Piloti budou moci během nedělního závodu využívat pohyblivou horní klapku zadního křídla za vlásenkou (zatáčka č. 10), resp. 60 metrů před zatáčkou č. 12. S aktivovaným DRS budou moci urazit zhruba 600 metrů před brzděním do závěrečné šikany (zatáčky 13/14) okruhu.
Minulý rok zde FIA přitom poprvé vyzkoušela dvě DRS zóny se společným místem detekce (15 metrů za zatáčkou č. 10). Ta druhá, která se nacházela na startovní/cílové rovince, však v závodě vůbec nefungovala, proto od ní upouští.
Během letošní Velké ceny Kanady tak budeme vídávat monoposty s aktivovaným DRS pouze v jediném místě (v trénincích a v kvalifikaci není využívání DRS za sucha omezeno). Aby ale předjíždění nebylo příliš jednoduché, bude DRS zóna na konci nejdelší rovinky o 108 metrů kratší než v roce 2011.
Mapa okruhu s vyznačením začátku DRS zóny (podklad: formula1.com)