Brazilec včera ujel celkem 78 kol a zajel až osmý nejrychlejší čas - na Grosjeana s Lotusem ztratil 1,696 sekundy. Včera se však soustředil hlavně na sběr dat o chování vozu, vyhodnocování různých konfigurací výfuků a absolvování dlouhých jízd.
O včerejším programu Massa řekl: "Dnes jsme se 100% soustředili na aerodynamiku a na výfuky." Kvůli změně konfigurace vozu a nasazení odlišných výfuků strávil během poledne v garáži 2,5 hodiny.
Nedostatek rychlých kol vysvětluje pilot Ferrari slovy: "Dopoledne jsem nezajel ani jedno letmé kolo, protože jsme dostupný čas využívali pro jízdy konstantní rychlostí a pro analýzu různých aerodynamických řešení."
Přiznal však, že jim přestavba vozu zabral příliš mnoho cenného času: "Všechny změny na voze zabrali déle, než jsme plánovali, ale odpoledne jsem zvládl tři dlouhé jízdy, které byly velmi důležité pro to, abychom pochopili, který směrem se v nadcházejících dnech máme vydat."
Po úterních problémech s přehříváním pilota včera Ferrari použilo otvory v povolené zóně po stranách kokpitu pro lepší chlazení (foto: Scuderia Ferrari)
Nejpilnější byl včera Webber s Red Bullem, který urazil o 23 kol více než Massa, který se za volantem Ferrari F138 objeví i dnes. Zítra jej vystřídá nový testovací pilot Scuderia - Pedro de la Rosa. Fernando Alonso se testování v Jerezu neúčastní, první zkušenosti s novým vozem začne sbírat až v Barceloně.
Včerejší snímky z testování v Jerezu najdete zde.