdil rychlejší kola.
                                        3.O 50m? Změř si někde, jak velká je to vzdálenost. To by museli být ostatní zhulení. Ale jistě, mohl si "trochu" zapřehánět.
                                        4.Zvuk. Asi se v tom vyzná, ale takových lidí bylo na okruhu určitě víc jak 100 (11týmů v každém x lidí, plus hosté z řad bývalý pilotů a lidí jako Minardi). Nikdo jiný si toho nevšiml? Ani po jeho upozornění? Každý si to může kdykoliv pustit.
                                        5.Mark jezdil v posledním stintu (při čistém vzduchu) stejně dobře jako Seb. To mu při posledním pitstopu tu kontrolu trakce namontovali?
                                        6.Systém jako kontrola trakce vyžaduje zásah do elektronické jednotky, kterou dodává Mclaren a kontroluje FIA. To si Mclaren řekl, že mu nevadí, že je RB rychlejší a dopřál jim technologii, kterou nemá ani on? Muselo by se to projevit na telemetrii. To jsou všichni tak slepí, že to tam přehlédli?
                                        7.Proč nikdo nepodal protest? Vždyť diskvalifikace Seba by vrátila minimálně Alonsa do boje o titul. A z telemetrie to musí být poznat!!!
                                        8.Proč by to dělal RB až ve chvíli, kdy to už nepotřebuje? Vždyť už jim stačilo jezdit za Alonsem. Proč riskovat jen kvůli tomu, aby místo normálního náskoku měli obrovský a ještě ve chvíli, když už mají titul v kapse i bez toho?
                                        9.Mark nemusí vědět odlišnosti nového dílu a jak vypadá. Nemusí ho nechat dívat pod kapotu. Stačí aby řekl, jestli je lepší nebo horší než předchozí a prostě jel jak umí.03
                                        10.Minardi neřekl kdy to pozoroval. "Půlku" závodu jezdil Mark za někým pomalým. Tak asi nemohl jet naplno.

                                        Všechno body pro a body 1-4 a 7-10 proti jsou subjektivní, které si člověk může vykládat po svém. Body 5 a 6 jsou doložitelná fakta. Proto Minardimu tvrzení nevěřím. 03

                                        + 0 / − 3

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        1.Minardiho jsem popsal níž. Ale netuším co to má společného s mým bodem 1. Buď RB škodí Markovi, aby neohrožoval Seba, nebo Mark nemá ani na Alonsa. Musíte si prostě vybrat jedno nebo druhé. Oboje tvrdit nemůžete. 03
                                        2.Nevím o kterém závodě mluvíš, takže se k tomu nemůžu vyjdřovat.
                                        4.Po změně gum na tom byli hůř (Maďarsko). Předtím vyhrávali. Změnu gum nepotřebovali. Stejný náskok mohli mít i se starými. Oboje je spekulace a nikdy se to už nedozvíme.
                                        5.Proč to dělá Minardi? Ze stejných důvodů by to mohl dělat kdokoliv. Jsou lidi (třeba Briatore nebo Villeneuve), kteří kritizují v F1 skoro vše. Proč by manažer Marka a Fernanda nekritizoval toto? Vždyť by jeho piloti soupli na ceně? To by měl chtít ne?
                                        Zkopíroval jsem ti z originálu Markovu citaci!!! DOSLOVA řekl, že příkaz IGNOROVAL A BOJOVAL DO KONCE ( “I ignored the team and I was battling to the end.”)!!! Co proboha víc chceš??? Já ignoruju co se mi nehodí? Mám pocit, že i kdybych vám Marka přivedl a řekl vám to do očí, tak mi stejně budete tvrdit, že lže.
                                        Uznám, že jsem na Formulku123 reagoval HLOUPĚ, až mi napíše, že to tak nemyslela. Přestože to nejspíš četla (měla ještě potom na to reakci), nic takového nenapsala. Tudíž zatím nemám pocit, že jsem reagoval nesprávně.
                                        03

                                        + 0 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          No on je hlavní rozdíl v tom, co každý z nás vidí pod pojmem TR. Jestliže ji LETOS nevidím, pak je nemám za co kritizovat. A co bylo před 3 roky mě nezajímá. 03

                                          + 0 / − 1

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.96.XXX
                                          Miku, já netvrdím, že Seb má ve svém autě namontovanou kontrolu trakce. A asi to netvrdí ani Minardi. Ale je klidně možné, že v RBR přišli na nějaké vylepšení, které funguje podobně jako kontrola trakce. Viz mapování motorů. Také se nejprve podobní odborníci pozastavovali nad odlišným zvukem Red Bullů, až se časem přišlo na mapování. U diskuze je odkaz [odkaz na stránku] (tak na to mrkni) je možné, aby Seb takto přerušovaně přidával a ubíral plyn při akceleraci, že mu prokluzující zadní kola "malují" přerušovanou čáru? Já si myslím, že ne. A proto Minardimu věřím, že auto RBR je zase jinde. A Sebovy výsledky nejsou dílem jeho o třídu lepšího jezdeckého umění, ale dílem techniky.

