Do Koreje Pirelli dorazí kvůli kluzkému povrchu s širokou škálou zatáček a prudkým brzděním se stejnými pneumatikami jako tento víkend do Singapuru, tj. se super-měkkou a se středně tvrdou směsí. S prvním jmenovaným druhem lze na kluzkém povrchu dosáhnout té nejvyšší míry trakce, zatímco druhý týmům pomůže se vyrovnat s různými požadavky okruhu.
V Suzuce budou týmy závodit naopak s tím nejtvrdším, co má výhradní dodavatel obutí Formule 1 ve své nabídce: se středně-tvrdou a s tvrdou směsí. Pneumatiky zde čeká vysoká zátěž v rychlých zatáčkách, jako je například Spoon a 130R.
V Indii pak bude na výběr měkká a středně-tvrdá směs. Tato kombinace byla zvolena jako nejlepší kompromis mezi výkonností a životností na Buddhově mezinárodním okruhu, který je známý pro své velké převýšení a technicky náročné zatáčky.