V současnosti má Pirelli smlouvy pro rok 2014 se všemi 11 týmy Formule 1 a s Bernie Ecclestonem. Nemá však uzavřenou smlouvu s nejdůležitějším partnerem - s FIA.
Prezident FIA Jean Todt by byl údajně nadšen z návratu Michelinu, ale není známo, že by Michelin oficiálně oslovil.
Šéf Michelinu pro závodění Pascal Couasnon také nepopřel jejich zájem. Uvedl ale, že by muselo dojít ke změnám, aby byl návrat do Formule 1 pro Michelin atraktivní. Na otázku, zda je Michelin proti dodávkám pneumatik pro Formuli 1, Couasnon odpověděl: „Ne. Žijeme všichni ve stejném světě a je nám jasné, co znamená Formule 1 z hlediska reklamy. Z hlediska technologie by byl návrat do Formule 1 velmi zajímavý. Byli bychom ochotni sednout si a promluvit si o návrzích o typech pneumatik, o atraktivnosti závodů a výzvách pro výrobce pneumatik.“
Jedním z návrhů Michelinu by byl návrat k větším kolům – to by rádi také u Pirelli. Hlavním argumentem proti změně v této záležitosti je požadavek rychlého obutí pneumatik. „Mohli bychom navrhnout například změnu rozměrů pneumatik. Dnes se závodí na 13palcových kolech, takové nenajdete na žádném jiném autě. To nás nezajímá. 18 palců, to by byla úplně jiná věc,“ dodal Couasnon. „Pneumatika, která vydrží sedm kol, se také jen velmi těžko spojuje s ochranou životního prostředí. Souhlasili bychom v případě lepších pravidel.“