                                          + 1 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.96.XXX
                                          Minardiho jsem vytáhl, prtože tys vytáhl Prosta. V F1 to tak chodí, že každý má vlastní názor a vzájemně se ty jejich názory neshodují, ba naopak. Stejně jako ty naše. Jen mi připadá, že ty když najdeš nějaký názor, který se ti hodí do krámu z prostředí F1, tak to bereš jako nezpochybnitelný fakt a důkaz, že máš pravdu. Zatímco, když se ti názor kohokoliv z F1 nehodí, najdeš si dvě zpochybnění a máš vystaráno.18 18 18 Přitom bys měl věřit i Minardimu, když jsi nedávno volal po argumentech z F1.03
                                          2. mluvím o Turecku 2010 (tuším) a hlášce pro Buttona.
                                          4. Spekulace to je,(jako ostatně většina mých a samozřejmě i tvých argumentů). ale tvrdím, že na konci loňské sezóny měly všichni a RBR zvlášť obrovské zkušenosti s loňskou konstrukcí pneu vzhledem k aerodynamice auta. Letos se zcela změnila konstrukce pneu a některé týmy toto zohlednily ve svých konstrukcích aut. Některé ne . A ty pak lobovaly za změnu. A že RBR byl jedním z těch, kteří za změny v kci pneu lobovaly je nezpochybnitelné. Proč, když ji nepotřebovaly? Bezpečnost? Blbost!!! Kdyby týmy používaly pneu správně, žádné problémy by nenastaly. Myslím si, že RBR návrat k loňské konstrukci vyhovoval, jelikož mohl navázat na loňskou práci ve vývoji. Jednoduše Red Bullu byl věnován loňský náskok.

                                          + 2 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.96.XXX
                                            OK, ale pak nechápu, proč se tu donekonečna oháníš Silverstonem???18 18 18

                                            + 2 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            93.99.87.XXX
                                            Pořád na tom nic moc nemění. Možná jsou jinde, ale jakýkoliv systém, který by něco takového upravoval, by musel jít přes jednotku dodávanou Mclarenem a být vidět na telemetrii(viz bod 6.). Je dost možný, že na něco významného přišli. Kdyby to bylo nelegální (a souviselo to s motorem a jeho správou), mělo by se to dát najít a dokázat.

                                            + 0 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            93.99.87.XXX
                                            V pořádku. Argument, že nikdo z F1 s vámi nesouhlasí už použít nemůžu. 04 Prostův názor jako fakt asi neberu, když píšu, že si to co on nemyslím ne? 03
                                            2. Nemůžu posoudit. Pamatuju si matně, že tam nějakou takovou hlášku dostal, ale už si nepamatuju, že by to označil za TR. Nicméně možné to je.
                                            4. Kdyby jim darovali loňský náskok, měli by se na ně adaptovat nejrychleji. V Maďarsku ovšem zajeli nejhorší výsledek od Barcelony. Mě z toho vychází, že spíš během letní přestávky (po Maďarsku) přišli na nějakou vychytávku. Ale můžeme tu spekulovat dál a asi se na tom stejně neshodneme. 03

                                            Tak jak tak bych byl nejraději, kdyby gumy upravili znovu, tak jak jsem o tom mluvil na srazu. Pořád je to jen šampionát v šetrnosti.17

                                            + 0 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.96.XXX
                                              OK. Netvrdím, že je to nelegální. A jsem zvědav zda se na něco příjde. Horner už začal couvat a pro příští závod "neočekává takovou rychlost Vettela". Tak nejspíše to stáhnou. Třeba vyvinuli cosi už pro příští sezónu a letos to jen testovali.03 18 Ale to je už opravdu veliká spekulace.18 18

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                93.99.87.XXX
                                                Když tu pořád píšete, jak poslušná pilot Mark je (na rozdíl od Seba), pak jsem vám chtěl dokázat, že to tak úplně není. Jak už jsem psal mnohokrát, na Silverstone 2011 mi Markovo chování nevadí. 04

                                                + 0 / − 2

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                93.99.87.XXX
                                                OK. No já i před Minardim čekal, že v Korei nebudou tak rychlí. Na trati spíš podobné Spa než Singapuru čekám rychlost podobnou spíš Spa než Singapuru.
                                                Co bude příští rok jsem zvědav a změna mi určitě vadit nebude. 03

                                                + 1 / − 1

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.96.XXX
                                              2. TR v té době byla ještě zakázaná a kamuflovalo se to všeljak, navíc se ještě tankovalo. Proto píšu, že letos může být hláška i pravdivá, ale tehdá se mi to nezdálo.
                                              4. Ok

                                              Tomu rozumím a vcelku souhlas.Jen si myslím, že nebude možné donekonečna vymýšlet nové a nové směsi a konstrukce gum, tak aby byly tím nevyzpytatelným a přitom bezpečným prvkem.

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama