DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo vůči Felipemu Massovi. Záměrně narušilo pečeť jeho převodovky a obětovalo v jeho případě 5 míst, aby se Fernando Alonso dostal o jednu pozici vpřed, na pogumovanou stranu roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu nesouhlasí s tím, jak se Ferrari zachovalo k Massovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 185, poslední 23.11.2012 21:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 23 lidí) 19.11.2012 07:56
Nehnevaj sa ale dva zavody pred koncom ked ide… »
» skejpa (Hlasovalo 22 lidí) 19.11.2012 08:27
No Vettlovi tím rozhodně nepomohl. Mohl mít… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 19 lidí) 19.11.2012 10:05
Byl bych pro změnu pravidel Udělali to chytře,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    89.103.82.XXX
    Se všichni zblázněte 12 !Massa není v boji o titul,Alonso pořád je.A sám Massa řekl,že Alonsovi pomůže,když bude třeba.Proč neudržet šanci,když Massovi o nic nejde?Withmarsh může kecat jak chce,když to Mc přišel Ham,tak ho těžce protěžovali na úkor Alonsa.A o tom,jaké špinavosti jsou u RB snad ani psát nechci.

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Jak už jsem tady někde psal... Čert vem týmovou režii, ať si ve Ferrari dělají co chtějí, ale ať do toho netahají ostatní.

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rovnice o dvou neznámých

    90.179.19.XXX
    Jop V půlce šampionátu se tu Massa vyhazoval a když Ferrari jezdilo body tak to byly jen Alonsovy body. Teď když se Massa vzpamatoval a začíná konečně jezdit (a jezdí skvěle), tak tu z něj začínáte dělat největšího mučedníka na světě.
    Whitmarsh a jeho názory jsou možná pěkné, ale opět ty jeho kecy o tom jak jsou všichni zlí a jen oni ti hrdinové z Wokingu co vždy nechají hrdě soupeřit jezdce mezi sebou. Wow. Super. Poslední závod vás uvidíme možná na startu, pak budou ukazovat jen 2 vozy. Čeká se velkolepá velká cena, Ferrari muselo vykřesat naději, a doufat že se stane něco...něco jako v r. 2008 a řekněme že i něco jako 2010. Udělali pro to maximum. Felipe si nemá na co stěžovat. Taky si mohl hledat angažmá v NASCAR. Já se na poslední závod těším, škoda, že to Fernandovi nevyjde. Měl na to. Ach ty dva sestřely. 17

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiva61

    178.255.168.XXX
    Jsem sice fanda Ferari,ale taky se mi moc nelíbí,co provedli s Massou.Jenže,jestli si za to nemůže Massa sám.Co předváděl v první polovině šampionátu bylo dost špatné.Jen si vzpomeňte,kolik z vás ho mnohokrát vyhazovalo z Ferari?A teď ho tu většina obdivuje.Jen by jste se měli zamyslet nad tím,proč ještě v tuhle dobu jezdí za Ferari.Měli sním trpělivost a teď jim to splácí jiným způsobem.Kdyby jste byli šéfem týmu vy ,tak by jste udělali určitě taky všechno pro úspěch svého týmu.Ale mnozí z vás by jste asi už v týmu neměly Massu.To jen tak mimochodem.Jinak TR používají všechny týmy,ať se nám to líbí nebo ne.Asi bychom se divili,co se uvnitř týmů děje.Myslím si,že se nám o tom ani nezdá.TR je povolena,tak ji využili bez porušení pravidel jako některé týmy využívají díry v pravidlech o konstrukci auta.Je to sice extrém,ale je to nová trať.Na jiných zavedených tratích to není zapotřebí a nebo to ještě nikoho nenapadlo.Když bude Massa jezdit příští rok takhle,možná se dočkáme hodně zajímavých věcí.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    178.23.219.XXX
    Myslím,že Massa je jedním z největších smolařů.
    O titul přišel nejtěsnějším rozdílem,pak ho trefí pružina a nakonec má za kolegu Alonsa...
    Každopádně ví o co jde a spíš je to pro něj motivace do příští sezóny.
    I kdyby v Brazíli startoval s pole,stejně udělá všechno pro Alonsa, dokud bude mít naději..
    Myslím,že pokud přenese současnou formu bude dobrá dvojka a může se stát i zázrak 03

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Já se nemůžu zbavit pocitu, že první polovina příští sezóny se bude pro Massu vyvíjet přibližně shodně s tou letošní. Až mu zase o nic nepůjde, dostane příkaz makat pro tým. Teď je jen otázkou, co (kdo) bude stát za poklesem jeho výkonnosti.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Hmm myslím, že ne. Pokud ti nesedne auto a psychika je dole je to v kopru.
        Obojí se zlepšilo, příští rok nebudou převratné změny v pravidlech, takže bych předpokládal slušné výsledky.
        I bych mu to přál 03

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          No a to je právě ono. Jesi ta psychika není dole z důvodu toho, že je sice matematicky v boji o titul, ale není mu dovoleno se jej účastnit. Jakmile o nic nejde, není důvod na to myslet a je možno se plně soustředit na výsledky. Sám nevěřím, že by tomu tak bylo, ale vyloučeno to není...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • ja

    178.41.111.XXX
    Tak, po tejto GP už nikomu neuverím, že za Massové špatné výkony mohla pružina, alebo psychika Je neuveriteľné čo predviedol tento víkend. Keď sa mu konečne podarí vyladiť auto, možno len z odpadu, ktorý sa nehodí Alonsovi a začne podávať požadované výsledky, tak ho vlastný tím, zvláštnymi praktikami odprace na pozíciu z ktorej sa konečne vyhrabal. Tu by sa určite prejavila, jeho labilnosť, ale nestalo sa tak. Práve naopak! Peknou stíhacou jazdou sa dotiahol na svojho kolegu, potencionálneho MS12 Bolo mi jedno, kto získa titul z dvojice Alonso-Vettel ale teraz si myslím, že si ho zaslúži viac Vettel. Určite si pochvalu zaslúži Massa , predovšetkým za obetavosť a následný výkon a nie samotné Ferrari za "geniálny" ťah09

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matapeprna

    62.141.9.XXX
    Doufám že tento krok se jim vymstí v Brazílii. Já osobně Alonsa nemusím a mám rád Massu.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    TR To už si s tou TR RBR děláte pr.... 12
    1. Mark kvůli týmu (autu) přišel o 18bodů (3 ind+ 15 USA) a Seb o 45b (25 Val + 10 Ita + 10 Abu Dhabi). Jasně drtí Marka. 12
    2. Díky jeho poruchám přišel Alonso k 6 bodům, Seb si nepolepšil ŽÁDNÝM. Bez těch poruch by měl Seb už titul v podstatě v kapse. Tak to je nejlepší TR ze všech týmů! 11
    Z Markových startů mě Seb aspoň jednou z mnoha případů užitek, ale tohle je masakr. Celkem mě děsí, kolik lidí tu nedokáže spočítat 260-3-3, aby se dostali k stavu MS bez Markových poruch. 17
    Tak matematici, mínusama do mě. 12

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      to vis, Mark parkrat "pustil" na startu Seba a pak odjel jako posledni z pilotu v predu menit gumy a to jsou jasne dukazy tymove rezie.
      Ze Mark na startu pousti pravidelne kdekoho a ze jednoduse ty boxy byly planovane uz zastanci tymove rezie u RB nevidi. 20

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    je to fér? Upřímně nevím, jestli mám Ferrari obdivovat za chytrý tah, nebo litovat Hulka, Grosjeana a Sennu, že jejich tah odnesli špatným startem. Celkem se divím, že Lotus a FI nepodali protest. Je to asi stejná "prasárna" jako odstavení Schumiho auta na konci kvaldy v Monaku 2005(6?). Taky to nebylo proti pravidlům. Jen pohled Alonsa a FIA je jiný.
    Mám strach, že se odteď budou těsně před závodem hromadně stříhat plomby u převodovek podle potřeb týmových jediček, tak aby startovali z lepší strany. Opravdu by s tím FIA neměla něco dělat? Aspoň od příštího ročníku. 17

