"Opravdu to není to stejné jako Spa. Ve Spa musíte najít kompromis mezi druhým sektorem, který je na maximální přítlak, a sektory jedna a tři, které vyžadují minimální přítlak. Monza je však celá na malý přítlak, takže je to po stránce aerodynamiky rozdílná trať. Ale myslím si, že bychom tam také měli být dobří," říká Sam Michael.
V minulých letech tým v Monze většinou nejel s ultra nízký nastavením přítlaku. "Od doby, co začlo DRS, tak se v Monze jezdí s trochu větším nastavením přítlaku. Jediným důvodem, proč jste jezdili s opravdu nízkým nastavením, bylo, abyste měli možnost předjíždět. Když máte DRS, tak můžete předjíždět stejně, takže už nemáte tento požadavek [na nízké nastavení přítlaku]."
Michael také dodal, že byl spokojen s výkonem ve Spa, kde se ale Button musel vzdát svého plánu zastavit pouze jednou. "Abych byl upřímný, tak jsme byli tam, kde jsem očekával, že budeme. Umístění kolem TOP6 je v oblasti, ve které se auto asi pohybuje. Myslím, že pravděpodobně rychlost v prvním stintu nebyla taková, kterou bychom s ostatními hochy mohli udržet, tam jsme ztratili.
Sam Michael při letošní GP Velké Británie (foto: McLaren Mercedes)
Potom už rychlost nebyla špatná. Věděli jsme, že jedna zastávka bude hodně těžká, pokud se nám nepodaří dostat do 20. kola [na úvodních gumách] a to se také stalo. Nevzdali jsme to kompletně během první zastávky, ale později ano. Od jedné zastávky jsme upustili, když to, jak to nazval Jenson, vzdaly přední gumy. Mohli jsme sledovat poměrně dramatický propad v časech. A chtěli jsme také pokrýt Grosjeana.
Rychlost Sergia byla také dobrá, ale bohužel dostal penalizaci. Musíme respektovat rozhodnutí stewardů. Pravidla jsou zde pro všechny, stewardi se rozhodli a my to respektujeme. Ale kromě toho byla jeho rychlost dobrá."