DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo vůči Felipemu Massovi. Záměrně narušilo pečeť jeho převodovky a obětovalo v jeho případě 5 míst, aby se Fernando Alonso dostal o jednu pozici vpřed, na pogumovanou stranu roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 23 lidí)
19.11.2012 07:56
Nehnevaj sa ale dva zavody pred koncom ked ide… »
» uzivatel001000
(Hlasovalo 19 lidí)
19.11.2012 10:05
Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel001000
10:05 19.11.2012 46.39.185.XXXByl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře, je mi jasné, že v boji o titul se musí využít každá šance. Co se mi ale značně nelíbí je, že tímto umělým krokem ovlivnili startovní pozice a tudíž i výsledky celého závodu minimálně 4 jiným jezdcům a z tohoto důvodu si myslím, že by FIA neměla dopustit, aby se takováto situace opakovala. Co se děje v zákulisí týmu by tam také mělo zůstat. Toť můj názor. -
Rostislav M.
09:56 19.11.2012 109.107.201.XXXlogika Byl to jasný a logický tah Ferrari. Obvzláště když je Fernando ještě v boji o titul a auto nejede tak jak by si představoval. Startem získal právě to co potřeboval. Tedy záměr Ferrari byl dopadl na 100%. Byl to dalo by se říci velmi dobrý nápad. Týmová režie mi moc nevoní, ale když je povolená...tak proč nevyužít každé možnosti jak bojovníka o titul dostat co nejvíce dopředu.
Lewis také Fernandovi zásadně pomohl, i vypadnutí Marka...ale má ještě Fernando šanci? Nyní je rychlost na straně McLarenu a Red Bullu...takže nevím nevím jakou má Fernando šanci.
A ten kdo se díval na závod a viděl řádně start, tak jasně musí uznat, že ta změna strany Fernandovi jasně pomohla. Prostě jedna strana byla v pohodě, druhá špatná. -
-
uzivatel000026
09:12 19.11.2012 193.165.205.XXXNo prave... Ten tah Ferrari byl celkem logicky, protoze Alonso tim ziskal cistsi stranu a Massa moc neztratil, protoze taky ziskal cistsi stranu (a kolegu by stejne musel pustit na trati). Komisarum to nevadilo, takze to bylo i podle pravidel.
Ale Ferrari neni jediny tym a vuci ostatnim to byla saskarna, to by takhle mohli sibovat vsichni pred kazdym zavodem. To by byl poker...
Ale beru to tak, ze to udelali v ramci poslednich zoufalych pokusu o zisk titulu s pomalejsim autem, tak aspon jeste neni konec.:-)-
Duncan66
09:16 19.11.2012 89.29.32.XXXvsak na konkurencnim Webu pisou, ze Ferka s tim cekali na posledni chvili, protoze meli strach, ze tu jejich krivarnu by udelali po nich i limonady s Markem, aby Alonsa dostali znovu na spinavou trat. To je krasne videt pokroucena krivacka mysl rudych.
Ted aby se Rebull modlil za to, ze Massa nebude v Brazilii startovat v dosahu Seba, protoze evidentne jsou ochotni udelat pro zisk titulu vse a Diaz uz v tom ma praxi, tak proc to nezkusit znovu-
odin
09:51 19.11.2012 77.240.96.XXXNech toho. Ferrari na rozdíl od McLarenu otevřeně přiznalo, že šlo o úmysl a nehráli žádnou komedii. Vzpomeň si cos tu psal, když Lewis nedojel kvaldu pro nedostatek benzínu a McLaren to kamufloval "nepředvídatelnými okolnostmi". Nejprve si zameť před vlastním prahem a pak si hraj na spravedlivého.-
anonym
12:54 19.11.2012 88.102.44.XXXJak jde o TR u sodovkářů je vše OK! a je tady na fóru ticho. Jako byse nic nedělo a vše je podle pravidel,hm jak jinak. Masu mám rád a je mě líto že musí být v takové situaci kdy se musí smířit s něčím takovým ale je součástí týmu. Pokud to jezdci vadí má možnost jít do jiného, nebo jezdit tak aby se stal on 1 a ne 2. A nesnažte se tu psát že jinde nemají 1 nebo 2 jezce a že třeba webr nemusí uhnout a přepustit pozici. Jinak ať už to dopadne jak chce ale alonzo je pro mne už teď mistr kterých má bohu dík nejvíce v historii pouze jen ferrari. -
-
odin
10:23 19.11.2012 77.240.96.XXXTak to není a ani jsem to nenapsal. Šlo mi o tu komedii po tom, co Lewise zastavili na trati a snažili se lhát a kamuflovat svoji chybu. Podle mě se u Ferrari zachovali férověji, když otevřeně přiznali, že jim šlo o to dostat Alonsa výš a na čistou stopu. Než u McLarenu, když se to snažili uhrát na nějakou závadu, případně "okolnost".
Neznamená to ale, že s Ferrari kouskem souhlasím. Jen nejsem tak rezolutní, jako ty. Svým způsobem je chápu a také stejným způsobem chápu McLaren, že to zkusil. Jen mi vadí od některých, jež F1 mají opravdu rádi (a tebe k této skupině počítám), jejich zaujatost vůči jejich idolům a kritika až nenávist vůči soupeřům.-
Duncan66
10:42 19.11.2012 89.29.32.XXXCo si pamatuju, tak v pripade Mcl byla skutecnost takova, ze tankovaci zarizeni zahlasilo jinou hodnotu, nez jakou skutecne natankovalo. Nebyl v tom ani kousek umyslu, i s par litry navic by Lewis suse kvaldu vyhral. Jelikoz nemam zadne zaznamy o tom, kolik toho whitmarsh vedel, kdyz rikal, ze je tam asi technicky problem (pokud je to s tim tankovacim zarizenim pravda, tak vlastne ani nelhal ) tak se tezko delaji zavery. A je taky rozdil mlzit do medii a lhat komisarum.
A to, ze to Ferka priznala je taky mozny motiv toho, ze kdyby to udelali jako vymenu kvuli poruse, urcite by to museli nahlasit drive, nez kdyz cekali s porusenim peceti do posledni minuty a to by bohuzel narusilo silne ty jejich obavy, ze by to RB mohl udelat taky.
Tady mi jde ciste o princip. Kdyby tim ziskalo jenom Ferrarri, ok. Ale oni svym zakulisnim jednanim poskodili na startu jine piloty odsunem do spinave stopy. Jsem opravdu rad, ze se nemusim prat s myslenkou, ze muj oblibeny tym, ci jezdec ziskal titul podobnym zpusobem.-
anonym
10:55 19.11.2012 188.120.195.XXXPokud vím, psalo se, že tankovací zařízení bylo chybně nastavené na odčerpávání, čehož si technik obsluhy všiml až v průběhu Lewisova odbavení. Sice to přepl zpět, ale v důsledku časové tísně odjel Lewis s nižším než plánovaným množstvím paliva.
Když pak viděli, že by Lewis neměl potřebné množství paliva na testy, přikázali mu odstavit auto a FIA tvrdili, že šlo o vyšší moc. Jenže to byla obyčejná chyba a tvrzení o vyšší moci se tak dá považovat za lež. Někdo víc zaujatý by mohl mluvit i o pokusu o podvod. -
anonym
11:03 19.11.2012 188.120.195.XXXJediným objektivně poškozeným byl Massa. Grosjean se sice přesunul na kluzkou stranu, ale o jednu řadu dopředu, Willíky se pak posunuly dopředu a vyměnily si strany, takže z hlediska týmu se nedá o poškození mluvit ani náhodou a z hlediska jezdců to přísluší posoudit jenom Sennovi a Grosjeanovi.-
odin
13:17 19.11.2012 77.240.96.XXXNaprosto s tebou souhlasím. A Massy je mi fakticky líto. Ještě před pár měsíci ho všichni z Ferrari vyhazovali, jak zdejší fanoušci, tak i někteří piloti a lidé okolo F1. A teď se na něho zase sesype kritika, že ustupuje Alonsovi a tím mu pomáhá v boji o titul. Navíc včera zajel výborně a nebýt toho odsunutí, byl třetí on. Ostatní poškozeni "nebyli", posunuli se o místo výše. A Grosjean převodovku měnit musel, tak jaképak poškození?-
-
odin
14:45 19.11.2012 77.240.96.XXXSenna to má v rodině, stěžovat si na špinavou stranu startovního roštu.
Ale vážně. Nemyslím si, že by to byl takový problém, jaký se z toho dělá. Špinavou stopu měli piloti kompenzovanou posunem o místo a někteří o dvě, vpřed. A např. Hamilton, Grosjean, Button dokázali, že start z nevýhodné stopy, ještě neznamená špatný závod a ztrátu nadějí na solidní výsledek. Naopak např Schumi startoval z čisté stopy a nic mu to nebylo platné. Nakonec vždycky záleží na tom, jaké má ten či onen auto a jak je s ním schopen pracovat během závodu.-
Duncan66
15:10 19.11.2012 89.29.32.XXXDocela te nechapu. Mi vycitas, jak jsem zaujaty a pak tu pises o tom, jak vlastne o nic neslo. Kdyz o nic neslo, proc to tedy Ferrarri delalo? Button ztratil 4 pozice na startu, myslim, ze spinava stopa mu moc nepomohla. Lewis taky prisel o pozici s podprumerne startujicim Webbrem, ale jasny, co si ma kdo stezovat na spinavou stopu. Jeste par prispevku a presvedcis i sam sebe, ze spinava stopa byla vyhoda, protoze Lewis vyhral zavod, ne?
Ocenujes Jensona, ale vubec te nenadne, ze start ze spinave stopy ho dost mozna pripravil o bednu.-
odin
15:22 19.11.2012 77.240.96.XXXTo nemyslíš vážně? Podívej se kolik měl Button ztráty na Hama, Vettela a Alonsa. A před ním byl i Massa, který jel skvěle i v závěru. Button měl problémy předjet s měkčími a čerstvými pneumatikami i Kimiho na ojetých pomalejších tvrdých gumách. Opět jsi mě přesvědčil, že plácáš jen nesmysly mimo realitu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek