DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo vůči Felipemu Massovi. Záměrně narušilo pečeť jeho převodovky a obětovalo v jeho případě 5 míst, aby se Fernando Alonso dostal o jednu pozici vpřed, na pogumovanou stranu roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 23 lidí)
19.11.2012 07:56
Nehnevaj sa ale dva zavody pred koncom ked ide… »
» uzivatel001000
(Hlasovalo 19 lidí)
19.11.2012 10:05
Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
23:49 19.11.2012 89.103.82.XXXSe všichni zblázněte !Massa není v boji o titul,Alonso pořád je.A sám Massa řekl,že Alonsovi pomůže,když bude třeba.Proč neudržet šanci,když Massovi o nic nejde?Withmarsh může kecat jak chce,když to Mc přišel Ham,tak ho těžce protěžovali na úkor Alonsa.A o tom,jaké špinavosti jsou u RB snad ani psát nechci.-
uzivatel001000
09:46 20.11.2012 46.39.185.XXXJak už jsem tady někde psal... Čert vem týmovou režii, ať si ve Ferrari dělají co chtějí, ale ať do toho netahají ostatní.
-
-
Rovnice o dvou neznámých
22:01 19.11.2012 90.179.19.XXXJop V půlce šampionátu se tu Massa vyhazoval a když Ferrari jezdilo body tak to byly jen Alonsovy body. Teď když se Massa vzpamatoval a začíná konečně jezdit (a jezdí skvěle), tak tu z něj začínáte dělat největšího mučedníka na světě.
Whitmarsh a jeho názory jsou možná pěkné, ale opět ty jeho kecy o tom jak jsou všichni zlí a jen oni ti hrdinové z Wokingu co vždy nechají hrdě soupeřit jezdce mezi sebou. Wow. Super. Poslední závod vás uvidíme možná na startu, pak budou ukazovat jen 2 vozy. Čeká se velkolepá velká cena, Ferrari muselo vykřesat naději, a doufat že se stane něco...něco jako v r. 2008 a řekněme že i něco jako 2010. Udělali pro to maximum. Felipe si nemá na co stěžovat. Taky si mohl hledat angažmá v NASCAR. Já se na poslední závod těším, škoda, že to Fernandovi nevyjde. Měl na to. Ach ty dva sestřely. -
jiva61
20:48 19.11.2012 178.255.168.XXXJsem sice fanda Ferari,ale taky se mi moc nelíbí,co provedli s Massou.Jenže,jestli si za to nemůže Massa sám.Co předváděl v první polovině šampionátu bylo dost špatné.Jen si vzpomeňte,kolik z vás ho mnohokrát vyhazovalo z Ferari?A teď ho tu většina obdivuje.Jen by jste se měli zamyslet nad tím,proč ještě v tuhle dobu jezdí za Ferari.Měli sním trpělivost a teď jim to splácí jiným způsobem.Kdyby jste byli šéfem týmu vy ,tak by jste udělali určitě taky všechno pro úspěch svého týmu.Ale mnozí z vás by jste asi už v týmu neměly Massu.To jen tak mimochodem.Jinak TR používají všechny týmy,ať se nám to líbí nebo ne.Asi bychom se divili,co se uvnitř týmů děje.Myslím si,že se nám o tom ani nezdá.TR je povolena,tak ji využili bez porušení pravidel jako některé týmy využívají díry v pravidlech o konstrukci auta.Je to sice extrém,ale je to nová trať.Na jiných zavedených tratích to není zapotřebí a nebo to ještě nikoho nenapadlo.Když bude Massa jezdit příští rok takhle,možná se dočkáme hodně zajímavých věcí. -
ladys
19:54 19.11.2012 178.23.219.XXXMyslím,že Massa je jedním z největších smolařů.
O titul přišel nejtěsnějším rozdílem,pak ho trefí pružina a nakonec má za kolegu Alonsa...
Každopádně ví o co jde a spíš je to pro něj motivace do příští sezóny.
I kdyby v Brazíli startoval s pole,stejně udělá všechno pro Alonsa, dokud bude mít naději..
