Mercedes bojoval s rychlou degradací gum Pireli už na prvních dvou závodech sezony. V Číně to však vypadalo, že se celá situace zlepšila, když Nico získal své první vítězství v kariéře. Němec dnes dokázal, že to rozhodně nebylo nějaké náhodné vítězství, když byl nejrychlejší v druhém pátečním tréninku v Sakhiru. Na druhou stranu musíme vidět, že nejrychlejší čas zajel s malým množstvím paliva.
"Byl to dobrý den, je dobré být nejrychlejší s malým množstvím paliva. To už ale víme, že naše auto je dobré s malým množstvím paliva. Věci jsme zanalyzovali. Celkově jsou zde asi nejhorší podmínky, co se přehřívání gum týče. Hodně jsme se toho naučili a asi vypadáme o hodně lépe, než bychom si byli mysleli. Potřebujeme ale vědět, jak na tom jsme," říká Nico Rosberg. "Musíme udělat nějaké změny, protože je to tu docela neobvyklé - podmínky jsou hodně těžké."
Jeho týmový kolega od Mercedesu se nechal slyšet, že problémy s pneumatikami by se měly zlepšit, ale že tento problém mají všechny týmy. "Gumy jsou velkým problémem, protože odcházejí jak nikdy, ale s tímto problémem si musí poradit každý. Trochu se to zlepší. Uvidíme, kolik gum budeme potřebovat v závodu," řekl Michael Schumacher.