Tým podle něj ještě nevyužil plný potenciál novinek: "Jedná se o velmi složitý vývoj, na kterém pracujeme s našimi aerodynamiky. Je to velmi obtížné dostat vzduch do správného směru a my jsme nyní přišli na to, že to ještě chvíli potrvá, než to opravdu zoptimalizujeme."
"Jsem tedy celkem optimistický v tom, že z něj budeme moci skutečně dostat mnohem více. Ostatní jsou v tomto již trochu pokročilí, snad je budeme moci trochu stáhnout," popisuje Rosberg ve svém videoblogu.
V poslední Velké ceně Singapuru obsadil páté místo, s nímž byl hodně spokojený: "Bylo to poprvé po dlouhé době, kdy mi všechno fungovalo. Bylo skvělé. Proto jsem tak potěšen pátým místem. Znamená hodně bodů. Bylo to to nejlepší, co jsme tento víkend mohli dosáhnout, což je příjemné. Nyní míříme do Suzuky a snad budeme na tomto výsledku moci stavět."
V Singapuru si Rosberg se Schumacherem poprvé vyzkoušeli nové Coanda výfuky, které minulý týden v Magny-Cours úspěšně otestoval Sam Bird (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Mercedes bude v Suzuce také testovat pasivní DRS systém Lotusu, do závodu jej letos již ale zřejmě nenasadí.