DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.10.2013 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000745 (Hlasovalo 18 lidí) 24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 14:40
Trochu ti do tvé teorie nezapadá, že na něj… »
» uzivatel000745 (Hlasovalo 16 lidí) 24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mike17

93.99.87.XXX
Jo nakonec souhlasím

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
11
Ahoj odcházím do kina na Rivaly.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
03 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
2. TR v té době byla ještě zakázaná a kamuflovalo se to všeljak, navíc se ještě tankovalo. Proto píšu, že letos může být hláška i pravdivá, ale tehdá se mi to nezdálo.
4. Ok

Tomu rozumím a vcelku souhlas.Jen si myslím, že nebude možné donekonečna vymýšlet nové a nové směsi a konstrukce gum, tak aby byly tím nevyzpytatelným a přitom bezpečným prvkem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
OK. No já i před Minardim čekal, že v Korei nebudou tak rychlí. Na trati spíš podobné Spa než Singapuru čekám rychlost podobnou spíš Spa než Singapuru.
Co bude příští rok jsem zvědav a změna mi určitě vadit nebude. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Když tu pořád píšete, jak poslušná pilot Mark je (na rozdíl od Seba), pak jsem vám chtěl dokázat, že to tak úplně není. Jak už jsem psal mnohokrát, na Silverstone 2011 mi Markovo chování nevadí. 04

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
OK. Netvrdím, že je to nelegální. A jsem zvědav zda se na něco příjde. Horner už začal couvat a pro příští závod "neočekává takovou rychlost Vettela". Tak nejspíše to stáhnou. Třeba vyvinuli cosi už pro příští sezónu a letos to jen testovali.03 18 Ale to je už opravdu veliká spekulace.18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
V pořádku. Argument, že nikdo z F1 s vámi nesouhlasí už použít nemůžu. 04 Prostův názor jako fakt asi neberu, když píšu, že si to co on nemyslím ne? 03
2. Nemůžu posoudit. Pamatuju si matně, že tam nějakou takovou hlášku dostal, ale už si nepamatuju, že by to označil za TR. Nicméně možné to je.
4. Kdyby jim darovali loňský náskok, měli by se na ně adaptovat nejrychleji. V Maďarsku ovšem zajeli nejhorší výsledek od Barcelony. Mě z toho vychází, že spíš během letní přestávky (po Maďarsku) přišli na nějakou vychytávku. Ale můžeme tu spekulovat dál a asi se na tom stejně neshodneme. 03

Tak jak tak bych byl nejraději, kdyby gumy upravili znovu, tak jak jsem o tom mluvil na srazu. Pořád je to jen šampionát v šetrnosti.17

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Pořád na tom nic moc nemění. Možná jsou jinde, ale jakýkoliv systém, který by něco takového upravoval, by musel jít přes jednotku dodávanou Mclarenem a být vidět na telemetrii(viz bod 6.). Je dost možný, že na něco významného přišli. Kdyby to bylo nelegální (a souviselo to s motorem a jeho správou), mělo by se to dát najít a dokázat.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
OK, ale pak nechápu, proč se tu donekonečna oháníš Silverstonem???18 18 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Minardiho jsem vytáhl, prtože tys vytáhl Prosta. V F1 to tak chodí, že každý má vlastní názor a vzájemně se ty jejich názory neshodují, ba naopak. Stejně jako ty naše. Jen mi připadá, že ty když najdeš nějaký názor, který se ti hodí do krámu z prostředí F1, tak to bereš jako nezpochybnitelný fakt a důkaz, že máš pravdu. Zatímco, když se ti názor kohokoliv z F1 nehodí, najdeš si dvě zpochybnění a máš vystaráno.18 18 18 Přitom bys měl věřit i Minardimu, když jsi nedávno volal po argumentech z F1.03
2. mluvím o Turecku 2010 (tuším) a hlášce pro Buttona.
4. Spekulace to je,(jako ostatně většina mých a samozřejmě i tvých argumentů). ale tvrdím, že na konci loňské sezóny měly všichni a RBR zvlášť obrovské zkušenosti s loňskou konstrukcí pneu vzhledem k aerodynamice auta. Letos se zcela změnila konstrukce pneu a některé týmy toto zohlednily ve svých konstrukcích aut. Některé ne . A ty pak lobovaly za změnu. A že RBR byl jedním z těch, kteří za změny v kci pneu lobovaly je nezpochybnitelné. Proč, když ji nepotřebovaly? Bezpečnost? Blbost!!! Kdyby týmy používaly pneu správně, žádné problémy by nenastaly. Myslím si, že RBR návrat k loňské konstrukci vyhovoval, jelikož mohl navázat na loňskou práci ve vývoji. Jednoduše Red Bullu byl věnován loňský náskok.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jo a abys mě zase nechytal za slova. Tak vím, že na videu je Webber.03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Miku, já netvrdím, že Seb má ve svém autě namontovanou kontrolu trakce. A asi to netvrdí ani Minardi. Ale je klidně možné, že v RBR přišli na nějaké vylepšení, které funguje podobně jako kontrola trakce. Viz mapování motorů. Také se nejprve podobní odborníci pozastavovali nad odlišným zvukem Red Bullů, až se časem přišlo na mapování. U diskuze je odkaz [odkaz na stránku] (tak na to mrkni) je možné, aby Seb takto přerušovaně přidával a ubíral plyn při akceleraci, že mu prokluzující zadní kola "malují" přerušovanou čáru? Já si myslím, že ne. A proto Minardimu věřím, že auto RBR je zase jinde. A Sebovy výsledky nejsou dílem jeho o třídu lepšího jezdeckého umění, ale dílem techniky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No on je hlavní rozdíl v tom, co každý z nás vidí pod pojmem TR. Jestliže ji LETOS nevidím, pak je nemám za co kritizovat. A co bylo před 3 roky mě nezajímá. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1.Minardiho jsem popsal níž. Ale netuším co to má společného s mým bodem 1. Buď RB škodí Markovi, aby neohrožoval Seba, nebo Mark nemá ani na Alonsa. Musíte si prostě vybrat jedno nebo druhé. Oboje tvrdit nemůžete. 03
2.Nevím o kterém závodě mluvíš, takže se k tomu nemůžu vyjdřovat.
4.Po změně gum na tom byli hůř (Maďarsko). Předtím vyhrávali. Změnu gum nepotřebovali. Stejný náskok mohli mít i se starými. Oboje je spekulace a nikdy se to už nedozvíme.
5.Proč to dělá Minardi? Ze stejných důvodů by to mohl dělat kdokoliv. Jsou lidi (třeba Briatore nebo Villeneuve), kteří kritizují v F1 skoro vše. Proč by manažer Marka a Fernanda nekritizoval toto? Vždyť by jeho piloti soupli na ceně? To by měl chtít ne?
Zkopíroval jsem ti z originálu Markovu citaci!!! DOSLOVA řekl, že příkaz IGNOROVAL A BOJOVAL DO KONCE ( “I ignored the team and I was battling to the end.”)!!! Co proboha víc chceš??? Já ignoruju co se mi nehodí? Mám pocit, že i kdybych vám Marka přivedl a řekl vám to do očí, tak mi stejně budete tvrdit, že lže.
Uznám, že jsem na Formulku123 reagoval HLOUPĚ, až mi napíše, že to tak nemyslela. Přestože to nejspíš četla (měla ještě potom na to reakci), nic takového nenapsala. Tudíž zatím nemám pocit, že jsem reagoval nesprávně.
03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Začnu od konce. Ano, vybírám si to, co se mi hodí do krámu. Nebudu přece něco tvrdit a myšlenku podporovat něčím, co ji vyvrací. To bych byl id... Myslím, že v tomto přístupu se rozhodně nijak nelišíme.
Zkusím se na tvrzení pana Minardiho podívat z obou stran a vynechám jaké k němu chovám sympatie a jakou ke mě budí důvěru.
Proč věřit Minardimu:
1. Je to osobnost z F1 a zná zvuk motorů.
2. Rychlost RB je opravdu podezřelá.
3. Strach dát do rukou novou technologii odcházejícímu pilotovi.
Pokud na něco ještě přijdeš klidně mě doplň.
Proč mu nevěřit:
1.Jestli se nepletu (klidně mě oprav), tak Alonso i Webber jsou jeho bývalí piloti, byl jejich manažerem a jsou to 2 piloti, kterým Vettelova rychlost musí nejvíc vadit. Náhoda? Možná.
2.Zrychloval (SV) dřív než ostatní? No asi jo, to by tak nějak vysvětlovalo, že jezdil rychlejší kola.
3.O 50m? Změř si někde, jak velká je to vzdálenost. To by museli být ostatní zhulení. Ale jistě, mohl si "trochu" zapřehánět.
4.Zvuk. Asi se v tom vyzná, ale takových lidí bylo na okruhu určitě víc jak 100 (11týmů v každém x lidí, plus hosté z řad bývalý pilotů a lidí jako Minardi). Nikdo jiný si toho nevšiml? Ani po jeho upozornění? Každý si to může kdykoliv pustit.
5.Mark jezdil v posledním stintu (při čistém vzduchu) stejně dobře jako Seb. To mu při posledním pitstopu tu kontrolu trakce namontovali?
6.Systém jako kontrola trakce vyžaduje zásah do elektronické jednotky, kterou dodává Mclaren a kontroluje FIA. To si Mclaren řekl, že mu nevadí, že je RB rychlejší a dopřál jim technologii, kterou nemá ani on? Muselo by se to projevit na telemetrii. To jsou všichni tak slepí, že to tam přehlédli?
7.Proč nikdo nepodal protest? Vždyť diskvalifikace Seba by vrátila minimálně Alonsa do boje o titul. A z telemetrie to musí být poznat!!!
8.Proč by to dělal RB až ve chvíli, kdy to už nepotřebuje? Vždyť už jim stačilo jezdit za Alonsem. Proč riskovat jen kvůli tomu, aby místo normálního náskoku měli obrovský a ještě ve chvíli, když už mají titul v kapse i bez toho?
9.Mark nemusí vědět odlišnosti nového dílu a jak vypadá. Nemusí ho nechat dívat pod kapotu. Stačí aby řekl, jestli je lepší nebo horší než předchozí a prostě jel jak umí.03
10.Minardi neřekl kdy to pozoroval. "Půlku" závodu jezdil Mark za někým pomalým. Tak asi nemohl jet naplno.

Všechno body pro a body 1-4 a 7-10 proti jsou subjektivní, které si člověk může vykládat po svém. Body 5 a 6 jsou doložitelná fakta. Proto Minardimu tvrzení nevěřím. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Aktuální odkaz nehledej (škoda času). Omlouvat se za tohle nemusíš, mě to spíš pobavilo. A v kontextu dalšího tebou napsaného jsi i objasnil jak to bylo myšleno. Více méně se s tebou v tomto shodnu. Ale uznej, že je trošku rozdíl, když vtým prohlásí před sezónou rovnost obou pilotů a když tým po "poškození" jednoho ze svách pilotů deklaruje jejich rovnost v průběhu sezóny. Já vidím stejné pokrytectví u RBR po "krádeži" Webberova křídla i u Mercedesu po nedovolení Nicovi předjet Lewise. Oba týmy po těchto událostech vyhlašovaly rovnost mezi svými piloty. Ale je to jiné proti tomu, když hlásí rovnost před sezónou a ještě po příchodu "nováčka", ať už tím nováčkem je Kimi, Hamík, nebo Alonso, stejně jako když u RBR prohlásí před sezónou stejné šance pro oba v situaci kdy jeden je x-násobný mistr světa a druhý bez zisku titulu. Prostě odlišuji tyto dvě situace.03 V prvním případě mi to vadí, v druhém už tolik ne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
1. Přečti si "Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru" a možná pochopíš, proč nedostává Webber stejnou techniku, jako Seb.
2. Asi "podsunul", ale pro mne je to podobné. I když letos může hláška o šetření palivem být pravdou. Já narážel na dobu, kdy se šetřit "nemuselo" a jednalo se evidentně o kód TR.
3. Ok
4. Asi ses nedíval na minulý závod. Tam všem ujížděl o více než 2 sec.
Každé auto je na začátku sezóny nějak postavené a schopné nějakého vývoje (vylepšování) vzhledem k platným pravidlům. Když předpokládaný vývoj zbrzdí problémy s pneu, je třeba změnit jejich konstrukci. A k tomu také došlo. Po změně konstrukce pneu se už RBR vzdaloval svým soupeřům mílovými kroky. Až na současné 2 sec.
5. Proč by měl někdo z F1 zpochybňovat MW starty. Soupeřům to vyhovuje a vlastnímu týmu také. Tak kdo má důvod?

Mark údajně ignoroval příkaz "držet si vzdálenost". Mrkni na ten závod a napiš mi v kterém místě ten příkaz byl. Já ho tam nenašel.03
Pokud jej ignoroval, tak pouze jen jako demonstraci, že ne Vettela v tomto závodě má rychlost i schopnosti. Ale také poslechl a Seba nepředjel. A pokud vím, tak se takto zachoval vždy. Na rozdíl od Vettela.
Jako ty sis vybral Prosta, mohu si já vybrat Minardiho a zpochybňovat, a zpochybňovat....
Napsal jsem ti to výše a také jinde. Záleží na tom, co chceš vidět a co ne.
Celá tahle sáhodlouhá diskuze vznikla jen proto, že jsi podle mne hodně hloupě odpověděl formulce123 a ještě ji naznačil, že vytváří fámy.03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Uchyluješ se k "podivným" argumentacím. Když bereš prohlášení Prosta jako relevantní. Přečti si článek o pochybnostech Minardiho ohledně stejným podmínkám obou pilotů. Jak Prost, tak Minardi se jen DOHADUJÍ k situaci v RBR. Ale více věřím Minardimu. Z jediného důvodu. Těžko vedení Red Bullu poskytne stejné auto odcházejícímu pilotovi. Podobnou situaci očekávám i u Lotusu. Uvidíš, že i tam bude mít Kimi v závěru problém porážet Romaina. Pokud se tedy budou ještě snažit vyvíjet. Je to logické. Proč by měli dávat odcházejícím pilotům do rukou "tajemství" jejich vývoje s rizikem, že je vyzradí? Jak napsal kdysi Nasir, ty si vybíráš jen co se ti hodí do krámu a pak s tím operuješ a ostatní tobě nepohodlné skutečnosti pomíjíš.03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Omlouvám se za to Ferrari, opravdu to nebyl úmysl a datum mi uniklo. Nicméně si nemyslím, že to bylo letos jinak. Zkusím najít aktuální odkaz, bohužel je to zdlouhavé a chce to trochu času.
Jinak oceňuji, že uznáváš podobné chování u Mercedesu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama