"Za horka pneumatiky nezvládáme. Začínají hrát velmi, velmi důležitou roli ve výkonnosti. Tuto přestávku využijeme pro to, abychom skutečně porozuměli tomu, co se děje. Nemyslím si, že je to nemožné - na začátku sezóny jsme jim dobře rozuměly, což přispělo k naší výkonnosti v první části sezóny. Nyní to je jen o tom, abychom se připravili na tu druhou," vysvětluje momentální potíže svého týmu Mallya.
Podle něj relativní konkurenceschopnost ovlivnily úpravy pneumatik Pirelli: "Změna v pneumatikách po Silverstone rozhodně způsobila rozdíl, my to však musíme zvládnout a poznat pneumatiky lépe. Jinak máme dobré auto, piloti jsou spokojeni a není důvod, proč bychom neměli pokračovat v naší formě."
Majitel indické stáje nepodceňuje svého soupeře z Wokingu, který na ně ztrácí už jen dva body: "V Silverstone jsme na McLaren měli náskok 22 bodů. Všichni se mě ptali na totéž. Odpovídal jsem jim: 'Podívejte, nejsem hlupák. McLaren je několikanásobným mistrem světa, mají rozsáhlé zdroje. Bylo by to naivní, na hranici hlouposti si myslet, že se nezlepší.'
Myslím, že v posledním závodě by jedno vítězství smazalo celou ztrátu. Dokážou vítězit, zatímco Sahara Force India stále stoupá vzhůru. Nejsem překvapený tím, že stáhli náskok, stále jsme však vpředu."
Desátý muž letošního šampionátu - Paul di Resta (foto: Sahara Force India)
"Učiníme maximum, abychom si udrželi ve druhé části sezóny formu. Záležet bude až na Brazílii, kde může rozhodnout i pouhý bod - jak jsme se poučili před třemi lety, kdy před nás o jeden bod dostal Williams," uzavírá Mallya pro ESPN.