Myslím,že pokud přenese současnou formu bude dobrá dvojka a může se stát i zázrak-
uzivatel001000
09:50 20.11.2012 46.39.185.XXXJá se nemůžu zbavit pocitu, že první polovina příští sezóny se bude pro Massu vyvíjet přibližně shodně s tou letošní. Až mu zase o nic nepůjde, dostane příkaz makat pro tým. Teď je jen otázkou, co (kdo) bude stát za poklesem jeho výkonnosti.-
-
uzivatel001000
09:40 21.11.2012 46.39.185.XXXNo a to je právě ono. Jesi ta psychika není dole z důvodu toho, že je sice matematicky v boji o titul, ale není mu dovoleno se jej účastnit. Jakmile o nic nejde, není důvod na to myslet a je možno se plně soustředit na výsledky. Sám nevěřím, že by tomu tak bylo, ale vyloučeno to není...
-
-
-
-
ja
17:07 19.11.2012 178.41.111.XXXTak, po tejto GP už nikomu neuverím, že za Massové špatné výkony mohla pružina, alebo psychika Je neuveriteľné čo predviedol tento víkend. Keď sa mu konečne podarí vyladiť auto, možno len z odpadu, ktorý sa nehodí Alonsovi a začne podávať požadované výsledky, tak ho vlastný tím, zvláštnymi praktikami odprace na pozíciu z ktorej sa konečne vyhrabal. Tu by sa určite prejavila, jeho labilnosť, ale nestalo sa tak. Práve naopak! Peknou stíhacou jazdou sa dotiahol na svojho kolegu, potencionálneho MS Bolo mi jedno, kto získa titul z dvojice Alonso-Vettel ale teraz si myslím, že si ho zaslúži viac Vettel. Určite si pochvalu zaslúži Massa , predovšetkým za obetavosť a následný výkon a nie samotné Ferrari za "geniálny" ťah -
-
uzivatel001000
18:13 19.11.2012 46.39.185.XXXUdělat toto v Brazílii, tak Alonso ani nestihne nasednout do auta.
-
-
Mike17
13:11 19.11.2012 93.99.87.XXXTR To už si s tou TR RBR děláte pr....
1. Mark kvůli týmu (autu) přišel o 18bodů (3 ind+ 15 USA) a Seb o 45b (25 Val + 10 Ita + 10 Abu Dhabi). Jasně drtí Marka.
2. Díky jeho poruchám přišel Alonso k 6 bodům, Seb si nepolepšil ŽÁDNÝM. Bez těch poruch by měl Seb už titul v podstatě v kapse. Tak to je nejlepší TR ze všech týmů!
Z Markových startů mě Seb aspoň jednou z mnoha případů užitek, ale tohle je masakr. Celkem mě děsí, kolik lidí tu nedokáže spočítat 260-3-3, aby se dostali k stavu MS bez Markových poruch.
Tak matematici, mínusama do mě.-
Duncan66
13:24 19.11.2012 89.29.32.XXXto vis, Mark parkrat "pustil" na startu Seba a pak odjel jako posledni z pilotu v predu menit gumy a to jsou jasne dukazy tymove rezie.
Ze Mark na startu pousti pravidelne kdekoho a ze jednoduse ty boxy byly planovane uz zastanci tymove rezie u RB nevidi.
-
-
Mike17
12:56 19.11.2012 93.99.87.XXXje to fér? Upřímně nevím, jestli mám Ferrari obdivovat za chytrý tah, nebo litovat Hulka, Grosjeana a Sennu, že jejich tah odnesli špatným startem. Celkem se divím, že Lotus a FI nepodali protest. Je to asi stejná "prasárna" jako odstavení Schumiho auta na konci kvaldy v Monaku 2005(6?). Taky to nebylo proti pravidlům. Jen pohled Alonsa a FIA je jiný.
Mám strach, že se odteď budou těsně před závodem hromadně stříhat plomby u převodovek podle potřeb týmových jediček, tak aby startovali z lepší strany. Opravdu by s tím FIA neměla něco dělat? Aspoň od příštího ročníku.-
Duncan66
13:21 19.11.2012 89.29.32.XXXNastesti spinave stopy na ostatnich okruzich asi nebudou tak velky problem. Jak pises, podle me by se tohle dalo krasne trestat, stejne jako ten Schumi, nebo nakrasne i Singapore 2008, bourat preci taky neni zakazane, ale ono se to ted zrovna FIA moc nehodi do scenare, chteji napinavy sampionat az do posledniho zavodu. -
odin
15:02 19.11.2012 77.240.96.XXXTo nemyslíš vážně? Litovat Hulkenberga a Grosjeana? Za co? Že si Hulk polepšil o dvě místa (stejně by startoval ze špinavé stopy) a Grosjean, že musel měnit převodovku tak, jako tak? Jediný, kdo na to mohl jakž, takž doplatit byl Senna. Ale ten to měl zase kompenzováno posunem o místo vzhůru.
Proč by měli FI a Lotus podávat protest? Je to stejná "prasárna" jako udělal Schumi, když se mu začátkem této sezóny ??nepovedlo?? zajet kvaldu (nebo dostal nějakou pentli, už nevím přesně) a tak ještě vyměnil převodovku. Nebo jako minule Vettel , když byl odsunut na konec startovního pole. Také přenastavili celé auto za cenu startu z boxů. To je přesně míra vnímání legálních kroků u jednotlivých týmů. RBR fandíš, tak ti to příjde jako logický krok k získání výhody nad soupeři. Ferrari nefandíš, tak ti to příjde jako podvod. Trochu objektivity. Oboje bylo v SOULADU S PRAVIDLY!!!-
Mike17
16:45 19.11.2012 93.99.87.XXXTobě přijde výhoda, když ti to jedno místo přenechá jezdec, který tě během pár kol zase předjede a navíc ztratíš další místo kvůli špinavé stopě? Mě to jako výhoda nepřijde. A Grosjeana neposlali zpět, aby poslali Kimiho do horší pozice na startu. Jsou to 2 rozdílné věci.
Slovo prasárna jsem dal do uvozovek zcela záměrně. Přehlídl jsi asi, že se nejedná o letošní Monako. Obojí nebylo proti pravidlům. Jen tenkrát Alonso chtěl pro Schumiho diskvalifikaci z celé sezony a FIA ho posunula na poslední místo na roštu za znevážení pravidel (nebo tak něco).
Opět mi podsouváš věci které netvrdím. Nikde nepíšu o podvodu, že by je měli trestat, že by to nebylo logické, ani že je to proti pravidlům!!! Jen mi je líto těch 3. Ale přece jen mi to přijde jiné, než předělání vozu při startu z boxů. To totiž dělá každý lepší tým, když se ocitne na konci roštu (viz třeba letos Mclaren). Je to něco za něco. Ztratí 10s výjezdem z boxů, ale můžou upravit vůz.
A bojím se, že začnou dělat týmy i toto pokaždé, když bude jedna strana roštu horší. Dokážeš si představit ten trapas, když se před závodem budou týmy navzájem předhánět s tím, kdo na poslední chvíli poruší plombu? Proto si myslím, že by se s tím mělo něco dělat v pravidlech V PŘÍŠTÍM ROCE!!!-
odin
18:16 19.11.2012 77.240.96.XXX"Podvod" jsem ti podsunout nechtěl. Jen mi přijde, že když podobné manévry dělá RBR (v případě tvém), nebo McL (v případě Duncana66), pohlížíte na to jinak, než když něco podobného dělá Ferrari. Já opravdu nejsem jejich fanouškem, ale právě proto vidím tu vaši neschopnost hledět na vše stejně objektivně.
Prasárnu v uvozovkách jsem pochopil a vím o čem jsi psal. Já jsem měl na mysli něco jiného. Letos v jednom z prvních závodů také Schumi měnil převodovku aniž musel, jelikož skončil v kvaldě pod očekávání svá i týmu.Jednoduše to patří k taktice. Loni zase někteří nevyjížděli do Q3 a šetřili pneu to je také podobné.
Na každé trati je jedna strana horší, to bys mohl vědět. Bylo tomu tak od nepaměti, dokonce i v dobách, kdy se ještě pneumatiky nedrolily. A nikterak se s místy na startu nespekulovalo. Nebojím se, že by v budoucnu k něčemu podobnému docházelo ve větší míře. Možná zase až koncem sezóny.
A v případě ztrát pozic z horší stopy, si opravdu myslím, že to bylo kompenzováno posunem výše na startovním roštu. Tak že nula od nuly pošla a během závodu se stejně lepší auta prodrala dopředu.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek