DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo vůči Felipemu Massovi. Záměrně narušilo pečeť jeho převodovky a obětovalo v jeho případě 5 míst, aby se Fernando Alonso dostal o jednu pozici vpřed, na pogumovanou stranu roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 185, poslední 23.11.2012 21:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 23 lidí) 19.11.2012 07:56
Nehnevaj sa ale dva zavody pred koncom ked ide… »
» skejpa (Hlasovalo 22 lidí) 19.11.2012 08:27
No Vettlovi tím rozhodně nepomohl. Mohl mít… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 19 lidí) 19.11.2012 10:05
Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Massa by si to s "eR" určitě rád vyměnil a místo závodění plkal na italských forech. 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře, je mi jasné, že v boji o titul se musí využít každá šance. Co se mi ale značně nelíbí je, že tímto umělým krokem ovlivnili startovní pozice a tudíž i výsledky celého závodu minimálně 4 jiným jezdcům a z tohoto důvodu si myslím, že by FIA neměla dopustit, aby se takováto situace opakovala. Co se děje v zákulisí týmu by tam také mělo zůstat. Toť můj názor.

    + 19 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    logika Byl to jasný a logický tah Ferrari. Obvzláště když je Fernando ještě v boji o titul a auto nejede tak jak by si představoval. Startem získal právě to co potřeboval. Tedy záměr Ferrari byl dopadl na 100%. Byl to dalo by se říci velmi dobrý nápad. Týmová režie mi moc nevoní, ale když je povolená...tak proč nevyužít každé možnosti jak bojovníka o titul dostat co nejvíce dopředu.
    Lewis také Fernandovi zásadně pomohl, i vypadnutí Marka...ale má ještě Fernando šanci? Nyní je rychlost na straně McLarenu a Red Bullu...takže nevím nevím jakou má Fernando šanci.
    A ten kdo se díval na závod a viděl řádně start, tak jasně musí uznat, že ta změna strany Fernandovi jasně pomohla. Prostě jedna strana byla v pohodě, druhá špatná.

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nanifak

    193.22.205.XXX
    Je otázkou, je-li něco legální, tak jestli je to i morální...

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      193.165.205.XXX
      No prave... Ten tah Ferrari byl celkem logicky, protoze Alonso tim ziskal cistsi stranu a Massa moc neztratil, protoze taky ziskal cistsi stranu (a kolegu by stejne musel pustit na trati). Komisarum to nevadilo, takze to bylo i podle pravidel.

      Ale Ferrari neni jediny tym a vuci ostatnim to byla saskarna, to by takhle mohli sibovat vsichni pred kazdym zavodem. To by byl poker...

      Ale beru to tak, ze to udelali v ramci poslednich zoufalych pokusu o zisk titulu s pomalejsim autem, tak aspon jeste neni konec.:-)

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        vsak na konkurencnim Webu pisou, ze Ferka s tim cekali na posledni chvili, protoze meli strach, ze tu jejich krivarnu by udelali po nich i limonady s Markem, aby Alonsa dostali znovu na spinavou trat. To je krasne videt pokroucena krivacka mysl rudych.
        Ted aby se Rebull modlil za to, ze Massa nebude v Brazilii startovat v dosahu Seba, protoze evidentne jsou ochotni udelat pro zisk titulu vse a Diaz uz v tom ma praxi, tak proc to nezkusit znovu 02

        + 14 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nech toho. Ferrari na rozdíl od McLarenu otevřeně přiznalo, že šlo o úmysl a nehráli žádnou komedii. Vzpomeň si cos tu psal, když Lewis nedojel kvaldu pro nedostatek benzínu a McLaren to kamufloval "nepředvídatelnými okolnostmi". Nejprve si zameť před vlastním prahem a pak si hraj na spravedlivého.

          + 17 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.102.44.XXX
            Jak jde o TR u sodovkářů je vše OK! a je tady na fóru ticho. Jako byse nic nedělo a vše je podle pravidel,hm jak jinak. Masu mám rád a je mě líto že musí být v takové situaci kdy se musí smířit s něčím takovým ale je součástí týmu. Pokud to jezdci vadí má možnost jít do jiného, nebo jezdit tak aby se stal on 1 a ne 2. A nesnažte se tu psát že jinde nemají 1 nebo 2 jezce a že třeba webr nemusí uhnout a přepustit pozici. Jinak ať už to dopadne jak chce ale alonzo je pro mne už teď mistr kterých má bohu dík nejvíce v historii pouze jen ferrari. 11 12

            + 8 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              195.113.70.XXX
              To už dlouho trvat nebude - McL schází jen 2 tituly a to mají odježděno podstatně méně let.13

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            takze podle tebe Mcl umyslne natankoval Lewisovi malo paliva, aby startoval posledni a snazilo se to kamuflovat, ze to byla nestastna nahoda? 11

            + 11 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tak to není a ani jsem to nenapsal. Šlo mi o tu komedii po tom, co Lewise zastavili na trati a snažili se lhát a kamuflovat svoji chybu. Podle mě se u Ferrari zachovali férověji, když otevřeně přiznali, že jim šlo o to dostat Alonsa výš a na čistou stopu. Než u McLarenu, když se to snažili uhrát na nějakou závadu, případně "okolnost".
              Neznamená to ale, že s Ferrari kouskem souhlasím. Jen nejsem tak rezolutní, jako ty. Svým způsobem je chápu a také stejným způsobem chápu McLaren, že to zkusil. Jen mi vadí od některých, jež F1 mají opravdu rádi (a tebe k této skupině počítám), jejich zaujatost vůči jejich idolům a kritika až nenávist vůči soupeřům.03

              + 11 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Velmi výstižně napsáno! 01

                + 5 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Co si pamatuju, tak v pripade Mcl byla skutecnost takova, ze tankovaci zarizeni zahlasilo jinou hodnotu, nez jakou skutecne natankovalo. Nebyl v tom ani kousek umyslu, i s par litry navic by Lewis suse kvaldu vyhral. Jelikoz nemam zadne zaznamy o tom, kolik toho whitmarsh vedel, kdyz rikal, ze je tam asi technicky problem (pokud je to s tim tankovacim zarizenim pravda, tak vlastne ani nelhal 13) tak se tezko delaji zavery. A je taky rozdil mlzit do medii a lhat komisarum.
                A to, ze to Ferka priznala je taky mozny motiv toho, ze kdyby to udelali jako vymenu kvuli poruse, urcite by to museli nahlasit drive, nez kdyz cekali s porusenim peceti do posledni minuty a to by bohuzel narusilo silne ty jejich obavy, ze by to RB mohl udelat taky.
                Tady mi jde ciste o princip. Kdyby tim ziskalo jenom Ferrarri, ok. Ale oni svym zakulisnim jednanim poskodili na startu jine piloty odsunem do spinave stopy. Jsem opravdu rad, ze se nemusim prat s myslenkou, ze muj oblibeny tym, ci jezdec ziskal titul podobnym zpusobem.

                + 10 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.120.195.XXX
                  Pokud vím, psalo se, že tankovací zařízení bylo chybně nastavené na odčerpávání, čehož si technik obsluhy všiml až v průběhu Lewisova odbavení. Sice to přepl zpět, ale v důsledku časové tísně odjel Lewis s nižším než plánovaným množstvím paliva.

                  Když pak viděli, že by Lewis neměl potřebné množství paliva na testy, přikázali mu odstavit auto a FIA tvrdili, že šlo o vyšší moc. Jenže to byla obyčejná chyba a tvrzení o vyšší moci se tak dá považovat za lež. Někdo víc zaujatý by mohl mluvit i o pokusu o podvod.

                  + 7 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.120.195.XXX
                  Jediným objektivně poškozeným byl Massa. Grosjean se sice přesunul na kluzkou stranu, ale o jednu řadu dopředu, Willíky se pak posunuly dopředu a vyměnily si strany, takže z hlediska týmu se nedá o poškození mluvit ani náhodou a z hlediska jezdců to přísluší posoudit jenom Sennovi a Grosjeanovi.

                  + 5 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Naprosto s tebou souhlasím. A Massy je mi fakticky líto. Ještě před pár měsíci ho všichni z Ferrari vyhazovali, jak zdejší fanoušci, tak i někteří piloti a lidé okolo F1. A teď se na něho zase sesype kritika, že ustupuje Alonsovi a tím mu pomáhá v boji o titul. Navíc včera zajel výborně a nebýt toho odsunutí, byl třetí on. Ostatní poškozeni "nebyli", posunuli se o místo výše. A Grosjean převodovku měnit musel, tak jaképak poškození?

                    + 6 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      188.120.195.XXX
                      No, abychom byli fér, Senna si na start z opačné strany roštu postěžoval...

                      + 5 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Senna to má v rodině, stěžovat si na špinavou stranu startovního roštu.18 18 18
                        Ale vážně. Nemyslím si, že by to byl takový problém, jaký se z toho dělá. Špinavou stopu měli piloti kompenzovanou posunem o místo a někteří o dvě, vpřed. A např. Hamilton, Grosjean, Button dokázali, že start z nevýhodné stopy, ještě neznamená špatný závod a ztrátu nadějí na solidní výsledek. Naopak např Schumi startoval z čisté stopy a nic mu to nebylo platné. Nakonec vždycky záleží na tom, jaké má ten či onen auto a jak je s ním schopen pracovat během závodu.03

                        + 4 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Duncan66

                          Duncan66

                          89.29.32.XXX
                          Docela te nechapu. Mi vycitas, jak jsem zaujaty a pak tu pises o tom, jak vlastne o nic neslo. Kdyz o nic neslo, proc to tedy Ferrarri delalo? Button ztratil 4 pozice na startu, myslim, ze spinava stopa mu moc nepomohla. Lewis taky prisel o pozici s podprumerne startujicim Webbrem, ale jasny, co si ma kdo stezovat na spinavou stopu. Jeste par prispevku a presvedcis i sam sebe, ze spinava stopa byla vyhoda, protoze Lewis vyhral zavod, ne? 02
                          Ocenujes Jensona, ale vubec te nenadne, ze start ze spinave stopy ho dost mozna pripravil o bednu. 20

                          + 8 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            To nemyslíš vážně? Podívej se kolik měl Button ztráty na Hama, Vettela a Alonsa. A před ním byl i Massa, který jel skvěle i v závěru. Button měl problémy předjet s měkčími a čerstvými pneumatikami i Kimiho na ojetých pomalejších tvrdých gumách. Opět jsi mě přesvědčil, že plácáš jen nesmysly mimo realitu.

                            + 3 / − 8

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama