Renault v současnosti dodává motory 4 týmům - Lotusu, Caterhamu, Red Bullu a Williamsu. Od příští sezony se navíc očekává, že od Ferrari bude chtít k Francouzům přejít i stáj Toro Rosso. Mercedes by chtěl zůstat jako dodavatel motorů pro tři týmy, Ferrari by také nerado přišlo o své zákazníky - Toro Rosso.
Zajímavé je, že dnes na základně týmu ve Viry-Chatillon ve Francii promluvil o plánech Renaultu jejich šéf, Jean-Michel Jalinier. Podle jeho slov by bylo ideální, kdyby mohli dodávat motory menšímu počtu týmů. "Rozhodně ne šesti," odpověděl na otázku Autosportu, kolika týmům bude Renault od nové sezony dodávat motory.
"Pět může připadat v úvahu, ale je to opravdu maximum, protože našim zákazníkům chceme poskytovat i nadále dobrý servis. Podle mého názoru je pět zákazníků opravdu hraniční číslo a pokud bychom se dostali zpět ze čtyř na tři zákazníky, tak bych byl šťastný. Když jsme měli tři zákazníky, tak jsme v oblasti podpory a své práce odváděli opravdu skvělou práci."
Podle Jaliniera je stále moc brzy na to, aby výrobci motorů byly schopni říci týmům, na kolik je nové motory vyjdou. Úvodní odhady ukazují, že by to mělo být více o zhruba 5 milionů EUR. "Nemohu Vám sdělit přesné číslo, protože nevím, na kolik vyjdou náklady.
Hrubá čísla dnešních dnů vycházejí asi takto, ale vy dobře víte, že se to mění tým od tým: 15 milionů EUR na sezonu. Tato cena se skládá z 10 milionů EUR za motory a 5 milionů EUR za KERS a služby. Náklady v sezoně 2014 vzrostou - dostaneme se na částku zhruba 20 milionů EUR za celek spíše než dnešních 15. Jsou to ale jen hrubá čísla, která předkládám potenciálním partnerům."
Sposta týmů vyjádřila obavy o výrazný nárůst nákladů s příchodem motorů V6. I Jaliner přiznává, že se o finanční stránku sportu obával: "Všichni jsme znepokojeni současnou situací a víme, že není ideální. V dnešní době, snad s výjimkou tří týmů, neexituje ve startovním poli stáj, která by neměla problémy s finanční stránkou. Musíme být tudíž velmi obezřetní..."
Podle jeho slov bylo velmi důležité, že se jednání o budoucích pohonných jednotkách účastnil právě Renault: "Momentálně spolupracujeme se čtyřmi týmy, takže máme rozpočet zhruba jako tým středu pole. Všichni naši zákazníci zhruba patří po finanční stránce do středu pole. Takže máme zhruba představu o tom, kolik vše stojí. Těchto znalostí využíváme při jednání s FIA a FOM."