Marko: Zákaz díry v podlaze nám neuškodil, v Montrealu bychom jí stejně nepoužili

Pavel Šašek, 3. června 2012, 20:26 Google+

Red Bull vyvrací, že by ho jakkoli poškodilo rozhodnutí FIA o tom, že monopost RB8 s dírou v podlaze, která byla v posledních dnech předmětem mnoha sporů. Nikdy totiž neplánovali nasadit toto řešení ve VC Kanady.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 04.06. 16:45) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Při minulém závodě v Monaku se objevilo mnoho diskuzí a protestů proti řešení podlahy vozu Red Bull RB8. Oficiální protest sice nikdo nepodal, ovšem FIA celou věc znovu přezkoumala a řešení prohlásila nelegálním. Zajímavé je, že ačkoli s tímto řešením jezdil Red Bull už od VC Bahrajnu, vlna nespokojenosti se zvedla až minulý týden v Monte Carlu.

Nikdo z rakouské stáje však není jakkoli znepokojen - podle poradce týmu, dr. Helmuta Marka, nikdy nebylo plánováno nasazení podlahy s dírou ve VC Kanady.

"Stejně jsme to v Montrealu nechtěli použít," komentuje lhostejně zákaz tohoto řešení bývalý rakouský závodník. "Připravili jsme odlišnou konfiguraci bez otvoru v podlaze. Proto nepotřebujeme na vozech nic přepracovat. Rozhodnutí FIA tak naše přípravy na závod nijak nenarušilo."

Vytisknout

Diskuze: Marko: Zákaz díry v podlaze nám neuškodil, v Montrealu bychom jí stejně nepoužili

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 04.06.2012 16:45 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

FIA Red Bullu zakázala díru v podlaze monopostu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

  3. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  4. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  5. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  6. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud