Technická pravidla
V letošní sezóně FIA dodala několik dodatečných výkladů technických pravidel: týkaly se například otvorů Red Bullu v podlaze před zadními koly či zneužívání chlazení uvnitř kola pro získávání aerodynamické výhody.
Na dotaz, zda rozumí posledním rozhodnutím FIA týkajících se monopostů Red Bullu, Ecclestone v rozhovoru na oficiálních stránkách Ferrari odpovídá: "Pravdou je, že těm rozhodnutím FIA pramálo rozumím. Myslím si, že technická pravidla by měla být psána způsobem, aby jim rozuměli i takoví lidé, jako jsem já."
Šéf Ferrari Stefano Domenicali mu hned přizvukuje: "Fanoušci nechápou, jak může být auto dnes legální a zítra nelegální. Snižuje to důvěryhodnost sportu. Pravidla by měla být jednodušší."
Ecclestone: Felipe je velmi talentovaný a citlivý (foto: Scuderia Ferrari)
Felipe Massa
Mezi dvěma šéfy došlo také na Felipeho Massu a kritiku jeho výkonů ze strany médií. Ecclestone se Brazilce zastává: "Já v tom mám jasno: Felipe je velmi talentovaný, není k tomu moc co dodat."
Reakce šéfa Ferrari je pochopitelná: "Správně, zcela souhlasím. Jsme vystavováni velkému tlaku, ale dobře si vzpomínám na rok 2008, kdy měl Felipe v prvních dvou závodech problémy a pak až do samotného konce bojoval o titul.
Letos se to moc neliší: poté, co Felipe odjel v Monaku skvělý závod, stejní novináři, kteří jej kritizovali, za mnou přišli a zeptali se, proč ještě nemá smlouvu na další rok. Jedna věc je jistá: jakožto šéf týmu jsem jej vždy povzbuzoval a chránil," říká Domenicali.
Ecclestone uvádí, že média nejsou vždy férová a že Felipe nepatří k těm psychicky nejodolnějším: "Media vytvářejí tlak a snaží se ovlivnit rozhodnutí, nejen v Itálii. Některým pilotům to dělá méně starostí, jiným více: Felipe je citlivý hoch. Ze strany některých médií není moc korektní, jak se ho snaží vyvést z rovnováhy."