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Nastesti spinave stopy na ostatnich okruzich asi nebudou tak velky problem. Jak pises, podle me by se tohle dalo krasne trestat, stejne jako ten Schumi, nebo nakrasne i Singapore 2008, bourat preci taky neni zakazane, ale ono se to ted zrovna FIA moc nehodi do scenare, chteji napinavy sampionat az do posledniho zavodu.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      To nemyslíš vážně? Litovat Hulkenberga a Grosjeana? Za co? Že si Hulk polepšil o dvě místa (stejně by startoval ze špinavé stopy) a Grosjean, že musel měnit převodovku tak, jako tak? Jediný, kdo na to mohl jakž, takž doplatit byl Senna. Ale ten to měl zase kompenzováno posunem o místo vzhůru.
      Proč by měli FI a Lotus podávat protest? Je to stejná "prasárna" jako udělal Schumi, když se mu začátkem této sezóny ??nepovedlo?? zajet kvaldu (nebo dostal nějakou pentli, už nevím přesně) a tak ještě vyměnil převodovku. Nebo jako minule Vettel , když byl odsunut na konec startovního pole. Také přenastavili celé auto za cenu startu z boxů. To je přesně míra vnímání legálních kroků u jednotlivých týmů. RBR fandíš, tak ti to příjde jako logický krok k získání výhody nad soupeři. Ferrari nefandíš, tak ti to příjde jako podvod. Trochu objektivity. Oboje bylo v SOULADU S PRAVIDLY!!!

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Tobě přijde výhoda, když ti to jedno místo přenechá jezdec, který tě během pár kol zase předjede a navíc ztratíš další místo kvůli špinavé stopě? Mě to jako výhoda nepřijde. A Grosjeana neposlali zpět, aby poslali Kimiho do horší pozice na startu. Jsou to 2 rozdílné věci.
        Slovo prasárna jsem dal do uvozovek zcela záměrně. Přehlídl jsi asi, že se nejedná o letošní Monako. Obojí nebylo proti pravidlům. Jen tenkrát Alonso chtěl pro Schumiho diskvalifikaci z celé sezony a FIA ho posunula na poslední místo na roštu za znevážení pravidel (nebo tak něco).
        Opět mi podsouváš věci které netvrdím. Nikde nepíšu o podvodu, že by je měli trestat, že by to nebylo logické, ani že je to proti pravidlům!!! Jen mi je líto těch 3. Ale přece jen mi to přijde jiné, než předělání vozu při startu z boxů. To totiž dělá každý lepší tým, když se ocitne na konci roštu (viz třeba letos Mclaren). Je to něco za něco. Ztratí 10s výjezdem z boxů, ale můžou upravit vůz.
        A bojím se, že začnou dělat týmy i toto pokaždé, když bude jedna strana roštu horší. Dokážeš si představit ten trapas, když se před závodem budou týmy navzájem předhánět s tím, kdo na poslední chvíli poruší plombu? Proto si myslím, že by se s tím mělo něco dělat v pravidlech V PŘÍŠTÍM ROCE!!!

        + 7 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          "Podvod" jsem ti podsunout nechtěl. Jen mi přijde, že když podobné manévry dělá RBR (v případě tvém), nebo McL (v případě Duncana66), pohlížíte na to jinak, než když něco podobného dělá Ferrari. Já opravdu nejsem jejich fanouškem, ale právě proto vidím tu vaši neschopnost hledět na vše stejně objektivně.
          Prasárnu v uvozovkách jsem pochopil a vím o čem jsi psal. Já jsem měl na mysli něco jiného. Letos v jednom z prvních závodů také Schumi měnil převodovku aniž musel, jelikož skončil v kvaldě pod očekávání svá i týmu.Jednoduše to patří k taktice. Loni zase někteří nevyjížděli do Q3 a šetřili pneu to je také podobné.
          Na každé trati je jedna strana horší, to bys mohl vědět. Bylo tomu tak od nepaměti, dokonce i v dobách, kdy se ještě pneumatiky nedrolily.18 A nikterak se s místy na startu nespekulovalo. Nebojím se, že by v budoucnu k něčemu podobnému docházelo ve větší míře. Možná zase až koncem sezóny.
          A v případě ztrát pozic z horší stopy, si opravdu myslím, že to bylo kompenzováno posunem výše na startovním roštu. Tak že nula od nuly pošla a během závodu se stejně lepší auta prodrala dopředu.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama