Di Resta: Náš vůz funguje nejlépe v Monze a v Singapuru

BŽ, 3. září 2013, 07:21 Google+

Prostor pro zlepšení vidí také v lepším využití potenciálu pneumatik.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 04.09. 11:32) Napište svůj názor
di Resta, Paul

di Resta, Paul | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Vloni mohl být v Itálii Paul Di Resta se svými výsledky spokojený. Získal čtvrté místo v kvalifikaci, i když nakonec kvůli problémům s převodovkou startoval až z deváté pozice. V závodě dojel na osmém místě. Jezdec týmu Force India hodnotí své šance v letošní Velké ceně Itálie.

Ve Spa jste byl konkurenceschopný, ale v závodě se Vám nedařilo. Co si myslíte o týmovém výsledku v Belgii?
Paul Di Resta (PDR):
„Podařilo se nám vyřešit některé problémy z Maďarska, jiné týmy ale pracovali také na svých vozech. Souboje o co nejlepší pozice budou pokračovat až do konce sezony. Jezdci, zejména ti v McLarenu, dosahují pokroky. Závěr šampionátu bude jistě zajímavý. Musíme nadále pracovat na voze. Máme také prostor pro lepší využití potenciálu pneumatik.“

Myslíte si, že výkon Vašeho vozu VJM06 v následujícím závodě přinese žádoucí efekt?
PDR: „Upřímně, těžko říct. Podle našich dosavadních výsledků se domnívám, že náš vůz funguje nejlépe v Monze a v Singapuru. Podle rychlosti v kvalifikaci zase v Silverstonu. Myslím si, že silní můžeme být v Suzuce. Ale po Velké ceně Velké Británie se měnily pneumatiky, takže je to těžké posoudit.“

Co očekáváte od víkendu v Monze?
PDR: „Chtěl bych říct, že můžeme být konkurenceschopní, ale reálně se to bude dát zhodnotit až v pátek dopoledne. Vloni jsme byli v Itálii dobří v kvalifikaci, dosáhl jsem čtvrtý nejrychlejší čas – to je pro nás dobrým příznakem.“

Google+ Vytisknout

Diskuze: Di Resta: Náš vůz funguje nejlépe v Monze a v Singapuru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 04.09.2013 11:32 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kupříkladu tuto kombinaci v barvách Mercedesu zřejmě jen tak neuvidíme

Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

Ferrari na rovinkách dosahuje nejvyšších rychlostí ze všech

Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Průjezdu novým okruhem ve Vietnamu

GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

Max Verstappen v čínském duelu se Sebastianem Vettelem

Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Nico Hülkenberg s nespolehlivým Renaultem RS19 v Číně

Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Carlos Sainz během kvalifikace v Číně

Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pérez, Sergio

McLaren o případné změně dodavatele pneumatik: Přizpůsobili bychom se

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

  2. Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

  3. Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

  4. GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

  5. Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

  6. Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud